Recenze: Tengoku Struggle: Strayside je nebeský otome se zlými nápadníky

Recenze: Tengoku Struggle: Strayside is a Heavenly Otome with Devilish Suitors

Miluji, když Idea Factory a Otomate vytvoří otome hru se silnou hrdinkou, skupinou silných postav, které spolu dobře komunikují a které dokážou také vmíchat trochu humoru nebo skvělé tradice budování postav. Boj proti Tengoku: Strayside je to trochu jako variabilní barikádav tomto ohledu, a proto je to jedna z nejlepších a nejvýkonnějších her, které Aksys lokalizoval.

Ve světě Tengoku Fight: Strayside, existuje složitý systém reinkarnace a vykoupení, který spojuje lidskou říši, nebe a různé úrovně pekla, aby zajistil, že se lidé posunou vpřed a stanou se tou nejlepší verzí sebe sama. Rin Enma je pomíjivá duše, bez vzpomínek, které by vybledly, ale byla adoptována králem pekel jako jeho dcera. Zasvětila se tomu, aby si udělala místo pro sebe a učinila ho hrdým, dokonce zašla tak daleko, že se stala Strážcem pekla, aby zajistila, že nezmizí.

Ihned po promoci se však některým notoricky známým postavám podařilo uprchnout z pekla poté, co z nebe spadla zvláštní nit vykoupení. Král Enma jako takový posílá Rin do lidské říše, jako součást normálního výměnného programu, aby pracovala po boku zločinců Goemon Ishikawa, Kikunosuke Uga, Sharaku Toushuusai a Yona Murakami. Nicméně, i když jsou tito muži ochotni pracovat pro jeho otce, nejsou mu loajální. Je na nich, aby nějak spolupracovali, přišli na plány Shinobikuniho a jeho uprchlých nohsledů a vrátili vězně.

To znamená, Boj proti Tengoku: Strayside je jednou z těch fantastických otome her, kde je celé obsazení úžasné. Nejen, že Rin má fantastickou chemii se všemi možnostmi pro svobodu, ale všichni spolu dobře vycházejí. Vidíme je všechny hrát proti sobě a jejich vztahy se vyvíjejí ze skupiny lidí, kteří se chtěli jen na chvíli dostat z pekla, k přátelům, kterým na sobě záleží, na ostatních a možná se i milují. Rin. Fakt, že pocházejí z různých časových období a mají různé „hříchy“, které je přivedly do různých pekel, je také činí fascinujícími, protože nakonec dokážeme identifikovat, proč udělali to, co udělali, a uvidíme, jak se vzájemně ovlivňují na základě svého původu.

Protože Rin žije a pracuje po boku těchto nových spojenců, vidíme, že se mezi nimi v tomto vizuálním románu přirozeně vyvíjejí vztahy. Přicházejí, aby viděli, jak je silná a oddaná, a oceňují, jak vážně bere svou roli Strážkyně pekla, aby se rehabilitovala a dokázala. Stejně tak vidí jejich dobré stránky a chápe, že to, že skončili v pekle, ještě neznamená, že jsou špatní. To znamená, že existuje spousta dramatických, bystrých, dojemných a dokonce i obyčejných vtipných momentů.

Také se mi absolutně líbilo, jak se zde zachází s padouchy. Jakmile Rin a její posádka projdou Hell's Gate do lidského světa, poměrně rychle narazí na Shinobikuni a ostatní vězně, které „zachránila“. Zatímco Shinobikuni rozhodně působí jako padouch, někteří ostatní spadají do šedivější oblasti. Azami, Okuni a Sansaburo vypadají jako relativně slušní lidé, kteří zažili nešťastné věci, které je zanechaly v pekle, stejně jako vězni, se kterými Rin pracuje. Miloval jsem role, které nakonec hráli a jak Boj proti Tengoku: Strayside také si našli čas na vyprávění svých příběhů.

Některé drobné věci se dějí a mohou zůstat Boj proti Tengoku: Strayside stát se něčí další oblíbenou otome hrou. Ty menší jsou problémy, které pravděpodobně vyvstaly během procesu úprav a lokalizace, a nepřekvapilo by mě, kdyby oprava opravila několik těchto chyb. Dalším problémem je, že se jedná o absolutně vizuální román, díky kterému se jedna cesta jeví jako ta „správná“ a nejkánoničtější. Do tohoto scénáře neuvidíte, že se některá z těchto vláken spojí, což je nešťastné. Zejména proto, že je to poslední, kam dorazíte. Vzhledem k tomu, že musíte nejprve projít ostatními, poskytuje to alespoň nějaké rozuzlení příběhů ostatních nepřátel a spojenců.

Pozitivní je, i když se toho děje tolik Boj proti Tengoku: Strayside, nikdy se nezdá, že by ta romantika byla jen dodatečný nápad. Je to velmi dobře zakomponované do příběhu. Opravdu vidíme, jak se Rin sbližuje s muži, se kterými pracuje, a nakonec dostáváme tyto placené scény jako odměnu. Dokonce i některé "špatné" konce jsou zajímavé, protože vidíme, co se stane Rin a jednotlivcům v důsledku toho, že věci nejdou podle plánu.

Boj proti Tengoku: Strayside je lahodná otome hra. To je ta, kterou si vezmete a hrajete, pokud máte rádi úplný svět, hrdinku, která si stojí za svým a má osobnost, a obsazení hrdinů a padouchů, kteří se všichni cítí zajímaví. Je snadné investovat do jeho příběhu.

Boj proti Tengoku: Strayside přijď k přepínač nintendo z 4 dubna 2024.

8

Boj proti Tengoku: Strayside

Tým, který vytvořil Olympia Soirée, nám nabízí fantastický a komický boj odehrávající se na místě, kde se mísí živí a mrtví a kde proti sobě stojí hříšníci ve věčné bitvě. Rin Enma, adoptivní dcera krále pekel, měla za úkol vypátrat a zajmout skupinu uprchlých hříšníků. Na jeho cestě ho doprovázejí čtyři hříšníci, které vybral jeho otec. Uspěje Rin ve svém poslání... a objeví lásku? Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. Tengoku Struggle: Strayside nenabízí nic jiného než vítězné otome prvky, jako je vynikající dynamika postavy, zajímavé prostředí a silná hrdinka.

výhody

• Jako obvykle je zde nějaké odemykání, takže musíte dokončit Kikunosuke, Sharaku a Yona, abyste odemkli Jacka, pak Jacka, abyste viděli Goemona.
  • Budování světa kolem Pekla, Nebe a dočasný program, který umožňuje mrtvým vstoupit do lidské říše, je zvládnuto docela dobře. Do toho se hodně přemýšlí.