Recenze: C-Smash VRS nabízí další vizi VR tenisu

Recenze: C-Smash VRS nabízí další pohled na tenis VR

Tenisové hry jsou pro VR přirozeně vhodné díky perspektivě, možnosti multiplayerových prvků a způsobu, jakým uvidíte míč přicházet k vám. C-Smash VRS využít toho a je to Kosmický úder kořeny zapůsobit. Výsledkem je hra, která, i když bude chvíli trvat, než si zvyknete na dosah ve hře, je potěšením.

C-Smash VRS Přeneste vás na ultra-mod vesmírnou stanici, která vám umožní vidět hvězdy a planety okny. V režimu pro jednoho hráče můžete sledovat tutoriál, prozkoumat režim Travel a procházet fázemi zahrnujícími ničení virtuálních bloků v prostoru před vámi nebo procházet konkrétními fázemi. Režim Infinity vám umožní jít sami nebo s jiným a prostě...donekonečna ničit bloky. Vyberete si rychlost, počet bloků, které se objeví a přehrávanou hudbu, a pak si užijte. Pokud jde o Versus, můžete se ujmout AI bota, uspořádat zápas nebo se zúčastnit zápasu Quickplay s někým jiným. Přístup k této nabídce vám také umožňuje zobrazit možnost kontroly historie výher a proher.

Hraní C-Smash VRS není příliš obtížná a každý, kdo zná tenisový standard nebo videohru VR, si ji rychle osvojí. Vaše dominantní ruka drží vaši raketu a druhá se používá k přitažení míče směrem k vám pro podání. V závislosti na úhlu odpalu míče a vašem přístupu můžete zasáhnout křivé koule nebo silné střely. V režimech, kde jsou přítomny bloky, je obvykle vaším cílem je všechny co nejrychleji vyčistit. Pokud hrajete soutěžně proti robotovi nebo osobě s umělou inteligencí, pokusíte se jim předat míč a získat body. Berte to jako jednu z těch her, které je snadné zvednout a naučit se, ale může být obtížné je zvládnout, když se naučíte nuance a pohyby určitých typů střel.

Je užitečné, aby prezentace v C-Smash VRS je bezvadná a výsledkem je nezapomenutelně vypadající tenisová hra VR. V celém prostoru jsou použity velmi strohé makové barvy, které poskytují jasné rozlišení mezi bloky a pozadím. To se hodí k futuristické povaze této hry a Kosmický úder. Máme také tento fantastický soundtrack, který doplňuje náladu a atmosféru.

Při hraní jsem narazil opravdu jen na jeden problém C-Smash VRS na Meta Quest 3, a to bylo o rozsahu a rozsahu. Byly chvíle, kdy jsem z mého pohledu měl pocit, že bych míč úspěšně trefil přes sebe. Ve skutečnosti se však hitboxy neseřadily a nakonec mi chyběl míč. Teď jsem se s tím také setkal během své první půlhodiny hry s míčky odskakujícími těsně mimo můj dosah, doleva nebo doprava. Opravdu si však myslím, že tyto případy zahrnovaly chyby uživatelů z mé strany a přecenění.

Bez ohledu na, C-Smash VRS je opravdu obdivuhodná verze Kosmický úder je to tak zábavné na Meta Quest 3, protože je to opravdu příjemný VR tenis, který také kombinuje Prasknout prvky pro vytvoření více arkádového zážitku, pokud hrajete sami. Stejně tak je to docela příjemné s ostatními nebo se soupeřem. Jen se ujistěte, že si zvyknete na své limity a hranice, než začnete soutěžit.

C-Smash VRS je k dispozici na internetu Meta Quest 2, Meta Quest 3 a Meta Quest Projakož i PSVR2. C-Smash VRS: nová dimenze přijde na PS5 a nebude vyžadovat VR.

8

C-Smash VRS

Futuristická sportovní klasika SEGA přepracovaná pro hru VR – pro jednoho hráče a pro dva hráče, versus nebo co-op. C-Smash VRS spojuje akci rakety s nízkou gravitací s výzvami pro lámání bloků a neuvěřitelným stylem v kosmickém prostředí. Upravená verze Meta Quest 3. Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. C-Smash VRS je skutečně obdivuhodná verze hry Cosmic Smash a možná nejstylovější typ VR tenisové hry.