Recenze: Bandle Tale se chytře tichým způsobem

Recenze: Bandle Tale dostane chytrost v klidu způsobem

Jsem na zvláštním místě s Bandlův příběh, protože i když jsem si opravdu užil nějaký čas na tiché tvoření s rozkošnými Yordles v roztomilé a často přínosné hře, také vím, že už se to nebude opakovat. Alespoň ne z Riotu, protože to zabilo kreativní rameno Riot Forge. Existuje však alespoň naděje, že vývojář Lazy Bear Games, který také vytvořil Správce hřbitovabude pokračovat v práci na tomto typu simulací.

Jedním z důvodů, proč je to tak smutné, je to Bandlův příběh je neuvěřitelně přístupný. Nemusíte o ničem vědět League of Legends nebo jeho tradici. Jsou tam Yordlové. Jsou to chlupatí lidé. Někteří jsou pletařky, které vyrábějí a mohou používat přízi k výrobě věcí, jako jsou domy, mosty, protetika a portály. Tam. Jste všichni chyceni.

Players' Yordle je zcela originální postava. Před událostmi zápasu to byli domácí. Poté, co jim jejich mentor Gramps uplete novou nohu, mají najednou možnost vycestovat ze své komfortní zóny. Když tak učiní, zamíří na párty, kterou pořádá Yordle ekvivalent influencera jménem Ozzy se svým přítelem Cloverem. Ozzy však během tohoto procesu použil vadný drát, který vypnul celou portálovou síť a Yordles zůstal ztracený a odpojený. Avatar hráčů se může vrátit na svůj domovský ostrov a vydá se růst jako pletař, obnovovat portály, propojovat Yordly a najít Clover.

Je to dobrodružství, které může působit jako RPG, protože při tvorbě zažíváte emoce, které lze aplikovat na nové dovednosti a plnění úkolů otevírá přístup k novým částem stromů. K boji však nedochází. Může vám to připadat jako simulace, protože budete dělat věci jako provozování stánku s jídlem nebo pořádání večírků a profitovat z toho. Může to mít pocit, že je to všechno o průzkumu, protože neustále sbíráte suroviny. Řekl bych, že nejbližší srovnání, které mě napadá, pokud to pomůže, je říci Bandlův příběh Vypadá trochu jako Gustův dílna série, ale bez boje. K dispozici je stejná herní smyčka vytváření předmětů pro dokončení úkolů pro komunitu nebo pro sebe, takže můžete získávat nové typy předmětů a vytvářet další typy předmětů.

Takový zážitek nemusí být pro každého, to je jisté. Bandlův příběh je velmi tichý. Hodně času trávíte shromažďováním, vytvářením a uspokojováním určitých potřeb. To se může zdát trochu zdlouhavé, i když jsou zde poměrně časté „odměny“ v podobě nových receptů nebo nových cílů, kterých je třeba dosáhnout. Co může zpočátku bolet, je to, jak se věci vyvinou. Některé tutoriály nevysvětlují věci dobře, pokud vůbec, což znamená, že jste tak trochu ponecháni svému osudu, pokud jde o učení, například jak začít farmařit nebo sbírat určité druhy zdrojů. Může se také snadno stát, že zapomenete na to, jak získat přístup k určitému typu předmětu, protože existují situace, kdy možná budete muset projít několika úrovněmi rafinace a výroby, abyste získali komponent, který potřebujete.

Pokud je to pro vás, jako pro mě, všechno se může velmi rychle sejít. To je také usnadněno skutečností Bandlův příběh je tak přátelský. Psaní je chytré a zábavné. Osobnosti postav vynikají i v krátkých setkáních nebo krátkých úryvcích. Pixel art je také mimořádný. Je to hezké a složité. Je to ztělesnění pohodlí.

Po pravdě by mě zajímalo, jestli by byl osud Riot Forge jiný, kdybychom viděli více podobných titulů Bandlův příběh které byly tak dostupné a vyžadovaly tak malé investice do League of Legends a jejích postav. Je to jakýsi ideální úvod do prvku tohoto světa, stejně jako dostatečně silná a pohodlná hra pro lidi, kteří jsou ochotni být trpěliví a věnovat si čas.

Bandlův příběh je k dispozici pro Nintendo Switch a PC.