DNF Duel Review – GamersHeroes

DNF Duel Review - GamersHeroes

Celkově – 70 %

70%

Zatímco MP systém DNF Duel přidává do žánru bojových her novou vrstvu, tento titul hraje věci až příliš bezpečně. Fanoušci ostatních bojovníků Arc System Works si užijí naskakování jako Windbringers a Puppet Masters, ale ostatní tituly studií zvládají vše, co zde nabízí.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Hráči se stanou mistry Ultimate Will s Arc System Works, NEXON, Eighting a Neople's 2.5 fighter DNF Duel. Převzít megahit Dungeon Fighter Online pro nový žánr není maličkost – jde o skok s parádou, nebo měl zůstat věrný svým kořenům?

DNF Duel Review

Pokud jste se někdy ponořili do Guilty Gear -Strive-, Blazblue: Cross Tag Battle nebo dokonce Persona 4 Arena Ultimax, jasně uvidíte otisky prstů Arc System Works po celém DNF Duel. Hra se jmenuje komba a okázalá hratelnost – hráči převezmou kontrolu nad loutkáři, krotiteli draků, ostřelovači a dokonce i větrnoši, kteří se vydají všemi nezbytnými prostředky vysát HP svým protivníkům. Je tu dokonce i zadek, který dlouholetí hráči poznali a milovali.

Ovládací prvky obsahují hlavně dvě hlavní tlačítka pro útok, útoky dovedností a útoky MP, ale DNF Duel má díky svému MP systému v rukávu několik triků. Některé útoky – ty, které opravdu chcete rozpoutat – využívají MP, který má svůj vlastní určený metr. Neustále se dobíjí a obnovuje za určitých podmínek, ale vy chcete mít jistotu, že se neustále doplňuje. Pokud tak neučiníte, dochází k vyhoření, které hráče znevýhodňuje.

Jsou zde také další faktory, které je třeba mít na paměti, včetně schopnosti probuzení trumfu, rozdílu mezi bílým poškozením a červeným poškozením (bílé poškození je lepší z těchto dvou) a měřidlo na stráži. Samotná hratelnost je však nedílnou součástí jejich dalších děl. Ti, kteří mají rádi ostatní tituly Arc System Works, ocení, co je zde k vidění, ale DNF Duel hraje věci až příliš bezpečně. Guilty Gear –Strive – nastavuje laťku neuvěřitelně vysoko a standardní bažinatá hratelnost a mizerná soupiska stačí na absolvování stupně.

Stejný standard je aplikován na ostatní možnosti DNF Duel. Pro ty, kteří létají sólo, mohou hráči bojovat proti CPU v režimech Arcade, Survival, Free Battle a Story. V tom druhém se mohou hráči ponořit do světa mluvících hlav a motivací každé postavy kolem Willa, když cestují letadly a konfrontují tajemného Nemyra. Je to z velké části klišé anime, ale ti, kteří mají rádi anime styly, si tento režim užijí hrát s každou postavou.

Naopak hlavním lákadlem hry je její online složka. Hra má jistě správnou strukturu; hráči si mohou ozdobit svůj hráčský profil, když se obvykle přihlašují, lze si předem vybrat své pořadí v souboji, aby se zajistilo, že nebudou překonáni nebo otráveni zpožděním, a je zde dokonce možnost hrát přes obsah pro jednoho hráče při čekání na další bitvu. Čas ukáže, zda se to rozšíří, ale oceňujeme to, co je přítomno.

Kromě těchto standardních možností obsahu mohou hráči také ukládat přehrávání a odemykat umělecká díla, zvuky a filmy v galerii. Opět nic přepychového, ale i tak vítaný doplněk pro dlouholeté fanoušky Dungeon Fighter Online.

Tato recenze DNF Duel byla vytvořena na PC. Hra byla zakoupena digitálně.