SpellForce 3 Reforced Review – Vynucení

SpellForce 3 Reforced Review – Vynucení

Cjediní hráči strávili posledních 20 let, aniž by si to mohli užít síla kouzla hry na jejich strojích... No, oficiálně. Ale teď ty dny skončily s remasterem síla kouzla 3 - dvojitý Vyztužené – se dostává do strojů současné a nové generace. Je skvělý čas představit sérii i konzolovým hráčům, protože síla kouzla 3 je jakýmsi prequelem k ostatním hrám. síla kouzla obsahuje zajímavou kombinaci real-time strategií a prvků fantasy RPG, aby vytvořil něco, co se ukáže jako zvláštní, ale obecně dobře zvládnutá směs.

"síla kouzla obsahuje zajímavou kombinaci real-time strategií a prvků fantasy RPG, aby vytvořil něco, co se ukáže jako zvláštní, ale obecně dobře zvládnutá směs.

Kupodivu, i když série byla na této vítězné strategii už 20 lichých let, podle většiny standardů se ve svém žánru ještě nesetkala s důstojným soupeřem. To však neznamená, že série spí na vavřínech, protože každý příspěvek posunul jehlu tak či onak. Vejít Vyztuženéremasterovaný a přepracovaný port roku 2017 síla kouzla 3 to působí důkladným a úplným dojmem. S nacpáním takového PC-centrického zážitku na konzoli s relativně omezenou volností, kterou může ovladač ve srovnání s klávesnicí a myší usnadnit, existují určité nevyhnutelné rostoucí bolesti, ale i tak to jako konzole odvádí docela dobrou práci - uživatelsky přívětivý zážitek, jak by se dalo očekávat vzhledem k omezením situace.

síla kouzla je hra, kterou pro fanoušky série nebo jednoho z žánrů, ve kterých nejvíce žije, nepotřebuje téměř žádné představení. Jako hybrid se opírá o lépe rozpoznatelné prvky klasických RTS her a RPG a funkčně funguje dobře v síla kouzla 3 většinu času. Může vám však poskytnout trochu podpory, když budete ovládat svou družinu při shromažďování zdrojů, řízení svých schopností a zapojování se do malých šarvátek až po rozsáhlé scénáře strategické války v reálném čase, kde bráníte svou stranu. před nepřátelským útokem nebo útokem na velkou armádu s dobře naplánovaným a mnohostranným přístupem.

Zvládá dobře žonglovat s oběma stranami zážitku, ale zároveň to nikdy nemá pocit, že by tyto dvě hemisféry prolínalo dostatečně dobře, aby hráče podpořilo soudržné myšlení. Stejně jako se dostanete do jednosměrného rytmu, síla kouzla 3 má způsob, jak váš stream náhle vykořenit a donutit vás vklouznout do jiného. V závislosti na hráči to může působit spíše jako neustálá injekce rozmanitosti než hrubé narušení, ale mně to nejčastěji připadalo jako to druhé.

„Jako hybrid čerpá z nejznámějších prvků klasických RTS her a RPG a funkčně funguje dobře v síla kouzla 3 většinu času."

Ještě důležitější je, že do značné míry odpovídá oběma herním filozofiím, i když obětuje možná trochu hloubky v obou oblastech, aby je takto spojil. Není tu mnoho schopností, které byste si mohli osvojit, ani mnoho způsobů, jak je využít jako ve většině dnešních RPG. Stejně tak není mnoho podprogramů, které by bylo možné přiřadit členům party, ani mnoho způsobů, jak se vyhnout monotónnosti opakování a rušné práce, kterou opakovaly jiné jedinečněji zaměřené hry RTS. Takže i když je mix jeho nápadů dobře vyvážený, každá strana zkušenosti platí svou cenu.

K jeho cti, síla kouzla 3 byl výrazně přepracován, aby byl přijatelnější pro konzolový prostor. Vylepšení a vyvážení kořisti ve hře, questů a správy stromu dovedností, to vše bude konzolovým hráčům připadat mnohem povědomější. Vyztužené měli by v původní verzi. Je také dobré vědět, že dvě rozšíření DLC hry jsou k dispozici také jako jeden velký nákup samostatně nebo společně v Complete Edition, pokud se chcete vydat touto cestou. Máte také několik způsobů, jak si hru užít, od hlavní kampaně po šarvátky a cesty, které vám umožní hrát ve vlastních scénářích, kde si vytvoříte postavu a zvolíte mapu a cíl, pro který chcete. To také umožní online spolupráci. A samozřejmě můžete skočit do jiných her, za předpokladu, že jsou k dispozici síťové funkce, což pro mě nebylo. Byl jsem však schopen skočit do svých vlastních her.

