Recenze Bore Blasters: Dosáhněte katarze jako křičící trpaslík střílející sliz

Pokusil jsem se vyhledat zápletku Bore Blasters, protože když hru hraji, soustředím se výhradně na explozi Země, ale ukázalo se, že ani stránka obchodu Steam se neobtěžuje vysvětlovat jakýkoli typ zápletky. Tedy čistota Bore Blasters. Některá fakta se však dají uhodnout ze Země: hrajete za trpaslíka, pilotujete malou loď podobnou Robotnikovu létajícímu zabijákovi ježků, a jste vysazeni na malém, nenápadném kousku země obsahující drahokamy. Rozbijte ji směrem dolů s cílem najít někde na dně obrovskou truhlu s drahokamy. Váš vrták je kulomet vaší lodi, vaše úsilí se řídí přibližně dvěma minutami vyčerpání paliva a trupem, který může mít celkem tři zásahy. Je to kyberpunk od Gimliho.

Bore Blasters jsou také Gimli roguelite, protože pokud nenajdete truhlu s pokladem dříve, než vám dojde palivo, nebo pokud se odrazíte od příliš mnoha zdí, nebo pokud vás jednou příliš často zasáhne environmentální nebezpečí, vaše rasa je zapnuto. To je v pořádku, protože si necháte všechny drahokamy, které se vám cestou podařilo nasbírat, a můžete je použít k vylepšení své lodi. Lepší trup, efektivnější spotřeba paliva a vyšší poškození, všechny tyto druhy věcí lze vylepšit, aby byly vaše závody úspěšnější. Mezitím úspěšné dokončení mise může odemknout dočasné schopnosti, které budete mít možnost využít v pozdějších misích, od pasiv, které znamenají jednoduché špinavé čtverce shazovat drahokamy, až po upíří AOE zbraně Přeživší, jako jsou kreslené bomby, které z vás vycházejí. . všemi směry nebo sekerou, která krouží kolem vaší lodi, když sestupujete.

Tyto výhody jsou užitečné, protože faktory prostředí se různí a jejich počet a kecy přibývají, jak se vydáváte na obtížnější úrovně. Existují samozřejmě monstra, včetně růžových velryb, které se nafukují jako náletové ryby, ale různé biomy nabízejí různé bloky, jako jsou lávové úrovně s bloky, které na vás střílejí ohnivé koule, ledové úrovně s bloky, které při dopadu střílejí rampouchy, mechové bloky, které se rychle proměňují v jakýkoli blok. dostupný prostor a podivné oční bloky, které na několik sekund omezí vaše zorné pole, pokud jeden zničíte. Jsou nápadité a představují různá nebezpečí, pro která si rychle vytvoříte různé strategie.

Obrázek kreditu: Brokovnice Rock Paper/8BitSkull

Tři dočasná vylepšení v Bore Blasters

Odpalte spoustu řízených střel v Bore Blasters

Některé světy mají hnízda much, která prasknou, když je zastřelíte a vypustíte brouka – to je malé zdravotní riziko, ale když je kolem vás více hnízdních bloků, rychle se množí. Navíc jsou tu skřeti, kteří jsou tak trochu vašimi antagonisty. Na některých úrovních se objeví ve svých vlastních raketách nebo létajících jetpackech a vypustí na vás špičaté miny. V jiných úrovních nasadili blízkost miny nebo obranná děla a pokud chcete přežít, musíte najít vypínač zabíjení.

Ty vás spolu s ubývající rezervou paliva nutí pokračovat v pohybu, tlačit se do propasti a střílet s radostným odevzdáním. 2D pixelart je překvapivě evokující, stejně jako vidět, jak se špína před vámi mění v pixel art. Bore Blasters vás naučí neustálým, téměř instinktivním kalkulacím, při kterých prohledáváte obrazovku a hledáte jasné základní barvy drahokamů, jako hledač rýžuje zlato, a přitom zvažujete nejlepší cestu dolů, měkčí a prázdnou zemí. Existují také způsoby, jak naklonit misku vah ve svůj prospěch. Je možné najít bloky obsahující palivo pro prodloužení vašeho běhu a můžete spustit kaskádové události tím, že narazíte na minu nebo první explodující blok v dlouhé řadě, čímž si uvolníte cestu s menší námahou. Někdy je na tom něco trochu Noita-y.

Máte také speciální schopnosti, které se liší pro různé trpasličí piloty. Upřednostňoval jsem palbu proti střelám, které vyhledávají teplo, ale mám slabost pro prvního pilota, který dodává energii celé lodi, takže může na pár sekund narazit do čehokoli. Tato lišta schopností pro speciální útok se nabíjí střílením do země, takže ničení plodí destrukci pěkným způsobem – stejně jako každý úspěch na obrazovce domovské mapy otevírá další úrovně kolem ní. a ukazuje vám malé znázornění nebezpečí a odměn. . k nalezení, pokud se odvážíte dalšího sestupu. Tento konkrétní detail může být ve skutečnosti můj oblíbený kousek z Bore Blasters.

Obrazovka mapy světa v blasterech

Sledujte | Obrázek kreditu: Brokovnice Rock Paper/8BitSkull

A stejně jako skryté nánosy v úrovni, Bore Blasters sám vypadá jednoduše na povrchu, ale obsahuje mnoho malých do sebe zapadajících věcí, které spolu dobře fungují. Některé procedurální generování, některé úrovně s dodatečnými úkoly (explodovat x počet bloků bomby; najít x počet výzkumných počítačů) a některé zvuky vhodné pro mnoho explozí na obrazovce, to vše dodává procesu trochu více lesku. K dispozici je dokonce nový režim Daily Run, který vám dává výzvu – jako „zabijte co nejvíce nepřátel“ – a umístí vaše úsilí na globální žebříček.

Původně jsem si myslel, že Bore Blastery budou na jedno použití, vzhledem k tomu, jak rychlé jsou závody, ale jakmile dostatečně vyrovnáte motor, začnou to být trochu fuška, navzdory některým vynalézavým křivákům, jako jsou šílenci z pastí goblinů. celou hladinu s kyselinou. Při tvorbě této hry bylo možná dost přemýšlení, že při jejím hraní nemusíte moc přemýšlet. Je tam vlastně příběh, ale myslím, že se mi víc líbí trpaslíci křičící a střílející špínu, pokud je tam ta naléhavost. Možná je Bore Blasters velmi dobře navržený stresový míč pro nekonečné mapování. Nečekej významný diggy diggy díra. Je to výbušná díra.

Tato recenze byla založena na kopii hry poskytnuté vývojářem.