Recenze: Holo X Break je malý rváč

Holo X Break

Oznámeno a uvolněno do měsíce, Ahoj je další fanouškovská hra zaměřená na Hololive od týmu za vynikající přeživší upíři-as Holokura. Tentokrát ve formě bočního rolování beat-em-up, Ahoj nevystihuje úplně znovuhratelnost své sesterské hry, přesto nabízí jak reference, tak zábavu pro více hráčů.

Děj je ležérně jednoduchý. Hrajete za členy 5. generace Hololive, kteří se snaží zachránit generálního ředitele společnosti 6. generace, Secret Society HoloX. K dispozici jsou 4 postavy pro začátek a 5 dalších, které se odemknou poté, co hru jednou porazíte. Každý z členů, za kterého hrajete, má základní útok a několik dovedností, které odemykáte, když postupujete na vyšší úroveň, a jak vy, začnou přebírat určité role. Botan je například založena na poškození na dálku inspirovaném skutečným streamerovým zálibou ve FPS hrách, ale má problémy, když se mnoho nepřátel přiblíží. Mezitím Neneina nakažlivá pozitivita a drzá osobnost jsou interpretovány jako něco jako Paladin, s útoky na blízko, podporovanými léčením a buffy.

Většina hry zahrnuje procházení úrovněmi, bití goonů a sbírání předmětů a vybavení. Boj je jednoduchý a postrádá určitá komba nebo jiné složitosti, které najdete např. Ulice vzteku, ale je podporován jak referencemi, tak malým loot systémem s různými efekty, jako jsou modifikátory útoku, léčení nebo redukce cooldownu. Existuje také velké množství spotřebních doplňků s útočnými i obrannými účinky a frekvence, s jakou se objevují, v kombinaci s vaším omezeným inventářem vás vybízí k tomu, abyste je hojně používali. Opět to není tak podrobné jako jiné hry, ale také to není nutné a styl hry příležitostných rvaček mezi přáteli by příliš nepomohl, když by bylo nutné zastavovat a měřit stále nekonečně malé statistické bonusy. Nioh ou Diablo-jako kořistní systém.

Scény jsou okouzlující a barevné, plné vtipů pro znalé, ale přesto je docela příjemné je sledovat, pokud ne. Mohou se trochu opakovat, protože obvykle mají jen několik pozadí a jsou v podstatě jednotvárnou ulicí, ale to vám zřídkakdy působí zvlášť dráždivě, protože se budete soustředit jinde. Mezi jednotlivými fázemi je krátká zastávka v obchodě a upgradovacím centru, kde si můžete pohrát s vybavením, nebo ještě lépe potopit své mince do emocí gatchy. Ve hře je přes 140 emocí, které nakreslili různí fanouškovští umělci Hololive a co je důležité, všechny správně připsány.

Hrát hru sólo se zdálo být použitelné, ale s kamarádem to bylo opravdu skvělé. Ačkoli to nebylo spuštěno s online multiplayerem, funkce vzdáleného hraní Steamu vám v podstatě umožňuje simulovat kooperaci na gauči jako dočasné opatření. Vzhledem k tomu, že jsem tuto funkci dříve nepoužíval, byl jsem skeptický, ale ukázalo se, že je stejně snadné nastavit jako běžný multiplayer, kromě několika problémů s nedávnými aktualizacemi na straně Steamu. Teď říkají, že každá hra je zábavnější s přáteli, ale já si myslím Ahoj navléká konkrétní jehlu: je dostatečně jednoduchý na to, abyste si ho užili při chatování, a přitom zůstal dostatečně složitý na to, aby se zapojil. Měl jsem v úmyslu testovat jen pár minut s kolegou a nakonec jsem strávil téměř 2 hodiny vysvětlováním vtipů a odkazů, zatímco jsme hráli.

Existují však některé nedostatky. Přestože vám tutoriál poskytuje informace stabilním tempem, není možné mít všeobecný přehled o ovládání, pouze úplné přenastavení tutoriálů. Co se týče boje, i když dopad a animace vypadaly docela působivě, přišlo mi frustrující, jak speciální útoky vyžadují k aktivaci dobu nabíjení. Je to malá hanebnost, ale cítil jsem, že to poskytuje malou motivaci k jejich použití uprostřed smečky nepřátel, kde by jinak byli nejužitečnější. To jsou nedostatky, kterých si při hraní s přáteli pravděpodobně sotva všimnete, ale při opakovaném sólovém hraní mají tendenci více vyčnívat.

Nejkřiklavější je také absence funkce ukládání: pokud si chcete vyzkoušet novou postavu nebo požádat někoho jiného, ​​aby se k vám přidal, budete muset začít od začátku. Úplné rozehrání hry trvá jen asi hodinu a není to tak, že by to zabralo mnoho času, ale nedostatek možností je patrný. Když už jsme u toho restartu, hra by také mohla těžit z výběru etap a možnosti začít s odemčenými všemi schopnostmi, protože jinak může být startování nových závodů v prvních několika etapách trochu únavné.

Ale jak to je, okouzlující hře s vynikající produkční kvalitou dostupnou zcela zdarma, není moc co vytknout. I když vás to asi tak nepohltí jako Holokurakteré, abychom byli spravedliví, obdrželi po spuštění značné množství obsahu, Ahoj je dalším skvělým přírůstkem k labelu Holo Indie a rostoucímu seznamu kvalitních her pro fanoušky Hololive.

Ahoj je okamžitě k dispozici na PC přes Steam, přičemž online multiplayer bude přidán v budoucí aktualizaci.

8

Ahoj

Probojujte se nekonečnými vlnami přisluhovačů HoloX! Vybavte se všemi druhy vybavení a předmětů v tomto akčním beat-em-upu, abyste dosáhli 5 šéfů hololive's „holoX“ a zastavili jejich plány! Jednoduché, ale okouzlující, Holo X Break je okouzlující dobrodružství, které si můžete užít s přáteli, ale fanoušci Hololive si ho pravděpodobně užijí i samostatně.

výhody

• Spojení Ollieho hlavy s jeho tělem ve fázi 3 vám vynese odměnu v podobě mince a zároveň bude obecně roztomilé.
  • Úplně jsem zapomněl, že si ve svém inventáři můžete uložit náhradní vybavení, abyste je mohli později prodat.