Celkově PS5 odvádí dobrou práci při běhu hry. Málokdy jsem se setkal s nějakými vizuálními problémy a kromě toho, že jsem nemohl používat žádnou ze síťových funkcí, zdá se, že vše funguje, jak má. Vzhledem ke složitosti situací, kdy se odehrávají bitvy, dělníci staví a bourají stavby a cvičí vojáky, jak se příběhové prvky rozvíjejí, byl jsem trochu překvapen, když jsem viděl, že i mocná PS5 zajišťuje, že vše po celou dobu hraní hry běží hladce. Ne že by mě nějak zvlášť zajímalo, že to PS5 neumí, ale s detailní grafikou síla kouzla 3alespoň ve srovnání s jinými podobnými hrami je dobré vědět, že PS5 s ním nemá mnoho, pokud vůbec nějaké, problémy.

spellforce 3 zesílený

„Zatímco verze PS5, kterou jsem zde recenzoval, rozhodně odvádí dobrou práci při poskytování mnohostranné povahy síla kouzla 3 výpočetně jsem zjistil, že jsem příliš často zmatený a ohromen snahou řídit vše pomocí joysticků a omezeného výběru tlačítek moderních ovladačů.“

Zatímco verze PS5, kterou jsem zde recenzoval, rozhodně odvádí dobrou práci při poskytování mnohostranné povahy síla kouzla 3 výpočetně jsem zjistil, že jsem až příliš často zmatený a ohromen snahou řídit vše pomocí joysticků a omezeného výběru tlačítek moderních ovladačů. Toto není obžaloba hry nebo této její verze, mějte na paměti, protože mě nenapadá lepší způsob, jak vše uspořádat na ovladači, ale je docela těžké udržet kontrolu, doslova a do písmene.

Ramenní tlačítka a spouště jsou zabírány kolečky voličů a pouhé rozhlížení se po úrovni je na DualSense namáhavé ve srovnání s jednoduchostí švihání myší. Tomu nepomáhá ani poměrně malý text hry a stísněné uživatelské rozhraní, ale opět, pokud mohu soudit, je to taková cena vstupného. Předělat hru jako je tato pro konzolový zážitek vám pravděpodobně připadalo jako nekonečná hra, kterou nelze vyhrát Tetris pro vývojáře. To znamená, že pokud jsou pro vás nepraktická rozhraní a nabídky, které vás nutí mžourat, abyste pochopili, třetí kolejí, důrazně vás žádám, abyste byli opatrní SpellForce 3 zesílené.

Zvukový design hry bohužel nemohu moc pochválit. Některá hudba dokáže nastolit známou temnou fantasy atmosféru, ale kromě toho většinu z toho, co uslyšíte, jsou zvukové efekty. v libovolném počtu nízkorozpočtových RPG a hlasové hraní je téměř vždy někde mezi průměrným a vyloženě nudným. Nic mi nepřijde špatné nebo nemístné, ale jako někdo, kdo je vždy ochoten přiznat uznání za dobře provedený zvukový design, jsem byl trochu šokován tím, jak všední to všechno stále je. SpellForce 3 zesílené.

spellforce 3 zesílený

"SpellForce 3 zesílené pravděpodobně uspěje v těch, pro které je určen, a možná půjde ještě o něco dále, protože jeho základní prvky jsou poněkud uživatelsky přívětivé ve srovnání s jinými hrami RTS v prostoru konzole.

SpellForce 3 zesílené je pravděpodobné, že nahradí ty, pro které je určen, a možná půjde ještě o něco dále, protože jeho základní prvky jsou poněkud přátelské ve srovnání s jinými hrami RTS v prostoru konzolí. Nepřehledné rozhraní a matoucí ovládání se opravdu nezdá být oprávněné vzhledem ke srovnatelnému nedostatku obecné hloubky hry, ale v závislosti na tom, jak moc vás příběh vcucne nebo jak rychle se stanete závislými na nepochybně dobře navržených systémech, může. z dlouhodobého hlediska vás neobtěžuje. Právě teď jsou na konzolích lepší RTS a RPG než síla kouzla 3, ale ne moc. A téměř nikdo, kdo se vydá touto konkrétní cestou přes tyto dva. Suma sumárum je to v mnoha ohledech obdivuhodné úsilí. Vyztužené má spoustu obsahu a snaží se ho podat stravitelným způsobem. Jak moc to s vámi klapne, bude do značné míry záviset na vaší osobní schopnosti aklimatizovat se na několik oblastí, kam se dostane svým vlastním způsobem.