Resident Evil Village: Winters' Expansion Review - Winter Goes Away

Resident Evil Village – Vše, co víme o jejích plánech po spuštění

UN18měsíční prodleva mezi vydáním hry a jejím DLC je neobvyklá, protože ve většině případů by to bylo považováno za špatné načasování. Většina lidí možná už dávno opustila hru s malým nebo žádným úmyslem se k ní v dohledné době vrátit, pokud vůbec někdy. Naštěstí, Vesnice Resident Evil, jako jedna z nejlepších her roku 2021 je z tohoto pojmu osvobozena. Hra je tak dobrá a vždy bude těžké odmítnout to samé. Vejít Resident Evil Village: Winters Expansion, tříbodové DLC, které hře přidává docela dost, z nichž většina se vám bude líbit, pokud jste si užili základní hru, ale téměř žádné z nich vám nepřipadá zásadní.

Hlavním přírůstkem je zde samozřejmě Shadows of Rose, nová příběhová kapitola odehrávající se šestnáct let po událostech základní hry. Ethan Winters je dávno mrtvý a pozornost je zde zaměřena na Rose, jeho dceru. Teď, když vyrostla, zoufale touží žít normální život jako normální dítě, což očividně nemůže dělat díky svým přirozeným schopnostem a schopnostem bioorganických zbraní. Když se Rose dozví o způsobu, jak se zbavit svých schopností, okamžitě se chopí příležitosti a začne cestu, která ji zavede do vědomí Megafungus, superorganismu stojícího za nepříjemnou plísní, která mučí rodinu. Winters (a mnoho dalších) pro let v tomto bodě.

"Se všemi svými problémy Shadows of Rose nakonec vypadá jako do značné míry nezapomenutelná jízda, i když je to hlavně zábava."

Shadows of Rose zavede hráče na řadu míst, která ti, kteří hráli základní hru, budou velmi dobře znát (a opravdu, vzhledem k narativnímu nastavení kapitoly, byste ji opravdu neměli hrát, pokud jste nedohráli Vesnice rezidentního zla). Začíná to Rose na Dimitrescově zámku, kde se tyčící upírská žena nikde nenachází, s pokroucenou verzí vévody, která místo toho vrhá svůj děsivý stín na místo a vše, co se tam děje. Kromě toho existuje několik dalších míst, která navštívíte a která je lepší nechat nedotčená. Je to proto, že Shadows of Rose odvádí solidní práci při remixování známých prostředí a snový stav jeho prostředí k tomu slouží jako perfektní výchozí bod. Mezitím některé pozdější části také přinášejí mrazivé hororové sekvence, ze kterých čerpají inspiraci RE Village nejlepší kousky – to je vše, co k tomu řeknu. Je lepší to zažít na vlastní kůži.

Zatímco lokace jsou ve Shadows of Rose remixovány a znovu použity, ostatní prvky nové příběhové kapitoly působí zcela odlišně od základního zážitku. Je tu Michael, neviditelný duchovní společník, který neustále pomáhá Rose na její cestě skrz zářící, strašidelná slova objevující se na površích kolem ní. Jako herní mechanik je to přinejlepším nezvyklé a můžete mít pocit, že vás příliš drží za ruku, ale Michael je také zásadním dílem příběhu, který se vyřeší zajímavým způsobem (i když do značné míry předvídatelným).

Mezitím je Rose samozřejmě také obdařena zvláštními schopnostmi, i když jejich implementace není tak vzrušující, jak by se mohlo na papíře zdát. Dočasné zmrazení nepřátel na místě a zbavování se překážek v prostředí je do značné míry rozsah jeho schopností a nikdy nepřijdou do hry tak, aby vynikly (nebo alespoň ne do konce, pak je to příliš málo příliš pozdě). Do boje také vstupují noví nepřátelé zvaní Face Eaters, kteří mají více než pár podobností Resident Evil 7 Formované, ale nikdy nepředstavují takovou hrozbu, jakou řekněme základní hra Lycans.

