Recenze Star Wars: Dark Forces Remaster – Nyní je to Podracing

FROM Zemětřesení et Tourok à Systémový šok a co víc, v tuto chvíli se zdá, že Nightdive Studios má téměř monopol na remasterování starých, milovaných stříleček z první osoby – a opravdu si nestěžujeme, protože to dělají. doopravdy no a s překvapivou konzistencí. Dnes se studio ohlíží zpět do roku 1995. Star Wars: Forces of Darknesshra, která je nejen široce považována za jednu z nejlepších Hvězdné války hry, které existují navzdory svému věku, ale lze jim také právem přičíst významný pokrok v žánru stříleček z pohledu první osoby, protože se jedná o bezprecedentní kombinaci LOSS-styl akce a narativní progrese v době jejího vydání.

V remasterované podobě, temné síly stále dokáže zapůsobit díky kombinaci svých vlastních silných stránek, z nichž mnohé báječně obstály ve zkoušce času, a vynikající modernizační a remasterovací práci provedené Nightdive Studios. Samozřejmě, vzhledem k tomu, že se jedná o hru starou téměř tři desetiletí, ne každý aspekt zážitku obstojí při zkoumání velmi dobře, ale i když některé části hry ukazují velmi do očí bijící jejich věk, celkově pro fanoušky obou. Hvězdné války a střílečky obecně, toto je nejlepší verze toho, co zůstává velmi dobrou hrou.

„V remasterované podobě, temné síly stále dokáže zapůsobit díky kombinaci svých vlastních silných stránek, z nichž mnohé báječně obstály ve zkoušce času, a vynikající modernizační a remasterovací práci provedené Nightdive Studios.

Rozprostírá se na čtrnácti úrovních, které vás zavedou na různá místa, temné síly uvidíte, jak vstoupíte do kůže Kylea Katarna, rebelského hrdiny, který se nyní stal hrdinou všech dob. Hvězdné války oblíbený fanoušek (škoda, že už není součástí oficiálního kánonu, že?). Podle moderních standardů se narativní tendence hry nezdají být tak filmové nebo okázalé jako tehdy, v době, kdy žádný z nich Úroveň vyprávění ve střílečce z pohledu první osoby by zapůsobila, ale i bez tohoto dopadu je to jednoduché jako jednoduchá střílečka. Hvězdné války fanoušek zapojit se do příběhu, který temné síly otočil. Od dobře napsaných postav až po vynikající využití známých postav Hvězdné války trapping, k tomu přispívá spousta věcí, přičemž ohromně pomáhá i výborný lesk, který Nightdive do cutscén poskytl.

Hvězdou show je zde však akce, která zůstává překvapivě dobrá, zvláště na hru starou téměř třicet let. Jednoduchý akt pohybu a střelby zůstává trvale příjemný temné sílya i když se v hlavní smyčce jen velmi zřídka soustředíte na něco jiného než na procházení úrovní a střílení nepřátel (alespoň v nějaké významné míře), díky zábavnosti z boje a pocitu ze střelby nikdy neztrácí své kouzlo. .

Jistě, některé části zážitku tak dobře nezestárly (jako je design úrovní, který se občas může zdát téměř zbytečně roztřesený, což znamená, že nastanou chvíle, kdy se v úrovních vždy ztratíte). Pak jsou tu matoucí hádanky – někdy i pokusy zjistit, co po vás hádanka chce, natož jak ji vyřešit, může vyžadovat spoustu pokusů a omylů – nebo nejasné cíle, které budou často prohledávány. pro skryté klíčové karty nebo přepínače atd., což vás nutí procházet úrovněmi, jako byste se snažili najít jehlu v kupce sena. Tyto části hry budou téměř jistě frustrující, i když znáte trendy stříleček z pohledu první osoby z 90. let. Mějte po ruce průvodce, který vám pomůže eliminovat toto tření a umožní vám si hru důkladně užít. být řešením. nejlepší způsob, jak hrát tuto hru v dnešní době.

