Živá recenze Resident Evil Village

Necelý rok po oznámení je Capcom's Resident Evil Village konečně tady. Může se Village postavit nedávným předělávkám Resident Evil 2 a Resident Evil 3? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Živá recenze Resident Evil Village

Resident Evil Village začíná rekapitulací Resident Evil 7, navrženou tak, aby jste měli jistotu, že víte, co se ve Village děje. V titulu opět hraje Ethan Winters, který žije šťastně se svou manželkou Miou a jejich novou dcerou Rose. Krátce po začátku zápasu se Chris Redfield a jeho tým vloupají do Ethanova domu, aby ho a jeho dceru zajali. Chris zabije Miu a vezme Rose, aniž by vysvětlil proč. Když se probudíte, ocitnete se v podivném lese vedle několika mrtvých a vaše dcera je nezvěstná. Cestujete lesem, dokud nevstoupíte do vesnice, a tam začíná skutečná noční můra.

Poctivá recenze hry Resident Evil 8

Po trochu prozkoumání vesnice se vám představí hlavní padouši hry, kteří mají Rose a chtějí si s vámi trochu hrát. To se samozřejmě rovná jejich kousnutí. Uniknete nepřátelům a poté zahájíte hledání Rose. Vaše první dobrodružství je na zámku Dimitrescu, kde žije skvělá dáma se svými dcerami. Musíte prozkoumat hrad, získat klíče a uprchnout před šílenými upírskými dámami, které žijí uvnitř. Kampaň trvala přibližně 10 hodin, ale můžete trochu extrahovat dalším průzkumem.

Resident Evil Village má bojový systém z pohledu první osoby, na rozdíl od pohledu třetí osoby na předělávky Resident Evil 2 a Resident Evil 3. Tento titul však není otřesovou střílečkou; váš cíl je pomalý a veškerá vaše munice se počítá. Nepřátelé se budou houpat, nabíjet, uhýbat, běhat a dělat vše, co mohou, aby vás přemohli. Přesto, jakmile si na to zvyknete, hra se s výchozí obtížností stává docela snadnou. Začnete se učit jejich vzorce a můžete snadno udeřit do headshotů. Když to začne být tak jednoduché, hra se stane méně napjatou a ztratí část svého faktoru strachu. Pokud jste veteránem Resident Evil, možná budete chtít tuto obtížnost vylepšit.

Vesnice je trochu jiná, pokud jde o její hrůzu. Získáte různé vibrace z různých oblastí a různých vzorců. Lady Dimitrescu hraje pana X v remaku Resident Evil 2. Slyšíte ho, jak vás pronásleduje po chodbách a schodištích. Pozdější oblast vás zbaví zbraní a světla, takže můžete narazit na starý dům, zatímco vás něco pronásleduje. Je tu také velitel vody, který mě naštval, protože v této oblasti to bylo jednorázové zabití. Mám na mysli to, že pravděpodobně najdete něco ve fúzi hororových žánrů, které Village může nabídnout.

Poctivá recenze Resident Evil Village

Jedna věc, o které je Resident Evil docela dobře známá, jsou její hádanky. Resident Evil Village nabízí úžasné hádanky, které vás nutí myslet na nohy. Nebojí se nechat vás minout věci, pokud přeskočíte hádanku. Zatímco máte tradiční hádanky, jako je hledání hudebních not nebo výměna pojistek, Village má také spoustu ekologických hádanek. Mám je tady rád, protože vás nutí přemýšlet. Na začátku je lehká pochodeň, ale u druhé zkoušíte nové věci, abyste ji dokončili a získali odměnu. Hádanky jsou uspokojující a obohacující, což je nezbytnou součástí série.

Další obohacující částí hry je průzkum. Treasure se vrací do série a umožňuje vám jej vyměnit u nového obchodníka za munici, zbraně, upgrady a dokonce i jídla. Prochází vévodou a je mu tak nějak povoleno obchodovat, aniž by byl napaden. Místo toho, aby byl obchodníkem na pozadí, se stal tak trochu hlavní postavou a každou chvíli nabízí Ethanovi rady a pomoc. Po několika hodinách hry se nabídne, že vám oběma uvaří jídlo. Tato jídla trvale zvýší vaše statistiky, zvýší vám HP a zvýší rychlost pohybu.

Jestli mi na hře něco vadí, je to způsob, jakým zvládá postup. Stále jedete stálým tempem, což je dobře. Poté, co porazil velkou oblast, jako je hrad Dimitrescu, se však zamkne. To znamená, že pokud vám došla munice, zásoby, poklad nebo cokoli jiného, ​​je to nadobro pryč. Byl bych v pořádku, kdyby to byla malá oblast, ale obrovské kusy mapy se nakonec staly nedostupnými. Vím, proč se to dělá; to má zabránit hráčům v domnění, že ve staré oblasti chybí zásadní položka. Přesto se ukazuje, že je to docela nudné.

Upřímná recenze Resident Evil 8

Resident Evil Village také přináší režim fanoušků oblíbený Mercenaries. V něm hráči dostanou časovač, aby odstranili určitý počet nepřátel, než budou moci přejít na další úroveň. Sbíráte prostředky ke zlepšení mezi úrovněmi a během bojů můžete najít buffy. Tyto buffy vám mohou způsobit větší poškození, uzdraví vás za zásah a způsobí vám větší poškození nožem. Není mnoho úrovní, ale doufejme, že můžeme získat další jako bezplatné DLC. Nejedná se o žoldáky minulosti, ale je to krok správným směrem. Myslím, že uvidíme režim hry, který se zcela vrátí v údajném remaku Resident Evil 4.

Hrál jsem verzi hry pro PlayStation 5 a nezaznamenal jsem žádné chyby ani pády. S nepřáteli byly nějaké problémy s cestou, ale nic zásadního. Hra je také velkolepá; fantastické světelné práce na displeji. Jen si uvědomte, že existují létající nepřátelé, kteří jsou ve střílečkách z pohledu první osoby vždy neuvěřitelně otravní.

Resident Evil Village jasně září jako jeden z prvních letošních uchazečů o hru roku. Ať už jste fanouškem show nebo obecně fanouškem hororu o přežití, určitě si to vyzvedněte.

Tato recenze Resident Evil Village byla vytvořena na PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.