South Park: Recenze Snowy Day

70%

South Park Snow Day je zábavná hra dokonale vhodná pro Game Pass nebo PlayStation Plus. Před kontrolou bych počkal, dokud nenarazí na jednu z těchto služeb.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

South Park Snow Day se vzdaluje od žánru RPG a místo toho se přesouvá do multiplayeru. Je změna dobrá volba, nebo měli udělat jiné RPG? Podívejte se na naši recenzi zde.

South Park: Recenze Snowy Day

South Park Snow Day sleduje činy Nového dítěte během tajemné sněhové bouře. The New Kid je stejná postava z The Stick Of Truth a The Fractured But Whole. Vzhledem k tomu, že jste byli v posledních dvou hrách tak přemoženi, rozhodne se gang začít novou hru s každým na nule. Tentokrát jde o boj mezi různými frakcemi, které obývají South Park. Spojíte se s Cartmanem a budete bojovat proti elfům a Kyleovi. Odtud bojujete se zbytkem dětí, dokud nedostanete celou posádku dohromady.

Příběh není příliš hluboký, ale dostanete dobrý South Park humor a Cartman vždy využije příležitosti zasmát se vašim chybám. Ať tak či onak, tak skutečně získáte podstatu příběhu. Zatímco jste na misi, vysílají vám vysílačku a řeknou vám, co se děje. Nejednou jsem se musel zastavit a smát se tomu, co říkali.

U hry nazvané Snow Day můžete očekávat, že půjde o hru sněhovou koulí; to není. Je to spíše rváč, protože používáte hlavně zbraně na blízko a hůlky. Kombinace jsou jednoduchá, ale účinná; nečekejte tuny hloubky. Když začnete úroveň, vy a tři další hráči (nebo roboti) projdete řadou fází ve snaze dosáhnout bosse. Abyste vyhráli etapu, musíte obvykle zabít všechny nepřátelské jednotky. Pokud vyhrajete, získáte na konci fáze vylepšení, které vám usnadní další.

Kromě základních útoků můžete do zápasu přinést i několik dovedností. Líbilo se mi přinést prd únik, který zanechá oblak prdu, když vyletíte do vzduchu. Odtud bych ho upgradoval, aby vydržel déle a zapálil v něm oheň. Další zábavnou aktivitou byl běh s býky. Náraz nepřátel do zdi způsobil tuny poškození a bylo úžasné to používat. Jediný, který jsem nikdy nezveřejnil, byl můj léčivý prapor. Pokud získáte správné vylepšení dovedností, lze rádius zvýšit a dokonce oživit sestřelené spojence. Jsem si jistý, že existují i ​​další dobrá komba, ale zkombinovat oheň, jedovatý plyn a krvácení z mého meče a moc jsem toho zkoušet nemusel.

Recenze hry South Park Snow Day

Během zápasu sbíráte různé věci. Někdy se vám poštěstí a získáte kartu dovednosti k vylepšení náhodné dovednosti. Nechybí ani toaletní papír, který kvůli vánici funguje jako platidlo. Používáte jej mezi koly, abyste získali výkonnější vylepšení nebo přidali ta, která si můžete koupit. Velká věc, kterou budete chtít sbírat, je temná hmota. Najdete ho na určitých nepřátelích nebo dokonce v truhlách, které se odehrávají v zápase. S Dark Matter se můžete vrátit do svého centra a získat vylepšení postavy. Strom dovedností je docela jednoduchý, ale pokud ho chcete vyplnit, budete si muset chvíli hrát. Platinové mince jsou další platidlo, ale je to pouze pro kosmetiku.

Mimo kampaň je režim vlny obrany. Tento režim vám umožňuje rozemlít více temné hmoty a odemknout nové karty. Nové karty získáte dokončením úspěchů, jako je použití více tahů, poražení určitých nepřátel atd. Další věcí ve hře jsou BS karty. Můžete je použít k získání laserových očí a dalších superschopností. Nepřítel je také dostane, a to většinou ty padouchy nakopne. V režimu přežití mohou být velmi nepříjemné, protože se vyskytují téměř v každém kole. Přidávají však bitvám o něco větší výzvu.

Poctivá recenze hry South Park Snow Day

Co se týče chyb, narazil jsem na chybu prázdné mapy. Takže když jsem si šel vybrat upgrade, nic se neukázalo, ale i tak jsem mohl kliknout a získat upgrade. Jedná se pouze o drobnou, ale znatelnou nepříjemnost. Nezaznamenal jsem žádné pády ani jsem si nevšiml žádné ztráty obrazu, ale byl jsem na svém PC. Nevím, jak se chovají konzole.