Přednosti, Novinky / Hry, Nintendo

Recenze: Saviorless (Nintendo Switch) –

Saviorless začíná tím, že vám oznámí, že to bude mít...nekonvenční přístup k vyprávění. Začíná třemi božskými vypravěči sedícími v oblacích. Starší zřejmě vypráví příběh hry, kterou se chystáte hrát, mladší dva si stěžují, že příběh vypráví vždy stejně. Na to odpovídá, že je naprosto nezbytné nikdy neměnit způsob vyprávění příběhu a že nad ním hrdinové nikdy nesmí mít kontrolu.

Co se této hry týče, ukazuje se to jako správné řešení.

Saviorless začíná jako plošinovka. Vaše postava, Antar, skáče, tlačí a razí si cestu skrz hádankami nabitou krajinu rolující do stran, když se pokouší následovat Radiant Heron na Smiling Isles a stát se zachráncem. Vypadá to pěkně !

Vše je nádherně vyvedeno v hedvábném stylu, který mi připomíná ilustrace Edwarda Goreyho s texturou středověkých dřevorytů. Existují způsoby, jak selhat a existují způsoby, jak zemřít, ale z velké části je to uvolňující způsob, jak upoutat intriky starého noggina.

Pak to přestane. Najednou.

Když starší vypravěč usne, mladší se ujmou toho, že budou vyprávět příběh z pohledu Nenta, lovce s mulovým obličejem, jehož neúnavné pronásledování ostrova je poznamenáno násilím, násilím a...(kontroluje poznámky) násilím. .

Tato objížďka také přináší změnu v historii Antaru. To, co bylo kdysi pomalou logickou plošinovkou, začíná přidávat prvky měřených zkoušek a soubojů s mačkáním tlačítek. Jedna chyba (špatně načasovaný skok nebo jen nedostatek času) znamená, že budete muset restartovat sekci (včetně dialogu), dokud nebude perfektní. Jakmile Antar dorazí na Smiling Isles, zjistí, že boj staví na jeho život hodiny; zabíjení nepřátel mu obnoví trochu života, ale stále bude muset spěchat, aby porazil nepřátele i ekologické hádanky, než zemře a bude muset začít znovu. A dokonce. A dokonce.

Je to extrémně stresující.

Přidejte k tomu, že každá úroveň má šest prvků stránky, které můžete sbírat při prozkoumávání světa. Některé jsou zřejmé, jiné vyžadují, abyste k zachycení našli skrytá místa pro procházení nebo návrat zpět. Pokud najdete všech šest, můžete je vyměnit s autorem vašeho příběhu, který vám dá odměnu. Pokud je nemáte všechny, navrhne vám přehrát celou úroveň, abyste našli kousky, které vám chybí. Oh, a pokud najdete figurku, ale zemřete před dokončením této části, musíte ji znovu zajmout.

Zmínil jsem se, že tato hra je stresující?

Zjistit, co byste měli dělat na úrovni, bývá docela snadné, ale zvládnout to přesně, zatímco plovoucí monstra kolem vás explodují v oblaka krve, to není. Příležitostní hráči pozor, ale ti, kteří rádi hledají přesný způsob boje a vítězství, zde najdou spoustu zábavy.