Recenze: Spy x Family Code: White nabízí rozkošné dobrodružství

Recenze filmu Spy x Family Code White

Od vydání první sezóny Spy x RodinaVěděl jsem, že má vítězný vzorec. Jeho nezapomenutelné obsazení, vtipné, rychlé psaní a povedená animovaná režie fungují tak dobře. Poslední vstup do seriálu, Spy x Family Code: Whiteje zhruba dvouhodinový spinoff film, který bere všechny tyto prvky a tlačí je na maximum.

Le Spy x Rodina Film začíná jednoduchým úkolem v Anyině škole vytvořit dezert pro projekt, ale rychle se pro Forgerovu rodinu změní v zimní prázdninový víkend. Jejich cesta do zasněženého městečka Frigis je malebným prostředím a solidním odklonem od obvyklých míst, která fanoušci vidí v hlavní sérii.

Obraz přes Crunchyroll, Wit Studio a CloverWorks.

Aniž bych zacházel do příliš mnoha spoilerů, Spy x Family Code: White je v podstatě jen rozkošný vedlejší příběh. To nemá žádný zásadní vliv na hlavní děj série. To znamená, že nese všechen vtip, šarm a humor hlavní série a řekl bych, že na některých místech přistane ještě lépe. Kde to trochu klopýtá, je kvůli dlouhé době trvání filmu. Docela často takové animované spin-off filmy trvají jen 90 minut, někdy v některých případech i méně. Nicméně, toto Spy x Rodina film má skoro dvě hodiny, což je podle mě asi o hodinu déle, než by bylo potřeba. Kromě bombastického finále má film pocit, že mohly být dvě epizody série a to je vše.

Snaha prodloužit šílené dobrodružství kupodivu stěhování tolik neubližuje. Tempo je obecně docela dobré, i když se toho moc neděje. Chvíle jako vedlejší soutěž v restauraci na začátku filmu netrvají příliš dlouho. To je způsobeno vtipy a důsledně vtipnými momenty týkajícími se rodiny Forgerů.

Cependant Spy x Family Code White vypadá téměř totožně se sérií, z hlediska kvality animace ospravedlňuje své momenty na velkém plátně. Je zde pár sekvencí, které příliš nekazí, kde animátoři skutečně předvedli své dovednosti. Tyto momenty dokonce nakrátko neobyčejným způsobem změnily styl animace. Wit Studio a CloverWork, kteří také pracovali na první sezóně série, se snaží udělat vše pro to, aby to byl propracovaný zážitek.

Obrázek přes Shueisha

Ale možná nejpůsobivější část vizuální kvality tohoto filmu pochází z akčních segmentů. Různá nastavení a segmenty jsou mnohem aktivnější, než na co jsem zvyklý vídat v Spy x Rodina animovaný seriál a film je o to lepší. Zejména dva z těchto posledně jmenovaných soubojů upřímně soupeří s některými skvělými akčními animemi, které jsou v současné době k dispozici. Obecné efekty, bohaté barevné palety a fascinující design postav pomáhají obohatit zážitek a učinit jej nezapomenutelnějším.

I když se jedná o vedlejší film, nepřipadá mi to jako výplň Spy x Rodina. Místo toho příběh zábavnou formou naplno využívá rodinu Forgerů. Anya je na svém vrcholu, co se týče komediálních gagů a směšných výrazů obličeje. Mezitím má Yor některé ze svých nejlepších akčních segmentů v sérii k dnešnímu dni. Loid je přirozeně i nadále vypočítanou kotvou rodiny. Dokonce i pes Bond má nezapomenutelné okamžiky v centru pozornosti.

Spy x Family Code White je ten typ filmu, který neposouvá celkový děj dopředu. To však není opravdu nutné. Intenzivní a překvapivá akce jde daleko za očekávání. Během této doby jsou komediální scény a psaní pro seriál na svém vrcholu. Dokonce i na sekundární dobrodružství, a to dlouhé, je to typ filmu, na který se můžete dívat, zatímco trpělivě čekáte na pokračování série.

Spy x Family Code: White je uveden do kin po celém světě po japonském debutu v prosinci 2023.

8

Spy x Family Code: White