RECENZE / Starward Rogue (PS4)

Když děláte tuto recenzi, procházíte obdobími čtení několika titulů, které jsou všechny ve stejném žánru. Není to nutně naše volba, ale vždy je to dobré cvičení. Hraní více her stejného žánru vám umožní lépe vidět přednosti a nedostatky současných titulů. Nespoléháte se na mlhavou vzpomínku na jinou hru, která by mohla být podobná, díváte se na hromadu současných her a porovnáváte je mezi sebou na rovném hřišti. To je určitě případ právě teď, protože hraji hodně stříleček s dvojitou tyčí, shora dolů, a to bude žánr, do kterého se dnes posouváme. Hra je Zloděj ke hvězdám a to se mi zdá dost smíšené.

Dans Zloděj ke hvězdám budete pilotovat robota, který si probojovává cestu vesmírnou lodí zamořenou zabijáckými roboty tzv Megalit. Jste na záchranné misi a užitečně Rodney, váš náklad uvízl na nejnižší úrovni lodi. Myslím, že odtamtud lze do značné míry odhadnout premisu. Bojujte přes pět mostů smrtících automatů a pastí a zachraňte se; To vše se děje typickým způsobem roguelike střílečky. Princip není nový, ale co je? Se základy nemám problém. Je to velmi dobrý důvod, proč si hru zahrát, a protože není nijak zvlášť náročná na příběh, jsme všichni dobří.

Vítejte v Megalitu. Hádej co? Všechno se tě snaží zabít.

Quoi Směrem ke hvězdám Snapeovi se daří, daří se mu velmi dobře. Existuje asi šest různých robotů, které můžete vzít do boje, a každý z nich je dostatečně odlišný, abyste je chtěli vyzkoušet všechny. Některé jsou tankovější než jiné a jejich náplň se liší, ale ve hře, která bude pokaždé jiná, je to vítáno. Nabízejí také různé stupně obtížnosti, což stojí za zvážení při výběru. Myslím, že favorita jsem ještě nevybral, takže za mě rozhodne porota, myslím, že to bude záležet na osobním vkusu. Navíc je to dobrá věc. Existuje příliš mnoho her, které vám dávají na výběr, abyste si rychle uvědomili, že ve skutečnosti existuje jen jedna nebo dvě dobré možnosti z hromady. Tím se agentura vzdaluje od vás a vašich rozhodnutí a v tomto případě tomu tak není.

Dans Zloděj ke hvězdám výzva je skutečná. Mezi některými opravdu ošklivými šéfy je spousta dalších velkých, robustních robotů, kteří se potulují po vesmírné lodi a neustále mají špatný den. Když k tomu přidáte spoustu přisluhovačů, pastí, věží a dalších stupňů automatizované ohavnosti, budete se muset opravdu mít na pozoru. Tato hra je peklem v pravém slova smyslu. Všechno útočí jinak a všechno vyplivne tolik projektilů, aby rozsvítilo vaši obrazovku. Adrenalinoví nadšenci, kteří hledají své střílečky, najdou spoustu zábavy v rozlehlé mase pokojů a chodeb. Megalit. Slovo varování, věže v této hře nemohou explodovat a plivají smrt, takže pro vaše hlavy spouště jsou vyžadovány hádanky.

Graficky nemám moc co vytknout s malým upozorněním, ke kterému se za chvíli vrátím. Grafika je barevná a má atmosféru 90. Skřítci jsou relativně zjednodušující, ale někteří větší a odolnější nepřátelé díky ní o něco více vyniknou, takže žádný problém. Kousky vesmírné lodi působí příjemným retro dojmem a vše je dostatečně úhledné, aby upoutalo pozornost a přimělo vás pokračovat. Pokud jde o estetiku, hudba a zvukové efekty jsou dobré, nic mimořádného, ​​ale stále velmi vhodné pro titul. Hudba má výrazný elektronický arkádový nádech, což je hezké, ale po chvíli se trochu opakuje.

Můj největší problém s Zloděj ke hvězdám je uživatelské rozhraní. Textová pole a popisky se mi zdály tak malé, že jsem přimhouřil oči, abych viděl, co bych měl dělat dál. Stále jsem nepřišel na to, co všechno dělá, ne proto, že bych nechtěl, ale proto, že mě z výzev bolely oči. Pro začátek, můj zrak není nejlepší, ale neměl bych muset sedět asi metr od obrazovky, abych měl šanci přečíst si užitečné informace. Ovládání není složité, ale i tak se hodí mít všechny své nástroje k dispozici. Přicházet na to, co věci dělají za pochodu ve hře, jako je tato, je přáním smrti. Není to převratné, je to spíš taková otrava, bez které bych se obešel.

Obtížnost Zloděj ke hvězdám je zvláštní. Začal jsem hrát na střední obtížnost a byl jsem často backhanded. U hry tohoto typu to není nic neočekávaného a hrál jsem spoustu her, kde je i středové nastavení tvrdé jako hřebíky, takže to není stížnost. Protože jsem chtěl vidět více ze hry než načítací obrazovku, zredukoval jsem hru na snadnou, abych měl lepší představu o tom, co se děje. Snadný režim se na druhou stranu zdál až příliš jednoduchý. Během chvilky a na první pokus jsem se dostal ke třetí trhlině na lodi. Opravdu to nevypadalo jako výzva. Až závěrečný boss této série a jeho stupidní zeď bez vyplňování obrazovky jsem skončil. Obtížnost je podle mého názoru potřeba doladit. Čekal jsem měkčí dotek, ne čistou přihrávku. Existuje pět režimů obtížnosti a podle této logiky bude velmi snadné hračkou a ani si nechci představovat, jaký je velmi tvrdý režim.

Až na tyto výčitky, je to docela příjemná arkádová střílečka se zajímavými bossy a velkým množstvím zbraní a pomocných zbraní, se kterými si můžete hrát, jakmile si zvyknete na to, jak se všichni chovají. Nemám ponětí, co dělá většina sekundárních a pasivních zbraní, kvůli mému předchozímu bodu o uživatelském rozhraní, ale stále mě baví je zkoušet. Pokud máte rádi roguelike hratelnost a baví vás žánr stříleček, užijete si tu pořádnou dávku zábavy. Pokud potřebujete trochu ruky nebo máte špatný zrak, myslím, že byste mohli bojovat.

Retro chaos

• Podívejte se a cítíte 8/10

• historie 6/10

• Znovuhratelnost 8/10

• Uživatelské rozhraní 5/10

• řízení 8/10

7/10

Potřebuji jen pár týdnů

Na Starward Rogue není nic špatného. Jde o zábavnou střílečku se slušnou grafikou, která nedělá nic převratného. Špatně viditelné uživatelské rozhraní a zajímavé možnosti obtížnosti brání tomu, co by jinak bylo dobré. Pokud máte rádi střílečky, zde se pobavíte, ale buďte opatrní, pokud jako já nemáte zrak 20/20.