rezidentní zlá vesnice

„Režim pro třetí osobu byl jasně navržen s ohledem na vracející se fanoušky, takže pokud se do toho pustíte Vesnice rezidentního zla poprvé možná budete chtít zůstat u pohledu první osoby. Pro fanoušky, kteří již hráli základní hru, je nová kamera skvělým způsobem, jak hru znovu prožít.“

Zkušenosti snižují i ​​další problémy. Shadows of Rose je zcela zážitek z pohledu třetí osoby, ale pohyb působí trochu neohrabaně, což je překvapení, protože Resident Evil přinesla některé špičkové tituly z pohledu třetí osoby, zejména v posledních letech. Nová kapitola je také mnohem lineárnějším zážitkem, než byste od a Resident Evil převíjení hry a pomalé odemykání oblastí kousek po kousku je základním principem franšízy a je zklamáním, když je zde de-zdůrazněno tak, jak to bylo. Přidejte k tomu krátkou dobu běhu Shadow of Rose – celá epizoda má asi tři hodiny – a se všemi dalšími problémy to nakonec vypadá jako do značné míry nezapomenutelná jízda, pokud je to hlavně zábava.

Ale samozřejmě, Shadows of Rose je jen třetina toho, co Prodloužení zim přináší ke stolu. Dalším velkým novým přírůstkem – a pravděpodobně mým nejoblíbenějším z celé skupiny – je nový režim třetí osoby pro základní hru. prohrát Vesnice rezidentního zla s kamerou na rameni dává hře jedinečný nádech, ale akce je stále napínavá a uspokojivá. Podobně jako u Shadows of Rose je pohyb ve srovnání s podobnými trochu tuhý Resident Evil 2 et 3ale naprostá novinka vidět všechna místa ve hře a zažít všechny její nabídky z jiné perspektivy tyto problémy vynahrazuje.

Kupodivu stále nevidíte Ethanovu tvář – když se pokusíte otočit kameru, jen se otočí, než pořádně uvidíte celý jeho obličej – zatímco hra přechází z pohledu třetí osoby a cutscén z pohledu první osoby se nikdy nezastaví. pocit šoku. Režim třetí osoby byl jasně navržen s ohledem na vracející se fanoušky, takže pokud se do toho pustíte Vesnice rezidentního zla poprvé možná budete chtít zůstat u pohledu první osoby. Pro fanoušky, kteří již hráli základní hru, je nová kamera skvělým způsobem, jak hru znovu prožít.

rezidentní zlá vesnice

"Je nepravděpodobné, že by Mercenaries stále někoho ohromí, ale je to dobré rozptýlení pro ty, kteří hledají přízemnější a uvolněnější zábavu."

Třetí a poslední přídavek v Prodloužení zim je The Mercenaries: Additional Orders, která, jak název napovídá, přidává nový obsah do režimu The Mercenaries. Resident Evil Režim založený na skóre je oblíbeným fanouškem již od svého vzniku před všemi těmi lety, ale jeho návrat se vrátil Village opravdu nevyvrátil žádné stromy. Shodli jsme se na tom, že obsah byl příliš lehký a postrádal nekonečnou znovuhratelnost minulých iterací The Mercenaries – takže je samozřejmé, že přidání nových lokací a postav, z nichž každá má své vlastní jedinečné schopnosti, je vítáno. Je nepravděpodobné, že by žoldáci stále někoho nadchli, ale je to dobré rozptýlení pro ty, kteří hledají lehčí a uvolněnou zábavu.

Resident Evil Village: Winters Expansion je solidním doplňkem oblíbeného hororového dobrodružství Capcomu, i když se zdá být do značné míry nevýrazný. Shadows of Rose je nová zábavná příběhová kapitola, ale nedělá dost se svými jedinečnými nápady a je příliš rychle u konce, zatímco The Mercenaries se i nadále cítí nepodstatní, i když je to nepochybně mnohem lepší zážitek, než když byla základna. hra spuštěna v loňském roce. Režim třetí osoby je mezitím absolutní lahůdkou, zvláště pokud jste vracející se fanoušek, který si chce hru znovu zahrát z nové perspektivy. Sečteno a podtrženo, rozšíření nemusí být povinné čtení, ale je to dobrá prostoj, který vás zdrží, dokud Capcom nevypustí další masité. Resident Evil nabídka.