MLB The Show 24 Review – Vyrazit z parku

MLB The Show 24 na PlayStation 5

Některé věci nikdy nezklamou, a pokud jde o videoherní baseball, série MLB The Show studia San Diego je trvale jednou z nejlepších na základnách. Letošní vstup není jiný, MLB The Show 24 navazuje na předchozí vynikající práci, zejména na frontě vyprávění. I když je v některých oblastech stále co zlepšovat, je připravena situace pro další homerun.

Zdroj obrázků: Sony Interactive Entertainment

Vlajková loď Negro Leagues se vrací s 2. sezónou, se čtyřmi dalšími skvělými příběhy, které budou mít hráči k dispozici hned po spuštění. Hráči, kteří touží dozvědět se více o historii tohoto sportu ve svých raných letech, opět dostanou zážitek jako žádný jiný. Od fantastických video balíčků až po vyprávění poskytnuté prezidentem Negro League Museum Bobem Kendrikem, je téměř nemožné nenechat se vtáhnout do této cesty paměti pro ty, kteří mají předchozí znalosti, a ještě poučnější cestu pro ty z nás, kteří ji objevují poprvé.

Vzhledem k tomu, že přijdou další příběhy, fanoušci by nepochybně byli nadšeni, až uvidí zbytek kouzla, které má San Diego Studio v rukávu. S Josh Gibsonem, Buckem Leonardem a Hankem Aaronem, kteří vedou útok po boku skutečné průkopnice Toni Stoneové, první ženy, která hrála profesionální mužskou baseballovou ligu, nebylo oživování baseballové minulosti nikdy zábavnější a působivější.

Pro současné publikum byla hvězdná síla legendy Yankees Derek Jeter pochopitelnou volbou pro další zařazení do Příběhové linie. Poskytování intimnějšího pohledu na jeho kariéru s pomocí samotného kapitána však ve srovnání s ostatními příběhy bledne. Pro Jetera to není nic špatného, ​​ale celková dominance Yankees v letech 1995-2000 a vysoká úroveň profesionality neponechaly žádný prostor pro drama a napětí, které by vyvolaly větší vzrušení.

MLB The Show 24 kontrolních kontrol

Pokud jde o základní hratelnost MLB The Show 24, zůstává prvotřídní kvalita, s hráči se těší velké flexibilitě přizpůsobit svůj přístup ke hře a jsou bohatě odměněni za dosažení těchto okrajových zisků. Údery a házení jsou uspokojivé již na výchozích úrovních, ale ponořte se hlouběji do podrobnějších schémat ovládání a možná budete schopni lépe ocenit mistrovství profesionálů v tomto konkrétním sportu, i když stojíte za akcí.

To se vztahuje i na méně okouzlující stránku sportu, přičemž obranné hry nyní získávají pozornost, kterou si zaslouží, díky nové mechanice Impact Plays. Ať už se snažíte dostat na vrchol v Road to the Show, nebo si hru prostě užíváte jako individuální hráč spíše než jako tým, Impact Plays vidí, jak se čas v rozhodujících okamžicích zpomaluje a hráči musí dokončit událost rychle, aby uspěli. tento velkolepý kousek. Ať už jde o házení, které zachraňuje hru, nebo lezení po stěnách, abyste ukradli homerun od těsta, hra s obranou nebyla nikdy příjemnější.

Tato robustní hratelnost pomáhá k tomu, aby bylo hraní všech různých herních režimů MLB The Show 24 po většinu času potěšením. Road to the Show zůstává de facto volbou pro hráče, kteří chtějí realizovat svůj sen o profesionálním úspěchu, a letos se mohou ženské postavy přidat do party s celými devíti yardy. Více možností pro typy postavy, účesy a dokonce i odlišné cutscény a vyprávění pomáhají odlišit hráčovu cestu, a je to tak správně. Bohužel na zážitku trochu ubírá statické podání místo plných voiceoverů.

Ve hře Road to the Show je také přidána Draft Combine, ukázka vašich dovedností, jak zapůsobit na zvědy, kteří se přijedou podívat na další velkou věc. Alespoň taková by měla být myšlenka akce, ale bez hmatatelného dopadu na atributy vašeho hráče a výběr týmu hráče to působí spíše jako novinka než dobře promyšlený nápad.

