Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward Review – Hellish Start

Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward Review – Hellish Inception

Jhororový žánr se v poslední době určitě naplnil velkými vydáními na remaku titulů s příšernými hity, jako je Mrtvý prostor předělat. Nezávislá scéna však často byla trvalým zdrojem pro ty, kteří hledají zážitek, který jim bude šokovat nervy a z hrůz, které se objevují na obrazovce, jim naskočí husí kůže vyvolaná adrenalinem. Projekt Noční můry Případ 36: Henrietta Kedward se připojuje k dlouhé řadě strašidelných příběhů vystavených ve videoherních médiích, jako jsou děsivá léta 2020 Tvář a další. Stejně jako tyto další hry vyvinuté nezávislými Projekt Noční můry vás staví do pohledu první osoby, což v konečném důsledku usnadňuje ponoření se do rozvíjejícího se hororu. Nabízí ale skutečně strhující cestu do srdce teroru?

Ve svém jádru je vyprávění jednoduché a téměř okamžitě vás designově ponoří do strašidelné temnoty. Skupina dalších paranormálních vyšetřovatelů vás záměrně uvede do stavu katatonického snu, takže můžete prozkoumat zlo pohřbené v posedlé panence s úmyslem ji nakonec porazit. Henrietta Kedwardová je zmučená duše v centru tohoto strašení, která jasně odevzdala své lidství démonické moci. Okamžitě se ocitnete ve starém domě s labyrintovými chodbami a v ruce máte jen svíčku. Přízračné pohyby se začnou dít téměř okamžitě, když procházíte chodbami. Nikdy není ve hře boj Projekt Noční můry. Místo toho se musíte vyvarovat zranění při rychlých událostech nebo prostě běžet jako o život, když si to počasí žádá. Pokrok závisí na dokončení řady úkolů, které často vyžadují nalezení položek souvisejících s průzkumem.

„Co nakonec dělá Projekt Noční můry skutečnou lahůdkou pro fanoušky hororů je čistá láska žánru NC Studio vložená do tohoto dobrodružství.“

Co nakonec dělá Projekt Noční můry skutečnou lahůdkou pro fanoušky hororů je čistá láska žánru NC Studio vložená do tohoto dobrodružství. On's bylo jasné, že se vývojáři inspirovali jak z minulých hororových her, tak z hororového filmu. Kromě známého jména Henrietta, Evil Dead fanoušci si nepochybně všimnou mnoha dalších paralel k hororovým filmům režírovaným Samem Raimim, které působí téměř jako zábavná tajemství. Je zde dokonce zřejmé přikývnutí lovci duchů. Poznáte to, až to uvidíte.

což je docela působivé Projekt Noční můry Pomineme-li práci s hlasem, hru vyvinuli dva lidé pod hlavičkou NC Studio. Technicky jsou herní prostředí a zvuky nápadné a vyvolávají úzkost, kterou by měl člověk cítit vzhledem k okolnostem. Cesta vyšetřování je jednoduchá, ale poutavá. Celkově vzato je těžké důsledně kritizovat hru vytvořenou tak malým týmem, který chápe, že jejich zdroje jsou omezené.

Z hlediska designu se zvuk týkající se hlasového talentu zdá poněkud utlumený. Zjistil jsem, že hlavní muž byl často špatně slyšet přes ostatní okolní zvuky a musel jsem zvýšit hlasitost. Díky bohu za titulky. Také hlasová práce byla trochu robotická a strnulá. To se zdá být normální u mnoha nezávislých titulů. Pokud jste hráli Trápené dušebudete vědět, odkud pocházím.

