Recenze „Suika Game – Aladdin X“ – Sloučení více melounů vypadá na mobilu báječně –

Bylo to opravdu šílené sledovat Hra Suika (2,99 $) a její růst v čase. Jeho kořeny zřejmě leží v jakési hře určené pro projektor, přičemž port Switch vydaný exkluzivně na japonském eShopu pár let chřadne, aniž by vzbudil velkou pozornost. V polovině loňského roku pak začali hrát japonští streameři a hra totálně vybuchla. Netrvalo příliš dlouho, než se tato vlna dostala na Západ, ale chvíli trvalo, než její vývojář Aladdin X získal nativní aplikaci pro mobilní zařízení. Tak a jsme tady! Jak to jde ?

Pro ty, kteří se nějak vyhnuli Hra Suika zatím je zde pohled na to, co můžete očekávat. Jedná se o logickou hru, ve které házíte ovoce z horní části hrací plochy do hrnce, jeden po druhém. Pokud se dva plody stejného druhu dotknou, spojí se a vytvoří další, větší druh ovoce. Vaším cílem je pokusit se vytvořit největší druh ovoce, meloun ('Suika“ je japonské slovo pro „meloun“, takže zde je váš název). Tím získáte co nejvíce bodů, protože dva vodní melouny, které se spojí, jednoduše zmizí. Vodní melouny jsou také největším druhem ovoce, což znamená, že zabírají nejvíce místa v květináči.

Hrací prostor bude jednou z vašich hlavních starostí při hraní. Pokud některý z plodů vyteče z horní části sklenice, je konec hry. Jak budete dělat sortimenty, budete mít přirozeně ve sklenici více velkých plodů, a pokud si nedáte pozor, snadno se vám stane, že budete mít malé ovoce aby se ty větší vzájemně nedotýkaly. Téměř jistě vám dříve nebo později dojde místo, zvláště pokud skončíte s několika melouny, na které se nemůžete dotknout. Vaším cílem je získat co nejvyšší skóre, než se něco objeví na vrcholu.

A popové věci to někdy udělají. Jedna ze zajímavostí o Hra Suika Takto se mohou plody vzájemně ovlivňovat. Fyzika hry může být občas strašně poskakující a někdy ovoce, o kterém si myslíte, že je nastaveno správně, unikne nebo splyne s jiným ovocem a vše uvrhne do chaosu. To vás někdy zachrání, ale také vás může pohřbít, pokud se jablko vyhodí do vzduchu najednou. Tento nedostatek předvídatelnosti je součástí tajemství Hra Suikaa funguje to zde stejně dobře jako ve Switch verzi hry.

Stejně jako v této verzi existuje online žebříček, na kterém se budete umísťovat. Hra bude také sledovat vaše nejvyšší skóre za den, týden a celkově. Tato mobilní verze odpovídá prezentaci hry Switch, přičemž ovoce sdílí svůj roztomilý a okouzlující vzhled a neustále hraje veselá malá melodie ušního červa. Hru můžete hrát v režimu na výšku nebo na šířku, takže si ji můžete užít, jak chcete. O moc víc v tom není. Tato hra byla vždy tak trochu sparťanská a mobilní verze na tom nic nemění. Neexistují žádné metacíle, na které byste se měli zaměřit, žádné etapy k dokončení, žádné odemykatelné položky, které byste mohli hledat. Jen pokračujte ve střílení pro vyšší skóre. Víte, jako za starých časů.

Hra Suika je hra, která se snadno hraje s relativně vysokým skóre a je neuvěřitelně těžké ji odložit. Díky své povaze „pick-and-play“ je dokonale kompatibilní s mobilními zařízeními a jsem rád, že nemusím vytahovat svůj Switch pokaždé, když si ho chci nyní zahrát. I když jsme dříve měli verzi založenou na prohlížeči, postrádala hodně kouzla originálu, a i když došlo k mnoha otřesům, žádný z nich se nehrál dobře. Je hezké mít tady na iOS to pravé, co vypadá, zní a hraje přesně tak, jak má, bez reklam nebo IAP, které by kazily zábavu. Stojí za cenu? To se vsaďte.