Recenze: Postavíme zoo (Nintendo Switch)

letsbuildazoo3-jpg

Jak název napovídá, Let's Build a Zoo je manažerská simulační hra, ve které vlastníte zoo. Vaším hlavním cílem je vytvořit zábavné prostředí pro vaše zákazníky a zároveň udržet vaše mazlíčky v bezpečí. Je toho hodně, a zatímco vás navádí, co dělat, může to být trochu složitější. Díky tomu je hra ještě zábavnější, zvláště když se vaše zoo rozrůstá. Zábavu přidává i roztomilý pixel art styl s hromadou různých zákazníků a zvířat.

Zpočátku dostanete malý pozemek a rychlý návod, jak postavit budovy a zajetí pro vaše zvířata, jak přidat dekorace, jak najmout lidi a další. To je drtivá většina her – mít svou zoo pod kontrolou a ujistit se, že vše vypadá hezky a běží hladce. Je důležité to udělat, aby byli vaši zákazníci spokojeni a vy mohli vydělávat peníze, abyste mohli dále růst.

Přidání různých zvířat do vaší zoo je další způsob, jak zlepšit a posílit souhlas zákazníků. Hru začínáte s malými zvířaty, jako jsou králíci a husy, ale postupem času můžete získat další zvířata obchodováním s jinými zoologickými zahradami nebo dokonce vytvářením vlastních nových zvířat! V Postavme si zoologickou zahradu je 60 základních zvířat a díky chovu existuje asi 10 různých barev těchto zvířat.

Odemknutím stroje ve hře jej můžete použít ke zkombinování určitých zvířat s jinými a vytvořit více než 300 000 hybridních tvorů! To zahrnuje i dinosaury prostřednictvím DLC.

Existují také úkoly, které po vás budou zákazníci žádat a vaše volby ovlivní vaši morálku. Například v určitém okamžiku někdo ztratí psa a podá inzerát, který mu pomůže najít ho ve vaší zoo. Psa najdete a můžete ho buď vrátit, nebo ho obléknout jako lva a vystavit pro více peněz a přitažlivosti. Existuje spousta dalších scénářů, jako je tento, některé ještě směšnější, což do hry přidává další prvek humoru a zábavy. Můžete skončit s pochybnými morálními rozhodnutími, ale je to všechno zábavné.

Ovládací prvky Let's Build a Zoo jsou docela jednoduché a máte k dispozici návod, jaká tlačítka zobrazit které nabídky. Zjistil jsem, že se mi líbí hraní hry v ručním režimu, protože mi ovládáním trochu připomínalo hru DS, ale na větší obrazovce vypadá vizuálně dobře. Také jsem neměl žádné problémy s rozhraním a myslím, že hra běžela velmi dobře.

Pixelartový vizuální styl Let's Build a Zoo je také velmi roztomilý a ke hře vhodný, to samé platí o hudbě, která do ní perfektně zapadá. Ve hře uvidíte spoustu různých zvířat a lidí, což ukazuje, jak tvrdě pracovali tvůrci a umělci, aby přinesli poutavý zážitek.

Let's Build a Zoo kombinuje simulaci stylu řízení s kreativním konceptem, který přesahuje pouhé provozování zoo. Díky vtipné a roztomilé atmosféře je tato hra nejen zábavná, ale také super okouzlující.