MLB The Show 24 Recenze Cesta k show

Pro ty, kteří mají rádi týmové řízení, zůstávají režimy franšízy a březen až říjen solidní možností, i když se jedná z velké části o stejné nabídky jako dříve. V závislosti na vašich preferencích to může znamenat žít zápas za zápasem, ponořit se do statistik, jako by na tom závisel váš život, nebo můžete většinu sezóny simulovat a soustředit se na organizační stránku věcí.

Tomu napomáhá užitečný nástroj v podobě vlastního herního vstupu, který funguje jako filtr pro eliminaci herních situací a scénářů, o kterých se domníváte, že nevyžadují žádný hráčský zásah a zapojí vás jen při vyšších sázkách. Ne každý má schopnost nebo trpělivost hrát celou sezónu a mít možnosti je vždy vítáno.

To znamená, že největším žroutem času v MLB The Show 24 bude pravděpodobně Diamond Dynasty, která se opět vrátí, aby pokoušela hráče sbírkou karet a vybudovala nejlepší tým, jaký kdy tento sport viděl. Pokud jste režim vyzkoušeli již dříve, mělo by vám všechno připadat povědomé, když se budete snažit stoupat po žebříčcích a budovat konkurenceschopný tým z balíčků karet a událostí. Díky mechanice odezvy setu a sezóny se lepší karty vždy zdají na dosah, ale ne vše je dokonalé.

Ačkoli lze takové karty používat během nyní prodloužené sezóny, blížící se termín použití dá hráčům podnět k zamyšlení. Jak se vaše sbírka rozrůstá, může být obtížné rozhodnout, které z vašich oblíbených nejlepších hráčů bude třeba odstranit, aby se uvolnilo místo pro nové, a dokonce ani sloty pro zástupné karty, které prodlužují trvanlivost vybraných karet, to nemohou odstranit. pocit ztráty mezi dřinou. Přesto je Diamond Dynasty režim, do kterého stojí za to investovat čas a úsilí; jen se snažte nevytvářet přílišnou připoutanost ke svým hráčům.

Recenze MLB The Show 24 Diamond Dynasty

MLB The Show 24 se také neustále vyvíjí spolu se sportem a drží krok se vším novým, aby byl zachován autentický zážitek. Vše, co vidíte v reálné hře MLB, je replikováno v digitálním prostoru. Drobné úpravy jako širší základny a kritičtější aspekty, jako je implementace nových pravidel, to vše pomáhá překlenout propast mezi videohrou a jejím skutečným protějškem.

Prezentace také zlepšila již tak vysoké standardy, díky čemuž byla americká zábava ještě lepší než dříve. Od davu přes hráče až po hlasatele, zvyšte hlasitost a budete mít skoro pocit, že sledujete živou hru. Vylepšený osvětlovací systém je třešničkou na dortu, který umožňuje ještě více oživit akci na talířích. .

Celkově MLB The Show 24 i nadále zůstává nejlepší reprezentací sportu ve videoherní formě a až na pár škytavek stále plní své sliby. Výjimečná hratelnost je umocněna vylepšenou prezentací ve všech režimech a vyprávění příběhů ve Storylines je velkým lákadlem pro ty, kteří chtějí přijmout herní kořeny a vzdát hold legendám dávných dob. Zatímco Diamond Dynasty může být nabytým vkusem a zahrnutí Dereka Jetera nemusí potěšit každého, tyto přešlapy jen stěží ubírají lesk drahokamu, kterým je MLB The Show 24, a je na čase si zahrát.

Fun Academy podporuje naše publikum. Když nakupujete prostřednictvím odkazů na našich stránkách, můžeme získat malou provizi pro partnery. Další informace

4

MLB Show 24

Celkově MLB The Show 24 i nadále zůstává nejlepší reprezentací sportu ve videoherní formě a až na pár škytavek stále plní své sliby. Výjimečná hratelnost je umocněna vylepšenou prezentací ve všech režimech a vyprávění příběhů ve Storylines je velkým lákadlem pro ty, kteří chtějí přijmout herní kořeny a vzdát hold legendám dávných dob. Zatímco Diamond Dynasty může být nabytým vkusem a zahrnutí Dereka Jetera nemusí potěšit každého, tyto přešlapy jen málo ubírají lesku drahokamu, kterým je MLB The Show 24, a je čas hrát míč.

výhody

• Historie baseballu je právem v centru pozornosti.
  • Velkým plusem je začlenění žen.