Recenze: Freedom Planet 2 je milostný dopis ježkovi Sonicovi

Recenze: Planeta svobody 2 je milostný dopis ježkovi Sonicovi

Dělej dobro Sonic the ježek plošinovka ve stylu je náročná! Je to tak těžké, že i Sega může občas sklouznout. První Svoboda planety podařilo získat správné odstíny a Planeta Svoboda 2 dále zdůrazňuje, jak dobře GalaxyTrail zvládá vylepšit druh designu úrovní a vyvážení postav, které potřebujete, abyste získali Sonic the ježek jako zkušenost, to je pravda.

Alors, že Planeta Svoboda 2 je poměrně přímým pokračováním a používá stejné postavy, můžete k němu přistupovat přímo bez hraní originálu. Věci začínají náznakem, že ve světě Avalice není všechno v pořádku. Vidíme znepokojivou postavu propuštěnou ze zajetí a začínající útočit na svět a dochází také k útokům robotů a pirátů na zemi. Naštěstí jsou tu naši hrdinové Lilac a Carol z předchozí hry a doprovází je Milla a Neera.

Jako první hra, Planeta Svoboda 2 je 2D plošinovka založená na spritech s úrovněmi, které působí, jako by nad vámi a pod vámi byly spousty cest. Takže bez ohledu na to, kde jste, zdá se, že se můžete pohybovat nahoru nebo dolů a najít novou cestu, jak se dostat k šéfovi na konci fáze. Tak jako Sonic the ježekExistují také různé smyčky, odrazové rohože a zařízení zvyšující rychlost, která podporují rychlý běh oblastí, ačkoli existují také hádanky, jako jsou dveře, které se odemykají údery na místo, plošiny, které mohou vyžadovat skákání z jedné, aby se odemkla jiná, a další předměty. které vyžadují trochu více přemýšlet.

Také rád Sonic the ježekrůzné postavy v Planeta Svoboda 2 hrát jinak. Nejbližší postavou Sonicovi by byla Lilac. Milla se díky své schopnosti klouzat může cítit trochu jako Tails. Carol je spíš jako Knuckles, kvůli punčovým prvkům. Co se týče Neery s oštěpem, není daleko od Amy Rose. To znamená, že přístup k procházení úrovněmi se mění v závislosti na tom, koho používáte, a váš výběr hratelné postavy pro váš soubor pro uložení v Adventure Mode určuje styl, který budete používat při prozkoumávání celé hry. dodává tuto úroveň přizpůsobení a znamená, že ne bez ohledu na to, jak chcete hrát, pravděpodobně budete schopni projít Planeta Svoboda 2 a měj se fajn. Použil jsem Milla, protože to znamenalo, že jsem byl opatrnější, mohl jsem se vznášet zpět, abych dosáhl oblastí, a více se spoléhat na projektily při hraní, které mi připadalo spíše jako střelba z běhu a střelby. Mega-Man. Když jsem se však vrátil a hrál s někým, jako je Lilac, v klasickém režimu, tempo bylo mnohem rychlejší a šlo o to udržet tempo.

Když už jsme u toho, režimy určují průběh hry. Po spuštění je k dispozici pouze režim Adventure. To vám umožňuje navštěvovat určitá města a centrální oblasti na mapě mezi jednotlivými fázemi, komunikovat s NPC, účastnit se určitých tréninkových předmětů a v zásadě se budete cítit více součástí světa, když neprocházíte úrovněmi. Zpracovává se to docela dobře, i když občas jsem měl pocit, že toho vycpávky je možná trochu moc. Po dokončení hry se však klasický režim odemkne a jde o jednodušší zážitek, který zahrnuje pouze fáze. Existuje tedy možnost procházet věcmi rychleji, jakmile jimi jednou projdete.

Tyto typy prvků kvality života však nejsou omezeny na druhou nebo třetí část. Během prvního průchodu Planeta Svoboda 2, takových prvků je spousta. Nyní se například můžete bránit útokům nepřátel. Pro neznalé je k dispozici automatická ochrana. Nejvíce se mi líbila možnost připomenutí. Když k tomu dojde, můžete se rozhodnout, že se vzkřísíte po smrti během jeviště. V mém případě se to během mého prvního hraní objevilo třikrát během soubojů s bossy. Prakticky ve všech případech jsem se chystal porazit soupeře, ale byl jsem vyřazen jako první. Tato funkce mi umožňuje restartovat protivníka se stejnou úrovní zdraví a boje tam, kde jsem skončil. Nebylo by to úplné obnovení zdraví, ale ukázalo se to dost na to, abych dostal poslední jeden nebo dva zásahy, které jsem potřeboval k vítězství. Lidé mohou také získat a vybavit předměty, aby zlepšili svůj útok nebo obranu, pro případ, že by někdo měl problém projít.

Nicméně daný Planeta Svoboda 2 je k dispozici na PC od září 2022 a na konzole dorazí až v dubnu 2024, lidé se mohou divit, jak dobře si vede. No, na Switchi je to docela dobré. Písmo je dobře čitelné. Zakázky jsou perfektně zvládnuté. Je snadné hrát celé hodiny, přičemž moje první sezení trvalo dokonce kolem tří hodin bez jakéhokoli nepohodlí. Vše působilo docela precizně a dokonale, jako by to byl spíše obdivuhodný přístav.

Stejně jako původní hra, Planeta Svoboda 2 máme dojem, že respektuje Sonic the ježek platformový herní styl a snaží se nabídnout podobný nový přístup k zážitku. Škála postav je skvělá a znamená to, že je opravdu rozmanitá v závislosti na tom, kterou si vyberete. Na Nintendo Switch to funguje skvěle. Je to dobře provedená plošinovka pro lidi, kteří hledají modernější pojetí titulu retro typu.

Planeta Svoboda 2 přijde na Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series 4 duben 2024. Je okamžitě k dispozici na PC.

8

Planeta Svoboda 2

Rychlá plošinovka Freedom Planet se vrací! Staňte se kreslenou hrdinkou na plný úvazek a používejte schopnosti a předměty přizpůsobené vašemu hernímu stylu, abyste prozkoumali svět Avalice a bránili jeho zvířecí občany! Upravená verze přepínače. Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. S Freedom Planet 2 GalaxyTrail opět ukazuje svou lásku ke hře ve stylu Sonic the Hedgehog a přináší lahodnou plošinovku.

výhody

• Pro odemknutí klasického režimu musíte hru dohrát jednou a přál bych si, aby bylo možné si to užít od začátku.
  • Nováčkům vřele doporučuji Millu nebo Lilac.