Recenze: Tiki Brawl (Nintendo Switch)

Chcete -li nastavit svá očekávání na rozumné úrovni, měli byste se podívat spíše na cenu Tiki Brawl než na jeho krytí. Dá se koupit za méně než dolar a má takovou složitost, jakou byste si z hry s touto cenou dokázali představit.

Tiki Brawl je hra na blízko s jedinou hratelnou fází. Statické pozadí ukazuje dlážděné koloseum s mechem a vinnou révou, které se plazí po rozpadajících se sloupcích. Až osm barevných postav s kreslenými tvářemi masky Tiki se pokusí skočit do foyer uprostřed obrazovky.

Neexistuje žádný adresář toho, jaké položky najdete, takže zjistit, které se vám budou líbit, je otázkou pokusů a omylů. Zahrnují efekty jako super rychlost, prodloužení dosahu nebo teleportace po místnosti. Mohou být poněkud nepředvídatelné a někdy je dopad stěží patrný. Strategie do toho opravdu nejde. Používání článků má často pocit, že riskujete, že vás může spíše ztrapnit, než prospět. Ale pokud je to dobré, můžete to stále chytit, aby to nemohl nikdo jiný.

Ovládání je jednoduché. Pohybujete se, popadáte a házíte ostatní hráče a používáte jakékoli bonusy, které cestou nasbíráte. Mohou být trochu trapní. Těžko říct, jestli jste správným směrem, když někoho hodíte do ohně, a někdy může vaše oběť letět špatným směrem. Jindy se můžete pokusit přiblížit a nakonec spadnout do sebe.

Tiki Brawl je navržena tak, aby byla místní hrou pro více hráčů, se schopností hrát proti robotům, pokud jste sami. Boti však nejsou nijak zvlášť vybíraví a neexistují ani jiné možnosti obtížnosti, takže je na místě pochopit, proč studio doporučuje hrát s přáteli. Nevýhodou (zejména v roce 2020, kdy je spousta planety omezena, pokud jde o to, aby v místnosti bylo hodně lidí) je, že neexistuje žádná online hra. To znamená, že se hra velmi rychle unaví, pokud nemáte mnoho lidí, se kterými byste mohli hrát.

Vzhledem k šíleně nízké ceně hry by bylo směšné starat se o ni při příliš dlouhém čekání. Na e-shopu Nintendo je ale spousta her, které jsou stejně levné nebo dokonce zdarma a mají o něco víc. Kromě toho Flynn's Arcade, studio, které produkovalo Tiki Brawl, nabízí širokou škálu her, které, i když zůstávají na poměrně nízkém rozpočtu, vynikají svou originalitou a kreativitou, na rozdíl od Tiki Brawl.