Recenze: Ultra Kaiju Monster Rancher není jen pro fanoušky Ultramana

Radost z Chovatel monster hry se odehrávají na tvorech, které je třeba vychovat a udělat vše pro to, aby vypadaly v určitém časovém období úžasně. Ultra Kaiju Monster Chovatel to je ono, ale s Ultraman portréty od masivních protivníků a samotného hrdiny tokusatsu. Tato skutečnost může být zarážející, ale nenechte se vyděsit příjemnou simulační hrou.

Zatímco setkání s kaiju by bylo srdcervoucí v každém jiném Ultraman umístění, v Ultra Kaiju Monster Chovatel, jsou to skvělí přátelé a ne velcí padouši. Zatímco Hero of Light (Ultraman) je před lety potřeboval zapečetit do kamenných disků, lidé z ostrova Latour je nyní považují za přátele. Jako čerstvý absolvent Breeder Academy přicházíte do Niesk připraven začít chovat kaiju. Vzhledem k tomu, že se vaše informace cestou ztratily, známá tvář jménem Holly působí jako váš rádce/asistent, když najdete svou půdu pod nohama a vypustíte na ostrov příšery.

Z Ultra Kaiju Monster Chovatel má tendenci dodržovat základní vzorec řady. Vy určujete jídlo kaiju na měsíc a také to, zda má na sobě koření. To může ovlivnit, zda se vás bojí nebo zda jsou závislí, stejně jako ovlivnit váhu. Můžete s nimi mluvit, což může ovlivnit věci jako loajalita a hněv. Každý týden nastavujete rozvrh postavy. Aktivity mohou zahrnovat cvičení na místě, které ovlivní růst statistik a potenciálně učiní oblast územím kaiju. (Pokud k tomu dojde, přírůstky statistik postavy budou pozitivně ovlivněny.) Můžete se zúčastnit Errantry s jiným trenérem, kterého jste potkali. To jim dává za úkol vylepšovat vaši postavu na čtyři týdny za stanovenou částku, s šancí naučit se novou dovednost, pokud to uděláte. Pokud je vaše monstrum unavené, můžete ho poslat na týden odpočívat, aby se mohlo zotavit. (Znamená to také, že budou mít větší šanci, že se jim bude dařit při cvičeních a toulkách.) V aréně se můžete zúčastnit turnajů pro slávu, peníze a šanci potkat více chovatelů. Také můžete jít do města nakupovat nebo si koupit nové kaiju.

Je to samozřejmě velmi relaxační zážitek. Ano, „život“ každého kaiju je časově omezený. Na vrcholu budou ve hře jen pár let, poté odejdou do důchodu. Když tak učiní, je čas použít skenování, klíčové slovo nebo kód NFC k získání nového znaku. Je tam i trocha strategie. Každé monstrum má jiné statistiky, které lze snadněji zvýšit, takže si s těmito silnými stránkami musíte pohrát. Jejich hněv se však může vystupňovat, pokud je přimějete udělat něco, co se jim nelíbí. Což by zase mohlo způsobit řádění. Existuje tedy smysl sledovat a učit se, co se jim líbí, a pak tyto znalosti použít k vyvážení chování, které je přínosem pro vašeho kamaráda i pro vás. Zejména proto, že jsou chvíle, kdy najednou uvidíte, jak se obtížnost mezi úrovněmi drasticky zvyšuje.

Skutečná „akce“ ve hře pochází z bitev. Můžete se ocitnout tváří v tvář jiným kaiju v divočině, po setkání s jiným krotitelem nebo nejčastěji v turnaji o odměny, jako jsou peníze, předměty a sláva. Vaše postava může znát až čtyři techniky. Ty lze použít pouze v případě, že máte dostatek odvahy a jste ve správné vzdálenosti. (I když i když splníte tato kritéria, vaše monstrum může být „zmatené“ a neschopné reagovat.) To v kombinaci s měřičem přesnosti určuje, zda způsobíte poškození. Charakteristiky různých nestvůr by navíc mohly určit, zda jsou určité typy útoků posíleny. Vítěz na konci měřeného boje je určen procentem zbývajícího zdraví. Nikdy to není příliš náročné, ale opět platí, že úspěch pochází z toho, že víte, v čem je váš kamarád nejlepší, využijete situace a zvládnete výdrž. Nemluvě o získávání sušenek vařením nebo nakupováním, takže můžete získat až tři schopnosti založené na sušenkách, abyste je vylepšili.

Jediná věc, která by mohla někoho skutečně oslovit Ultra Kaiju Monster Chovatel je rytmus. Pravděpodobně to není problém, pokud nejen znáte Chovatel monster série, ale hry s postavami obecně. Vaší cestou je neustále vidět, jaká monstra jsou tam venku, a stavět je, aby byla lepší. Neexistuje žádný masivní, dramatický cíl. Chci říct, že samozřejmě chcete stoupat po turnajovém žebříčku a setkat se se všemi ostatními trenéry. Ale není to závod. Někdo přichází na tento druh hry, aby si užil jízdu a odpočinul si. Strávit asi dva roky, možná sloučit své monstrum nebo si poté najít nové a začít znovu. Dokud víte, že to není závod a bude to vyžadovat hodně trpělivosti a postupné drtivé investice, budete v pohodě.

Ultraman

Podotýkám, že jsem našel Ultra Kaiju Monster Chovatel zábavnější než typický díl, protože jsem chtěl vědět víc Ultraman. Takže když jsem skenováním, zadáním jména nebo zadáním kódu získal novou postavu, zamířil jsem na internet, abych zjistil, kdo to byl. Zajímalo by mě, jestli bych je měl zkusit vychovat podle toho, čím byli v sérii tokusatsu. Zjistil jsem, že je zajímavější pokračovat v procházení dalších životů, protože jsem chtěl vidět, co bude dál. Zejména proto, že to na Nintendo Switch vypadá opravdu dobře a postavy mají tolik osobnosti.

Ultra Kaiju Monster Chovatel odvádí dobrou práci při infuzi Ultraman esence v zavedené sérii, aniž by to lidi potenciálně odrazovalo. S věcmi se zachází dobře a kaiju je zábavné sbírat a trénovat, i když neznáte jejich příběhy. Bylo řečeno, Chovatel monster je nedílnou součástí

Ultra Kaiju Monster Chovatel je k dispozici pro Nintendo Switch.