Recenze Remake Final Fantasy 7

Jedno z nejočekávanějších RPG vydání naší doby oživuje Square Enix příběh vyprávěný před více než 20 lety. Remake Final Fantasy 7 vypráví příběh, který všichni milují a milují. Oddaná fanouškovská základna, franšíza, která pomohla definovat žánr RPG, který dnes známe, je možné, že tento titul splní očekávání fanoušků?

Recenze Remake Final Fantasy 7

Přístup k remaku Final Fantasy 7 je jedinečnou výzvou. Nikdy jsem neviděl hru, jejíž příběh již byl napsán, již dokončen. Přesto je tato verze pro mnohé pravděpodobně prvním setkáním s postavami a příběhem, které tolik lidí po tak dlouhou dobu zná. Cesta původní hry je u konce; je vytesán do kamene, relikvie z minulosti. Remake Final Fantasy 7 však není jednoduchým převyprávěním stejného příběhu; je to kompletní přetvoření kreativních myslí pomocí zázraků moderních herních technologií, aby přinesli více než jen sekundový záběr.

Ústřední aspekty příběhu zůstávají známé, protože hlavní hrdina Cloud se spojí s ekoteroristickou skupinou Avalanche ve snaze zničit nechvalně známou Shinru – společnost chamtivosti, která se nezastaví před ničím, aby vykuchala Mako of Earth, aby podpořila své zisky. Právě tento ústřední příběh učinil původní hru tak silnou a pokračuje v remaku. Nebojí se však věci míchat. V celkovém příběhu jsou obrovské změny; nemusí být pro každého, ale opravdu jsem si užil opustit hru s novou knihou otázek.

Biggs, Wedge, Jessie, Barret, Tifa, Aerith – existuje dlouhý seznam výjimečných postav z původní hry, ale ať už je to kvůli technickým omezením v té době nebo jen dosahem původních her, existuje mnoho postav, které ne. dostat svůj čas zazářit. Remake Final Fantasy 7 je založen výhradně na hranicích Midgaru, města postaveného na energii Mako, které se potýká s jasným rozdělením na mít a ne. Kompilace první epizody nové ságy v Midgaru vynechává některé klíčové aspekty, ale z hlediska příběhu to ukazuje.

Postavy, které byly pouhými přenosy z originálu, vystupují do popředí s explozí živé osobnosti a hloubky. To platí pro hlavní postavy v Avalanche, dříve vedlejší postavy, které hrají dominantnější roli, nebo zcela nové postavy. Kombinace brilantní grafiky, fantastické animace a špičkového hlasového komentáře přináší nezapomenutelné obsazení od začátku do konce. Zjistil jsem, že se chechtám podél některých vložek pro Barreta, stejně vřelého a vřelého vůdce Avalanche.

Nepochyboval jsem o tom, že remake Final Fantasy 7 přinese narativní frontu, přičemž moje největší starost byla hratelnost. Můj největší problém s tímto titulem je linearita designu úrovní. Velká část hry je jen jedna velká chodba za druhou, s menšími cestičkami, které se rozvětvují, aby skryly truhlu nebo sběratelský předmět. Často bych se chtěl otočit a prozkoumat oblast, jen aby mi hra připomněla můj aktuální cíl a vrátila mě na správnou cestu.

Je to problém pro velkou část hry a jsem si jistý, že to spoustu hráčů zklame. Ale není to bez zásluh. Jsou zde krátké segmenty, kde se oblasti stávají otevřenějšími a odemykají se vedlejší úkoly, díky čemuž je monotónnost snesitelnější. Zážitek však zachraňují poslední fáze hry, které se houpou jako koule vykoupení. V pozdějších kapitolách se oblasti Midgaru, které jste prozkoumali, stanou přístupnějšími, což vám umožní vrátit se a hledat ztracené předměty nebo plnit staré questy. Je to osvěžující moment, který nabízí posledních 5-10 hodin hry jako vlnu zábavy. Příběh se zatím nese dobře, ale povaha velké části hry od A do B na některých zanechá hořkou pachuť.

Jednou z kontroverznějších návrhových možností kolem remaku bylo odstranění starého tahového bojového systému ze staré školy – systému, který do značné míry spoléhal na taktiku a strategii plánování. Na jeho místě je modernější bojový systém v reálném čase, který kombinuje základy hack 'n' slash se strategickým obratem. Boj se točí kolem měřidla ATB, měřidla, které se postupem času hromadí s každým základním útokem, na který postava dopadne. Když je plný, lze měřidlo ATB utratit za sesílání magických kouzel, používání silných schopností, vyvolávání božských tvorů nebo používání předmětů.

