Tipy a testy, Novinky / Hry

Outcast: A New Beginning Review – Mimozemská planeta, kterou stojí za to prozkoumat

Outcast: A New Beginning je v podstatě pokračováním hry, kterou jste před 25 lety pravděpodobně nikdy nehráli. To znamená, že tento nový Outcast rozhodně stojí za váš čas, i když je trochu drsný.

První Outcast vyšel v roce 1999 a v technologickém oddělení předběhl dobu. Originál používal ranou verzi technologie Voxel k vybudování svého otevřeného světa spolu s obvyklými hranatými 3D postavami, které byly vhodné pro éru. A přesto hra měla rané implementace synchronizace rtů a emotivních tváří s působivým množstvím hlasových her.

Zdroj obrázků: THQ Nordic via Fun Academy

Zdá se, že stejná úroveň ambicí zůstala v herní sérii a je cítit v Novém začátku. V obou hrách hrajete jako Cutter Slade. Ano, já vím, název odkazuje na akčního hrdinu z 90. let. Teď jsem se obával, že v tomto novém pokračování nebudou chybět ani drsné hrany jeho protějšku z 90. let. Představoval jsem si drzého Duke Nukema, ale dostal jsem mnohem rezervovanějšího, přemýšlivého a dokonce laskavého chlapíka s příjemně suchým vtipem.

Bylo osvěžující vidět bývalé jednotky Navy SEAL, jak se střetávají s mimozemskou rasou a zacházejí s nimi, jako by to byli lidé. Byla to úroveň respektu, kterou jsem nečekal, a bylo to opravdu skvělé. Než budeme pokračovat, je důležité poznamenat, že nemusíte hrát první hru, abyste si tuto hru naplno užili.. Outcast: A New Beginning odvádí skvělou práci, když vás zavede do mimozemského světa Adelpha a všech jeho obyvatel barevných.

Tito mimozemšťané žijí ve vesnicích na této zelené planetě se svými vlastními jedinečnými a někdy protichůdnými kulturami. Každý z nich je plně vyjádřen a má spoustu zajímavých věcí, které mohou říct, což ukazuje, jak dobře je hra napsána. Na systému dialogů je opravdu skvělé, že Outcast nabízí dynamický glosář, který se aktualizuje v reálném čase na základě cizích výrazů používaných v každé konverzaci. Mimozemští lidé z Adelpha neustále používají cizí výrazy, takže je úžasné mít takovou dynamickou referenci za všech okolností.

Jako Cutter Slade prozkoumáte rozlehlý a krásný kontinent s mnoha vesnicemi a městy a mnoha dalšími zajímavostmi. Zpočátku začnete s jednoduchým jetpackem s vertikálním posilovačem, ale s přibývajícími hodinami se vaše schopnosti průzkumu značně rozšíří. Na konci 20 hodin jsem skákal z útesů, abych se klouzal po obrovských rozlohách země, pomocí záložního boostu se vymrštil do vzduchu a pak jsem přepnul na zesílení ze země neuvěřitelně vysokou rychlostí.

Cutter Slade létání v Outcast, nový začátek

To samo o sobě bylo skvělé, když je svět Outcast, do kterého vás umístí, tak obrovský a neskutečně vysoký. Pokud by například další titul Elder Scrolls měl poloviční geografický rozsah této hry, byl bych nadšený. Hory vlastně vypadaly jako hory a bylo to tak úžasně osvěžující. I když je však svět sám o sobě dostatečně velký a vypadá skvěle, prázdné oblasti mezi body zájmu nemají moc co dělat kromě potěrů nepřátelských zvířat a zdrojů ke sběru.

Naštěstí jsou body zájmu zajímavější než mezery mezi nimi. Budete ničit velké průmyslové základny, útočit na malé základny a plnit různé výzvy založené na obratnosti. To vás odmění měnou, kterou můžete použít k vylepšení schopností svých zbraní, schopností jetpacku a dokonce i svého zdraví. Ve skutečnosti vás každá velká zelená truhla, kterou otevřete, může odměnit modifikacemi zbraní, které můžete kombinovat na svých dvou zbraních: pistoli a pušce.

Míchání těchto velmi odlišných modů v podstatě transformuje vaše zbraně na jiné zbraně. Použil jsem na svou pistoli mod pro léčení, odstřelovač a první výstřel, abych z ní udělal odstřelovací pušku, která způsobí další poškození pokaždé, když vystřelí, a obnoví HP pokaždé, když zabiju nepřítele. Stejně tak moje puška měla rychlou palbu, bonusové poškození a při každém výstřelu zanechala AOE lepkavou bombu. Systém je neuvěřitelně flexibilní a je zábavné s ním experimentovat. Ale co jsou zábavné zbraně a cool svět bez účelu a příběhu?

Cutter Slade, aniž by se pouštěl do spoilerů, skončí na Adelfě proti své vůli a je brzy vybrán, aby dal dohromady mnoho vesnic v této oblasti. To vše při zastavení svých lidských vetřelců, aby ničili životy domorodců krádeží přírodních zdrojů planety pro jejich vlastní sobecký zisk. To je vše, co k příběhu a postavám řeknu, protože to všechno stojí za to zažít na vlastní kůži.

Cutter Slade v boji v Outcast, nový začátek

Celkově lze najít paralely s filmy Jamese Camerona Avatar. Příběh Outcast naštěstí neusíná na vavřínech. O příběhu řeknu, jak se vyvíjí, protože se může zdát opakující se. Každá vesnice nabízí několik úkolů, které vyžadují několik kroků, které obvykle zahrnují mluvení se správnými lidmi, sbírání správných věcí a zabíjení správných nepřátel. Děláte to znovu a znovu, což je ještě horší, když jeden úkol vyžaduje, abyste dokončili další, což po vás vyžaduje dokončení dalšího.

Tyto suché řetězce hledání přetrvávají a mohou zadržet jinak zajímavý příběh a nezapomenutelné postavy. Aby toho nebylo málo, verze hry, kterou jsem hrál, měla problémy s výkonem, které způsobily, že moje snímky klesaly z 80+ na méně než 40 celkem pravidelně při skromném nastavení. Také jsem se setkal s hrstkou zvukových chyb, cutscén bez zvuku a dokonce i několika pády. Autosavy jsou naštěstí velkorysé a o svůj postup jsem nikdy nepřišel.

Bude velký den jeden patch, který by měl některé z těchto problémů opravit, za což jsem vděčný, protože tato hra je něco speciálního.

Fun Academy podporuje naše publikum. Když nakoupíte prostřednictvím odkazů na našich stránkách, můžeme získat malou provizi pro partnery. Další informace

4

Pariah: nový začátek

Outcast: A New Beginning naplňuje ambice, kterých dosáhl stejný vývojář před všemi těmi lety. Strhující příběh, zajímavé postavy, promyšlené budování světa a plynulá akce jsou jen mírně kazeny nekonzistentní snímkovou frekvencí, opakujícími se úkoly, bugy a občasnými pády.

výhody

• Velkolepé vizuální prvky
  • Cutter Slade je velmi přátelský