Recenze: Fallout Season 1 vzdává hold hrám

Recenze: Fallout Season 1 ctí hry

Když lidé hrají spadnout hry, rasy každého mohou být jiné. To je způsobeno tím, jak lidé k této zkušenosti přistupují, k jakým frakcím se hlásí a jak se rozhodnou přežít v pustině. Díky přístupu přijatému s spadnout Sezóna 1, nejnovější vpád Amazonu do videoherních show, použití více protagonistů znamená, že tato adaptace působí, jako by správně vzdávala hold všemu, co hry jsou a čeho dosahují.

Celé provedení spadnout Sezóna 1 a její více tratí slouží k představení frakcí a ras hry snadno stravitelným způsobem. Zejména proto, že jsou nakonec všechny propojeny společnými cíli, což nám umožňuje vidět, jak by každý k situaci přistupoval. Lucy MacLean (Ella Purnell) je naše Vault Dweller, která má důvod opustit bezpečí 33. Maximus (Aaron Moten) je mladý muž, který se snaží prosadit v řadách Bratrstva oceli poté, co byl zachráněn osobou v brnění. . dítě. Ghoul (Walton Goggins) nemá s nikým žádné spojení a je, no, ghúl. Nahlédneme také do společnosti před Velkou válkou, do Clave a do běžného života obyvatel pouště. Všichni se na začátku série vydávají na cestu a jejich zkušenosti a vzájemné interakce lépe formují naše chápání věcí.

Toto rozhodnutí znamená, že v prvních epizodách, sezóně 1 spadnout funguje jako perfektní úvod pro každého, kdo hry nehrál. Lucy vedla poněkud idealizovanou existenci v bezpečí Vaultu 33 se svým bratrem Normem a jejím otcem, kteří dohlíželi na Hanka. Zdá se, že všichni spolu vycházejí. Věci jsou světlé a šťastné. Neexistuje žádný boj o zdraví nebo zdroje. Máme pocit, že Vault Tec chtěl, abychom měli. To také znamená spoustu odkazů na tuto propagandu, včetně Vault Boy a Nuka Coly. Ve výsledku je Lucy trochu naivní a přehnaně optimistická, i když je neuvěřitelně inteligentní a talentovaná bojovnice.

S Maximem vidíme drsnější pohled na to, co lidé nahoře potřebovali k životu. Vidí Bratrstvo jako svého zachránce a zasvětí svůj život tomu, aby postoupil v řadách v naději, že se stane panošem a rytířem. I když si mnohem více uvědomuje své okolí, je silný a tvrdý, tato výchova má své vlastní mezery ve znalostech a naivitě kvůli tomu, co zažil a nezažil v táboře Bratrstva. Navíc díky porcím Maximus získáme skvělý pohled na to, jaké je zkoumání a boj s Power Armor.

Pokud jde o The Ghoul, je to svým způsobem veřejné okno do světa. Vzhledem k délce jeho života lépe rozumíme tomu, co se stalo světu a Spojeným státům v důsledku Velké války a bombardování. I když je jeho role z hlavní „trojky“ nejblíže skutečnému antagonistovi, pomáhá nám také lépe porozumět morálce v tomto novém světě a tomu, na koho se divák může chtít „na straně“ při sledování.

Ale není to jen tato prezentace více úhlů pohledu a zajištění toho, aby divák porozuměl tomu, co se stalo v minulosti a co se děje v současnosti, díky čemuž se někdo cítí být tvůrci 1. série této série. spadnout Amazon TV Show obtenir co je ve hrách důležité. Tak se řeší různé situace. Nejsou to samá guráž a krev, i když se najdou některé naprosto brutální momenty. (Co se očekává! spadnout Jak se série stává temnější!) Dotýká se také těch nejsrdečnějších vztahů mezi lidmi, jako jsou vztahy mezi Lucy a její rodinou a přátelství mezi Maximem a jeho krajanem Danem.

Může to být i opravdu vtipné. Nejde jen o to, když se objeví určité vedlejší postavy. Purnellovo srdečné ztvárnění Lucy znamená, že některé situace, které by normálně nebyly komické, jsou temně veselé. Moten, stejně jako Maximus, si také pár těchto okamžiků užívá. Často proto, že se nechá unést svým posláním. Během určitých segmentů se silovým brněním jsem si však vzpomněl, jak by mohl ve hře v podobné situaci reagovat příliš nadšený hráč. Když má Goggins své momenty jako Ghoul, jsou více suché a sarkastické.

Pomáhá také, že všechna nastavení jsou naprosto perfektní. Vyobrazení trezorů je ohromující. Předválečná společnost nabízí tento skvělý kontrast ke všemu, co vidíme po svržení bomb. Ve hře je mnoho lokací, o kterých můžete pro inspiraci říct, že vytáhnou přímo z přesných lokací Bethesdy ve hře. Rekvizity, budovy, návrh kostýmů a osobnosti postav se shodují. Jediná věc, která mě zklamala, bylo, že jsem si všiml několika zápletek nebo prvků, které mi připomínaly situace nebo okolnosti, které jsem viděl Hru o trůny et západní světa opravdu to vyniklo ve srovnání s originálnějšími okolnostmi a situacemi, které se také zdály k sérii pasovat a byly inovativnější.

Zdá se, že první sezóna Amazon's Fallout skutečně zachycuje drama, žal, horor a dokonce i komedii her. Rozhodnutí sledovat několik protagonistů a ukázat jejich jedinečné zkušenosti v pustině pomáhá lépe popsat zkušenosti nováčků. To také znamená, že získáme spoustu lore a také zábavná velikonoční vajíčka odkazující na hry. Nemůžu se dočkat, kam nás zavede druhá sezóna.

spadnout Sezóna 1 se začne streamovat na Amazonu 10. dubna 2024.

9

Fallout sezóna 1

Fallout, založený na jedné z největších videoher všech dob, je příběhem o majetných a nemajetných ve světě, kde už není téměř nic, co byste měli. 200 let po apokalypse jsou laskaví obyvatelé luxusních protiatomových krytů nuceni vrátit se do neuvěřitelně složitého, radostně zvláštního a velmi násilného vesmíru, který na ně čeká nahoře. Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. Zdá se, že první sezóna Amazon's Fallout skutečně zachycuje drama, žal, horor a dokonce i komedii her.

výhody

• Matt Berry je rozkošný a dokonalý casting.
  • Potěšilo mě, jak velkou roli Norm v seriálu hraje, a jeho části jsem si opravdu užil.