Ember Winter Review – Forever Winter

Ember Winter Review - Forever Winter

JAbyste byli zloději, musíte být přesní. Plížit se ve tmě, abyste dosáhli svého cíle, aniž byste kohokoli upozornili, vás nutí být přesní při každém pohybu a zvažovat všechny možnosti. v zimní uhlíkhrajete za jednoho z těch zlodějů, muže bez tváře číhajícího ve stínech, ale to jsou stejné věci, které se vyžadují od úspěšných zlodějů, kteří zimní uhlík I když dokáže vytvořit temnou a tajemnou atmosféru, ve které se odehrává vaše plížení, příliš často působí neohrabaně a nedovařeně. Někde uvnitř je dobrá hra zimní uhlíkale existuje příliš mnoho sporných návrhových možností a neúplných nápadů, které činí celkový zážitek neuspokojivým a postrádají cokoli, co by jej odlišovalo od ostatních nejlepších stealth her.

V poměrně přesvědčivém úvodním filmu hlavní postava zimní uhlík, Arthur Artorias, jen o vlásek unikne smrti v otcově sídle, ale přijde o otce i o majetek. Po letech se Arthur vrací do města, aby zjistil, co se stalo, a chtěl se pomstít lidem, kteří to spáchali. I když se nejedná o převratnou premisu, příběh má solidní základ a některé hlavní dějové body jsou vyprávěny pomocí krásných ručně kreslených animovaných snímků. Přál bych si, aby se tyto důležité okamžiky opakovaly častěji, protože vyprávění mezi nimi je téměř výhradně „vyprávěj, neukazuj“. Je tu spousta příliš melodramatických dialogů, které často mění tón a ponechávají jen malý prostor pro interpretaci, a jejich opakované poslech může být vyčerpávající, zvláště u některých příliš dlouhých příběhových úseků, které vás vyvedou z cesty. Základní hratelnost. Bolí také, že příběh nakonec nevyužívá svůj potenciál. Zatímco první polovina příběhu se drží poněkud při zemi, ve druhé se začne ztrácet. Abychom nekazili, jeho příběh je stále složitější a rozumnější, ale nevyužívá toho žádnou výhodu a zdá se, že by příběhu prospělo, kdyby zůstal uzavřený.

"Někde uvnitř se skrývá dobrá hra." zimní uhlíkale je tu příliš mnoho pochybných designových možností a neúplných nápadů, které činí celkový zážitek neuspokojivým a postrádají cokoli, co by jej odlišovalo od ostatních nejlepších stealth her.“

Škoda, že příběh není úplně vydařený, protože je hra často strukturována kolem něj. Přestože se technicky jedná o otevřený svět, existuje několik rozšířených sekvencí, které vás zdánlivě uzamknou z otevřeného světa a nutí vás plnit lineární mise bez šance na návrat, abyste doplnili své předměty nebo dokončili vedlejší mise. Při jedné příležitosti mě to například donutilo hrát více než hodinu s minimálním zdravím, protože jsem spotřeboval všechny své lektvary zdraví a neměl jsem možnost si další koupit.

Když se to stane opravdu otevřeným světem, když různá prostředí nejsou obrovská, oceňuji, co to znamená. Vyzýváme vás, abyste prozkoumali mapu a viděli různé typy vedlejších úkolů a našli různé typy kořisti, což vám dává možnost vidět překvapivě složitý design úrovní, který zahrnuje působivé množství vertikality a úzce propojené úrovně. V mnoha případech je tato úroveň designu nejpůsobivějším aspektem zimní uhlík. Největší nevýhodou tohoto typu level designu je fotoaparát, protože zimní uhlík volí izometrický pohled, kde můžete ovládat směr kamery. Je skvělé umožnit 360stupňový průzkum, ale také to znamená, že je snadné se ztratit, zvláště s podobností některých prostředí a temnotou většiny úrovní.

