Recenze: Loopindex (Nintendo Switch)

Loopindex je kooperativní titul, ve kterém se ocitnete ve vedení dvojice robotů. To by nemělo být zaměňováno s Twin Robots: Ultimate Edition, vydává také Rataliaka, příp Past planety, další robotická duo hra na Switchi. Ano, toto téma se mi již nezdá jedinečné. Je pravděpodobné, že jste za ta léta hráli něco s podobnou mechanikou, roboti nebo ne. Jak se chová tento nezávislý vstup s nízkým rozpočtem? U těchto robotů je bohužel větší pravděpodobnost, že se dostanou do odpadu, než do vašeho seznamu přání e -shopu.

Je to snadno pochopitelná hra, což je něco ve prospěch Loopindexu. Také se mi líbí aplikace tvorů, které oživí často rutinní hádanky; působí téměř jako inventární položka. Možnost mapovat ovládací prvky je obzvláště skvělá pro hru, která zahrnuje ovládání dvou postav. Když to řeknu, upřímně věřím, že Loopindex je pouze kooperativní hra, když je vše řečeno a uděláno. Můžete hrát sólo, ale neumím si představit, že bych se tímto přístupem bavil.

Hra Loopindex má 100% lineární přístup. Myslím, že by to dalo větší svobodu, kdyby byly nové techniky zavedeny lepším tempem. Přejdete z rychlých a podobných více úrovní za sebou, abyste najednou zavedli nové techniky do všech ostatních úrovní, které by vás mohly zpočátku podrazit. Umístění robota na nehybné místo je vždy nepříjemné, i když rychlé resetování pomůže.

Loopindex není moc na pohled, což je trochu zklamání. Jsem pro "virtuální země", ale tahle je docela nudná. Známé vypadající úrovně mě překvapily, protože předchozí hra vývojáře, Mekabolt, byl pestrý a barevný, s dobrým pixelovým uměním. Naštěstí je hudba docela úžasná, i když ji budete muset zvýšit na maximální hlasitost a zbavit se výchozí možnosti zvukových efektů.

Navzdory známé hratelnosti (spousta stisknutí tlačítek otevírá nové cesty) a neuspokojivému vizuálu jsme si s manželkou užili několik zábavných chvil při hraní na úrovních jedné obrazovky. I při slabé detekci zásahu se našly chytré nápady. Zábava skončila, když obrazovka zamrzla po bossovi úrovně 48, čímž byla poslední třetina hry nepřístupná. S tolika tituly na Switch vydá vydání jen zřídka druhou šanci udělat první dojem. Mohl bych zkusit přehrát sólo na normální úrovni, ale nemám zájem pracovat s šéfem bez záruky, že se problému vyhnu.

Loopindex, i když není špatný skrz a skrz, je na okrajích drsný. Přidejte potenciální chybu koncových her a je to malý virtuální svět, do kterého se v nejbližší době nevrátím.