Zatímco aspekty boje v reálném čase mohou být pro fanoušky staré školy nepříjemné, velmi dobře se spáruje se systémem ATB. Procházení dovednostmi a schopnostmi v boji zpomaluje čas na průzkum a poskytuje vám dostatek času na řízení užívání ATB a výběr vhodných schopností. Chcete zahájit další velký útok mečem, abyste zabili nepřítele, nebo si možná ušetříte poslední měřidlo pro nouzové léčivé kouzlo? Tento prvek rizika/odměny pokračuje po celou hru a s postupem hry se zvyšuje na výzvě a hodnotě. Vždy budu fanouškem starých časů v tahové hře, ale zamiloval jsem si jeho boj ve hře. end .

V celém remaku Final Fantasy 7 budete mít ve skupině až tři postavy najednou. Cloud se soustředí hlavně na útoky mečem, Tifa je naprostý debil, který útočí k smrti, Barret používá útoky na velkou vzdálenost a Aerith se zaměřuje na magické schopnosti. Každá postava funguje jako umělá inteligence docela dobře, ale když začnete kombinovat jejich schopnosti, boj se změní z průměrného na něco obtížného a neuvěřitelně uspokojivého.

Pokud se budete držet pouze ovládání Cloudu, spousta lidí zažije nevýrazný, nevýrazný bojový systém, ale hra se snaží podporovat rychlé změny mezi postavami a používání různých schopností. Nabídka nových zbraní je omezená, ale každá přichází s jedinečnou schopností. Jakmile si postavy osvojí splnění náročných bojových cílů, mohou se tuto schopnost naučit trvale a zůstat i po výměně zbraní. To vytváří arzenál každé postavy, schopnost podle schopnosti – a to nezahrnuje systém Materia.

A raději se ujistěte, že se tyto schopnosti naučíte. Bitvy s bossy Final Fantasy 7 Remake jsou jedny z nejintenzivnějších, jaké jsem viděl ve hře, kterou nevyvinul FromSoftware. Velká část hry je jasně navržena tak, aby byla co nejpřístupnější. Existují hádanky, které zvládne i dítě během několika sekund, a hra vás vyzve, pokud se chystáte něco trvale vynechat. Pro zkrácení zážitku se udělalo mnoho, a ne často k lepšímu.

Ale pak přijde boj jako exploze, mísí bitvy, které končí během několika sekund a 20minutové boje o přežití. Každý boss je jedinečný co do designu a mechaniky, což zvyšuje výzvu, jak se věci vyvíjejí. Prostor pro frustraci je jistě namístě, zvláště u těch, které více zajímá příběh. Nicméně jsem zjistil, že každá bitva je uspokojivější než ta předchozí. Jeho potíže nejsou nutně problémem, ale jeho nedostatek přesvědčení tak či onak může být.

Je zde také zahrnuta jedna z nejoblíbenějších funkcí Final Fantasy: Materia. Tato mechanika slouží jako magický systém a dává hráčům možnost vybavit Materii určitými způsoby. Propojení různých schopností vede k silnějším schopnostem nebo dokonce přidávání nových efektů. Existuje spousta nových Materie, takže noví i staří fanoušci se budou skvěle bavit při jejich zkoumání a sestavování. Tento titul ve spojení s předvoláními, minihrami a tajemstvími začíná jako solidní RPG, ale nakonec se otevírá ve skvělou hru Final Fantasy.

Final Fantasy 7 je místo, kde to pro mě všechno začalo. Bylo to poprvé, co jsem si uvědomil, že hry mohou být víc než jen zábava. Mohli vytvořit emocionální zážitek vedle napínavého dobrodružství, propojit různé aspekty vyprávění v jediném balíčku, ponořit hráče stejným způsobem jako dobrý film nebo dobrá kniha. Jako mladému a vnímavému muži mi to v mnoha ohledech otevřelo oči. Následovat originální dobrodružství Clouda a Avalanche je zážitek, který si budu dlouho pamatovat, vytahovat každou strunu z emocionální harfy jako dokonalé orchestrální dílo. Final Fantasy 7 nebylo nikdy dokonalé; mělo to své chyby Nicméně pro mě tato hra znamenala začátek mé lásky k žánru RPG – lásky, kterou v sobě nosím dodnes.

Stejně jako jeho předchůdce, Final Fantasy 7 Remake má k dokonalosti daleko. Jeho lineární design a vrcholy obtížnosti mohou být pro někoho odrazující, ale držte se obtížných kousků a čeká vás další úžasný příběh a nádherný svět.

Tato recenze Final Fantasy 7 Remake byla provedena na PlayStation 4. Byla objednána edice First Class, která brzy dorazila do obchodu Square Enix.

Jedno z nejočekávanějších RPG vydání naší doby oživuje Square Enix příběh vyprávěný před více než 20 lety. Remake Final Fantasy 7 vypráví příběh milovaný mnoha a milovaný

Pět let po příchodu One Piece: Pirate Warriors 3, One Piece: Pirate Warriors 4 od Bandai Namco je nyní na nás. Vyplatí se toto Musou vyzvednout, nebo budou stačit staré předkrmy? Překontrolovat