„Jednoduchý akt pohybu a střelby zůstává trvale příjemný temné sílya i když se v hlavní smyčce jen velmi zřídka soustředíte na něco jiného než na procházení úrovní a střílení nepřátel (alespoň v nějaké významné míře), díky zábavnosti z boje a pocitu ze střelby nikdy neztrácí své kouzlo. .“

Kromě vlastních silných a slabých stránek hry je stále o čem mluvit, protože Nightdive Studios, stejně jako Nightdive Studios, do tohoto remasteru vložilo své srdce a duši. Daleko od jednoduchého upres, Dark Forces Remastered je působivá brilantnost hry, která by neměla být tak zábavná hrát tak daleko od vydání. Ano, nyní podporuje 4K a 120 FPS a dělá to téměř dokonale, ale i když je to samo o sobě působivé, děje se zde mnohem víc, co si zaslouží pochvalu.

Assets a textury byly kompletně přestavěny, a to nejen během hry samotné, ale také v cutscénách, což znamená, že vše vypadá mnohem ostřeji, mnohem ostřeji a mnohem detailněji. Nějak to hra zvládá, aniž by ztratila pocit a estetiku originálu. To je past, do které tak často padají remastery a remaky ve svých pokusech o modernizaci vzhledu starších her, takže fakt, že Dark Forces Remastered Vzhled je tak dobrý, jak jen může, při zachování vizuální identity originálu. A pokud by vám z nějakého důvodu nový vzhled remasteru nevyhovoval, můžete vždy přepínat mezi jeho „hardwarovým“ a „softwarovým“ režimem a vrátit se k vizuálnímu stylu, který se ještě více podobá původní hře, bradavicím a všemu.

Kromě toho je Nightdive Studios nabito Star Wars: Forces of Darkness remastered plná vylepšení kvality života a nových funkcí pro usnadnění, včetně možnosti přizpůsobení ovládacích prvků, přepínání věcí, jako jsou blesky HUD a pohyb hlavy, možnosti pro zaměřovací kříž a další. V odvětví, které tak často, jak se zdá, používá remastery jako záminku k uvolnění nenákladných cashgrabů, které stěží provádějí nějaké významné nebo nutné změny, Dark Forces Remastered je to jako závan čerstvého vzduchu se vším, co přidává a zlepšuje. Ale na druhou stranu, to je MO Nightdive, takže v tuto chvíli to není překvapivé. To by však nemělo být považováno za samozřejmost.

Star Wars Dark Forces Remaster

„Assety a textury byly kompletně přestavěny, a to nejen během samotné hry, ale také v cutscénách, což znamená, že vše vypadá mnohem ostřeji, mnohem ostřeji a mnohem detailněji. Nějak to hra zvládá, aniž by ztratila pocit a estetiku originálu. “.

Celkově vzato je zde pro fanoušky klasických stříleček a mil Hvězdné války. Originál temné síly stále zaujímá zvláštní místo v srdcích mnoha lidí, takže je jistě překvapivé vidět, že je herními společnostmi tak dlouho zcela ignorován. Jeho návrat do centra pozornosti byl dlouho očekávaný, ale nyní, když je zpět, to dokázal přesvědčivě, čímž dokázal, proč si ho tak vysoce váží a proč je Nightdive Studios předním vývojářem remasterů v tomto odvětví, zejména pro klasické hry ze staré školy. Je zřejmé, že některé části hry budou pro moderní publikum více než frustrující – to je u hry, která je tři desetiletí stará, v podstatě nevyhnutelné – ale Dark Forces Remastered odvádí skvělou práci, protože umožňuje, aby části hry, které jsou stále dobré, vzkvétaly co nejlépe. Upřímně řečeno, dělá v tomto ohledu vše, co by mohlo, kromě základního remaku.