Recenze: Lover Pretend nepotřebuje nic předstírat

Recenze: Hra Lover Pretend Doesn't Need to Fake Anything Switch Otome

Zakázaná láska je oblíbené téma, pokud jde o romantické příběhy. Prokletí milenci, a co já vím. Milenec předstírat, nejnovější otome hra Otomate Switch, kterou převzal Aksys, je zcela založena na konceptu. Co je tím prvkem, díky kterému je to všechno tak pobuřující? Téměř všechny vaše milostné zájmy by mohly být vaším nevlastním bratrem! Pomineme-li šance na náhodný incest, jde o překvapivě zdravý vizuální román!

Milenec předstírat sleduje mladou ženu jménem Chiyuki Ueda, která sní o tom, že se stane scenáristkou jako její zesnulá matka. (Křestní jméno si můžete změnit.) Její matka byla autorkou velmi známého a milovaného romantického filmu. Tak se také seznámila s Chiyukiho otcem. Nyní na vysoké škole a se synem scénáristy tohoto filmu jako mentorem má příležitost pracovat jako asistentka na novém filmu. Nejlepší část? Spousta lidí, kteří pracovali na filmu její matky, na něm všichni pracují společně. Bude mít příležitost zjistit, zda by lidé jako původní spisovatel, režisér nebo producent mohli být jejím otcem. Zároveň bude mít také šanci dostat se blíže k lidem, jako je syn hlavního herce tohoto filmu a syn režiséra tohoto filmu, a najít s nimi lásku. Protože však existuje toto pouto, mohli by být jeho sourozenci.

Mnoho nedávných her otome Switch od Otomate a Idea Factory je spojeno s „gadgetem“ a pro Milenec předstírat je čas předstírat. Toto je krátká část, kde musíte někoho o něčem „přesvědčit“. Budou tam alespoň tři po sobě jdoucí otázky, i když někdy může být položeno až šest. Vaším cílem je získat 100% kompletní výsledek s estetikou podobnou puzzle, která vám dá vědět, zda se vaše odpovědi blíží. (Získat „úspěch“ s většinou správných odpovědí bývá stejně dobré!) otázky od paparazziů, nebo dokonce odhodit milostný zájem ze své pozornosti, abyste mohli pracovat na filmu.

Užil jsem si to víc, než bych měl! I když to trochu zvyšuje tlak, protože vám záleží na tom, abyste to udělali správně, může vás to přimět přemýšlet o správném postupu. Některé situace mohou například spoléhat na myšlenku, že nejlepší „like“ obsahuje náznak „pravdy“. Také, pokud se rozhodnete znovu načíst po skončení segmentu, bude si pamatovat vaše volby. Takže riskování nehrozí.

Recenze: Lover Pretend nemusí hru Switch Otome nic simulovat

Když už mluvíme o překvapení hrou, Milenec předstíratšokoval mě, když došlo na to, jak taktně zpracovával určitá témata. Jedna cesta představuje mladou ženu, která je idolem rytiny, což může mít negativní konotaci. Hrdinka a Yukito se k ní však chovají s respektem. (Hráčův avatar dokonce zvýrazňuje jeho kladné vlastnosti.) Na konci cesty je také postava, na kterou se odkazuje a která je transgender, a měl jsem pocit, že hra odvedla dobrou práci, když použila vhodná zájmena, odkazovala na ně jménem a podobně. prokazovat jim respekt. Zejména proto, že hrdinka – a potažmo i hráč – neví, že tato osoba je transgender, dokud osoba, která je s ní spřízněná, nemá povolení jí to říct jako první.

Je to také hra, o které jsem tak či onak měl spoustu milostných zájmů, což bylo další šťastné překvapení. Vzhledem k tomu, že máme co do činění s lidmi, kteří jsou téměř po vysoké škole nebo se zavedenými dospělými, působí o něco dospěleji. (I když některé postavy ne vždy jednají podle svého věku.) I když to není vždy přesné znázornění filmového průmyslu nebo podobných odvětví, je to jako pokus o nápravu určitých konceptů. Je fascinující vidět hrdinku v oboru, který miluje, a zaměřuje se na to, aby si dělala dobře a ne jen zjišťovala "Kdo je můj táta?"

Aksys

Jedinou nevýhodou je, že pokud někoho opravdu zajímá záhada za identitou hrdinčina otce, vede k tomu jen jedna cesta. Jak si dokážete představit, je zamčeno. Takže budete muset investovat do řady milostných zájmů a projít si jejich příběhy, než dostanete nějaké skutečné odpovědi. To znamená spoustu hodin, pokud chcete vědět všechno. Což není špatné! Může to být ale hodně a nakonec se mi všeodhalující kurz nelíbil tolik jako zbylé čtyři.

Milenec předstírat nakonec to bylo skutečné překvapení, protože jsem nečekal, že si tuto hru Switch otome užiji tak, jak jsem si ji užil. Zdálo se, že se možná až příliš spoléhá na své tabuizované téma. Ale připlížil se ke mně svou vážnou povahou. Nemluvě o způsobu, jakým zpracovává určitá témata, která mu dodává respekt, který jsem nečekal. Je to jen pěkný malý milostný příběh.

Milenec předstírat dorazí na Nintendo Switch 1. prosince 2022.