Recenze: House Flipper (Nintendo Switch)

House Flipper je můj typ simulace, který mi umožňuje žít své sny o HGTV. Vzorec je jednoduchý: kupte si nemovitost, proveďte rekonstrukci a seznam hotového výrobku, aby se nedočkaví kupující mohli zapojit do nabídkové války. Je to zábavné, relaxační a uspokojující.

Než začnete kupovat nemovitosti, musíte si na drobné práce prořezat zuby. Pomohou vám pracovat s rozpočtem. Můžete se vypořádat s řadou těchto úkolů, od práce na překlápěcích domech, od úklidu vypleněného studentského domu až po jeho úplné demolici, abyste vytvořili otevřený koncept. Tento přístup zajišťuje, že budete mít dostatek peněz na nákupy, opravy atd. Přesto je pravděpodobně nejlepší začít s nejlevnějšími nemovitostmi.

Opravy vám také umožní seznámit se s vašimi obchodními nástroji. I když je omezeno na to, k čemu máte zpočátku přístup, nebude trvat dlouho, než dokončíte širší škálu úkolů. Toto nastavení je chytré, protože nebudete zahlceni a zvládnete všechny funkce, které jsou obvykle docela snadné. Přál bych si, aby skutečné čištění bylo stejně snadné jako míření a klikání. Kromě toho by mi nevadilo ani nainstalovat jednoduchý spotřebič.

Úkoly můžete provádět v požadovaném pořadí. Chcete jen uklidit? Nezískáte tolik zisku, ale můžete. Dáváte přednost zdobení plně vybaveného domu? Chce to čas, ale můžete to udělat výběrem barev, typu dřeva atd. při cestě; k dispozici je dokonce i vyhledávací panel ve hře. Během postupu budete také dostávat zpětnou vazbu od potenciálních kupujících, což je dobrý nápad, i když to, co říkají, nemusí vždy mít úplně stejný význam.

Stojí za zmínku, že moje žena, která není obeznámena s hrami z pohledu první osoby, občas po delší hře dostane nádech pohybové nemoci, ale ne natolik, aby s tím přestala. Většinou se odehrává ve stísněných prostorách, pokud se točí příliš rychle, nebo během nastavování, kdy kamera přeskakuje přes různé části zařízení. Naštěstí jsem to během hry nezažil House Flipper není rychlý titul. Ráda chodím po domech, zkoumám rozložení jednotlivých místností a komunikuji s nábytkem. Potichu se přesouvám do klipu, když hledám to poslední místo haraburdí nebo seřazování zařízení jen kvůli tomu. Jakmile prvotní objev odezní, pravděpodobně to nebude titul, do kterého se okusujete, a pomalá práce po jedné nemovitosti najednou pomůže vyhnout se opakování. Existuje celá řada domů a bude nějakou dobu trvat, než se pustíte do třípatrového domu.

Neexistují žádné ovládací prvky na dotykové obrazovce, ale ovladače Joy-Con jsou většinou intuitivní. Ve spojení s uklizeným uživatelským rozhraním, ikonami plné velikosti a úhledným rozložením nabídky máte hru, ve které můžete snadno začít. Myslím, že toto je bod, který stojí za zdůraznění, a měl by být povzbuzením pro ty, kteří se v simulačních titulech příliš nevyznají, nebo pro ty, kteří chtějí hrát v přenosném režimu. To neznamená, že neexistují nějaké ovládací prvky - fronta na umístění vázy na stůl by neměla být tak obtížná - ale jsou to spíše výjimka než pravidlo a já si myslím, že si s tím příliš hlavu nelámu . Během hraní odemknete výběr výhod, které mohou dokonce vylepšit ovládání, protože úkoly se zrychlují. Dokonce i časy načítání jsou při otevírání omezené, bez načítání na nemovitosti. Přestože je hra ztrátou času, nebudete s ovládáním ztrácet čas.

Pro vylepšení bych uvítal aktualizaci týkající se hlasitosti hudby. I když jsou skladby relaxační, jsou příliš tiché, a to i po zvýšení hlasitosti hudby prostřednictvím nastavení hry na maximum.Existuje také několik problémů, z nichž hlavním je pokus o malování sádrových stěn. Rovněž by bylo vítané mít v herním obchodě k dispozici více zdrojů. Mohu si například koupit pračku, ale ne sušičku? Nebo položky na dovolenou jako jack-o-lucerna, ale ne sezónní věci jako obyčejná dýně? Některé produkty pro omezení přitažlivosti by byly také dobré, ale mohou přicházet s cenově výhodným DLC.

I když se s tímto titulem nakonec budu nudit, ještě se tak nestalo, ani když jsem mezi manželkou a mnou skloubil více než 50 hodin. Stále mám výhody k odemknutí a vlastnosti k opravě a prodeji. House Flipper je mnohem lepší, než se očekávalo, a zabaví vás na dlouhou dobu, ještě více, jakmile bude hra aktualizována.

1 myšlenky na „Recenze: House Flipper (Nintendo Switch)"

1. RPS říká:

Dobré ráno ! Děkuji za článek, také jsem se setkal s mnoha brouky, dírami ve zdech, jejichž skvrna nezmizí omítkou nebo natíráním přes ně. A mnoho dalších ...