Přednosti, Novinky / Hry, Nintendo

Recenze: Lunar Lander Beyond (Nintendo Switch)

Přesněji řečeno, nesnáším hry jako je tato.

Vidíš, hraju hry pro relaxovat. Hraji hry, abych se cítil chytře, abych cítil falešný pocit moci nebo abych byl vyprávěn příběhem, který ve mně vyvolává pocit, že jsem se něco naučil. A hlavně hraji hry, abych měl pocit, že můj volný čas není promarněný. Lunar Lander Beyond je založen na předpokladu, že frustrace a selhání jsou platnými rekreačními aktivitami.

Tuto myšlenku odmítám. Docela.

Ústřední myšlenkou hry je, že máte na starosti vesmírnou loď, která se musí pohybovat v různých 2D vesmírných scénách, sbírat vylepšení, doplňovat palivo a opravovat vaši loď a dosahovat jakýchkoli dalších libovolných cílů, které vám hra stanoví.

Máte několik nepřátel, jako jsou časovky, dochází palivo a dotýkáte se jakéhokoli jiného děsivého předmětu ve známém vesmíru (což poškodí nebo zničí vaši loď). Dva velcí nepřátelé jsou však vnitřek (vaše loď bude pokračovat v pohybu ve směru, kterým míříte, dokud se nepokusíte – a nezdaří – obrátit kurz) a gravitace (i když jste v hlubokém vesmíru, budete staženi “ dolů". Jeden z prvních bonusů, které nasbíráte, vám umožní stabilizovat vaši loď, ale pouze za cenu paliva.

Je to jako... představte si, že byste hráli Pac-Mana, ale stěny byly elektrifikované, takže když spadnete do kouta, nezastavíte se, ale každou chvíli explodujete.

Lunar Lander Beyond se pokouší přidat zážitkový systém, kde můžete upravit svou loď pomocí pilotních zkušeností a schopnosti upgradovat systém, ale to jsou LŽI. Celá hra je založena na myšlence, že budete selhávat a znovu selhávat, dokud se nakonec neshodnete na tom, že neúspěch je zábava a že jste chytří, protože rádi selháváte.

Vyzývám vás, abyste tuto premisu odmítli.

Vy jste hráč. Hry existují pro Toia ne naopak. Toi je osoba, která za tyto hry platí peníze. Jen proto, že je hra uvedena jako „retro“ a „předělaná“, neznamená to, že se musíte držet myšlenky, že musíte strávit nějaký čas „řešením“ jednoduchého problému masochisticky obtížné hry. . Jste krásný a vzácný člověk. Zasloužíte si něco lepšího než hru, která s vámi bude zacházet jako se špínou jen proto, že máte Nintendo Switch a 30 minut k promarnění. Existuje několik úrovní obtížnosti, ale příliš nezmírňují bolest.

To znamená, že Lunar Lander Beyond má svá pozitiva. Na Swtichu to funguje úžasně v dokovaném a přenosném režimu. Po designové stránce hra vypadá dobře; Design lodi a úrovní působí roztomilým retro dojmem. Je zde skutečná snaha, aby hra působila jako moderní restart při zachování retro prvků, jako je čistý design úrovní se spoustou barev. Přináší také některé překvapivě vynalézavé designové volby, které vás mohou přimět vidět, co se stane dál.

Snad nejdůležitější je, že komentáře mezi misemi s vaší umělou inteligencí a ostatními piloty používají humor ke zdůraznění, jak neuvěřitelně obtížný je svět této hry, s absurdně nízkým procentem pilotů, kterým se daří přežít a mít kariéru. Lunar Lander Beyond ví, že je to obtížné, a chce vás inspirovat, abyste se této výzvě postavili.

Chápu, že jsou lidé, kteří se těší na neuvěřitelně těžké a opakující se hry a kteří mají mentální bystrost a fyzické reflexy, aby je zvládli. Já mezi ně nepatřím. Pokud ano, jděte do toho.