Po úvodním seznámení se základními mechanismy hry nasbíráním několika starých fotografií jste rychle připraveni přijímat skoky a otřesy, které vás nakonec donutí strkat se ve snaze zachránit si kůži. V raných okamžicích hry pálení svíčky pozve strašidelného démonického ducha, aby vás docela rychle zabil. Je proto nezbytné, abyste po cestě sbírali další svíčky. Nakonec najdete Henriettu samotnou, v celé její strašidelné slávě posedlé démony. Když si vás všimne a zazvoní se skřípěním, je čas, abyste odtamtud vypadl. Tyto děsivé okamžiky se s postupem hry jen zhoršují. Nevyhnutelně zemřete několikrát ve zdánlivě „máte“ okamžicích, které fungují jako příležitost pro vaše další bodnutí do jakékoli pekelné rukavice, která si žádá vaši duši. Nakonec postoupíte hlouběji do Henriettiny mysli, když se ponoříte do další vrstvy její psychiky. Toto je hororová verze Tvorba.

"Technicky jsou herní prostředí a zvuky nápadné a vyvolávají úzkost, kterou člověk má za daných okolností cítit."

Bohužel, často panické momenty mohou být někdy zcela převráceny znatelným nedostatkem lesku nebo frustrující závadou. Během hry je například sekvence, kdy musíte běžet chodbou s překážkami, zatímco vás pronásleduje strašidelná příšera. Během své hry jsem ten děsivý přízrak neviděl, pak světla na chodbě zhasla. Byl jsem slepý. Po několika úmrtích a nepochopení toho, jak jsem se měl zorientovat v oblasti bez zraku, jsem viděl, že PC verze hry ukazuje monstrum jasně a světla na chodbě nikdy neměla zhasnout. Nakonec jsem tuto část hry dohrál metodou pokus-omyl. Vývojový tým nás však informoval, že problémy podobné tomu, na které jsem narazil, budou opraveny v opravě Day 1. Zjistil bych, že jsem musel restartovat hru od posledního uloženého souboru, abych problém vyřešil. Tyto události nebyly příliš časté, ale představují do očí bijící překážky celkovému zážitku. Moje jediná naděje je, že opravný den spuštění nebo budoucí aktualizace všechny tyto problémy vyřeší.

V tom, co se zdá být základním prvkem hororového žánru, se při zkoumání často objeví hádanky. Někdy jsou vodítka tam, kde je nejméně čekáte. Pokud například dostanete čočku k identifikaci neviditelných zpráv, používejte ji často, abyste se ujistili, že vám nic neunikne. Pro ty, kteří milují dobré puzzle, Projekt Noční můry naplní potřebu. Hádanky nejsou bolestivě obtížné, ale dají vám přestávku k přemýšlení nebo hledání odpovědí.

Během vaší cesty bude běh jako o život a dokončení rychlých událostí základními „akcemi“, které můžete v této zkušenosti podniknout. Někdy budete muset přiložit čočku k obličeji, abyste viděli určité nadpřirozené prvky. Jedna věc, která vás však skutečně udrží ve střehu, je to, že mnoho herních prvků je generováno procedurálně, od chodníků až po kombinace hádanek. Je pravda, že odpověď na hádanku může být pokaždé velmi odlišná. Nedojde tedy k žádnému podvádění a jediné, co musíte udělat, je hledat odpověď na vašem telefonu. Tato spontánnost je možná jednou z Projekt Nightmares' nejlepší vlastnosti.

projekt noční můry případ 36 henrietta kedward

"Bohužel, často paniku vyvolávající momenty mohou být někdy zcela převráceny znatelným nedostatkem lesku nebo frustrující závadou."

Projekt Noční můry nepochybně otestuje vaše odhodlání. Není to nutně snadná hra. A jak již bylo zmíněno, mnohokrát zemřete v naději, že se poučíte ze svých neúspěchů. Titul však není příliš dlouhý a nepřestává být vítán. můžete skončit Projekt Noční můry do 3-5 hodin, pokud se soustředíte. Na vyvrcholení vyprávění hry budete muset učinit volbu, která nakonec ovlivní konečný výsledek. Navzdory jednoduchosti příběhu se tento hororový zážitek hodí k vytvoření potenciální antologické série podobné té Supermassive. Antologie temných obrazů série. Nikdo neví, zda je NC Studio na takovou budoucnost připraveno. Nejprve je však třeba provést určité čištění této verze konzole.

Tato hra byla testována na konzole Xbox Series X.