Pokud jde o okamžitou hratelnost zimní uhlíkje však frustrujícím způsobem nekonzistentní. Teoreticky je základní herní mechanika stealth. Naučíte se věnovat pozornost svým pohybům, abyste mohli metodicky eliminovat nepřátele a aniž byste se museli pouštět do bitev jeden na jednoho. I když je schopnost úspěšně odstranit všechny nepřátele ze stealth obecně uspokojivá, velká část základní stealth hry je nekonzistentní, neohrabaná a frustrující, takže je v mnoha případech snazší bojovat s nepřáteli přímo, než se snažit proplížit se kolem. jejich prostřednictvím.

uhlík zimy

„Pokud jde o okamžitou hratelnost zimní uhlíkje frustrující být nekonzistentní.“

Zajímavý je například systém kolem světla a viditelnosti. Když jste v úkrytu, musíte nahlédnout za roh, abyste viděli, co je kolem, takže je riskantnější rozhodnutí, jak často nahlížet. Ve všech případech je však množství, které můžete vidět z okolních oblastí, ovlivněno tím, zda jste nebo nejste aktuálně viditelní. Pokud stojíte blízko světla, můžete vidět lidi kolem sebe, ale pokud jste ve stínu, jsou mnohem hůře vidět nebo dokonce úplně neviditelní. Je to zajímavý systém, ale často zneviditelní nepřátele přímo před vámi, konkrétně proto, že jste skryti, což vám bere malou výhodu izometrické kamery a téměř znemožňuje vidět úroveň bodu. holističtější pohled.

I jinými způsoby, zatímco zimní uhlík tvrdí, že jde o hru zaměřenou na stealth, často má pocit, že jde spíše o akční hru. Nepřátelé vás mohou vidět z dálky a zdánlivě bez osvětlení a hra představuje vysokou trávu, do které se schovávají nepřátelé téměř pokaždé. Horší je, že příkazy a vstupy jsou frustrující nepřesné pro akce, které musí být přesné. Pohyb se může zdát příliš těžký a téměř každý akční vstup se musí opakovat, aby se hra zaregistrovala. Měl jsem mnoho příležitostí pokusit se tajně zabít strážce, jen aby hra nezaregistrovala můj vstup a stráž se otočila a začala bojovat. Když se pak dostanete do boje, je to často jednodušší než plížení. Existuje základní systém boje s mečem s lehkými a těžkými útoky, bloky a odražení, a ačkoliv si na to musíte trochu zvyknout, odrážení je téměř univerzálně nejjednodušší způsob. Zjistil jsem, že se většinou snažím být kradmý, protože mi to hra řekla, byl jsem odnikud spatřen a nakonec stejně všechny zabil, protože jsem mohl odrazit, abych se z toho dostal.

Jedním z dalších hlavních systémů je Complex Arrow Crafting, který vám umožňuje vyrobit mnoho různých typů šípů na základě různých potřeb a prvků. Elektřinu můžete použít například k šokování nepřítele nebo k napájení generátoru, zatímco pomocí lana můžete šplhat po různých oblastech prostředí. S těmi je spousta rozmanitosti a zjistil jsem, že šipky začleňuji častěji, jak jsem postupoval, ale hlavní překážkou jsou opět ovládací prvky a rozhraní. Nabídka craftingu je tupá a těžko pochopitelná a nutnost pokaždé vstoupit do nabídky a vybavit se různými materiály a šípy je neuvěřitelně těžkopádná. Toto je typ problému, který se časem hromadí a nutí mě sténat pokaždé, když musím otevřít menu.

uhlík zimy

„Ačkoli stealth hry nejsou nové, existuje několik mechanismů, jako je viditelnost a průzkum, které zimní uhlík mohl zdánlivě soustředit, ale pro každý zajímavý nápad existuje několik chybných návrhů nebo nekonzistentností ve hře, které snižují zážitek, zejména v objemných nabídkách a těžkých vstupech.

Někde uvnitř se skrývá zajímavý nápad zimní uhlík, ale konečný produkt nepřináší ty nejlepší části. Zatímco stealth hry nejsou novinkou, existuje několik mechanismů, jako je viditelnost a průzkum zimní uhlík mohl zdánlivě soustředit, ale pro každý zajímavý nápad existuje několik chybných návrhů nebo nekonzistentností ve hře, které snižují zážitek, zejména v objemných nabídkách a těžkých vstupech. Chtěl jsem milovat zimní uhlík mnohem víc než já, protože na konci dne je to tajná hra, která nehraje podle svých vlastních pravidel.

Tato hra byla testována na konzole Xbox Series X.