Recenze: A-Train je připraven ukrást týdny vašeho života

Chvíli to trvalo, ale vlaky opět jezdí na platformě Nintendo. A-Train: všichni na palubu! Cestovní ruch vtažen do stanice po celém světě na přepínači a, jak si dokážete představit, spoléhá na druh řízení dopravy, který se nachází v A-Train 3D: City simulátor. Tentokrát to však může být ještě ohromující, protože neřešíte jen věci jako autobus nebo vlak jako v této epizodě. Snažíte se, aby turistické atrakce byly úspěšné, vydělávaly peníze na nových cestách a dokonce navrhujete scénáře pro ostatní lidi.

Vaše cíle v A-Train: všichni na palubu! Cestovní ruch se liší v závislosti na předem připraveném nebo vlastním scénáři, který prozkoumáváte. Společným cílem je vybudování funkčního dopravního systému, který zohledňuje prvky jako jsou vlaky, metro a silnice a obecné potřeby regionu. Každý má však také cílenější cíle, kterých musí dosáhnout. V zásadě tedy chcete pokračovat v růstu a být ziskoví a zároveň mít přehled o všech složitých problémech. Což je hodně, vzhledem k tomu, že řídíte vlak, nádraží, své zaměstnance, burzu a dokonce ovlivňujete růst města tím, že určujete, kde lidé v blízkosti nádraží žijí.

a-vlak: všichni na palubu! turistický přepínač

Například, A-Train: všichni na palubu! Cestovní ruch se tolik snaží připravit lidi na hru. Úvod do plánování železnic je promyšlený, dává vám možnost vidět vše v praxi a nabízí dosažitelné cíle. Dokonce vám vykresluje potenciální tahy. Stále však existují některé ovládací prvky, které zjevně nejsou tak vhodné pro konzoli ve srovnání s klávesnicí a myší. (Vlastně bych doporučoval hrát v ručním režimu pro volitelné možnosti ovládání pomocí dotykové obrazovky.) A ve skutečnosti to není ten typ hry, kde když něco hned nechytnete, je snadné se vrátit a přijít na to. . Nejlepší způsob, jak ho popsat, je, že má nějaké prvky, které vám pomohou, ale myslím, že očekává určitou úroveň obeznámenosti s těmito druhy simulací.

Pro lidi s touto znalostí se toho tady děje tolik. Zamysleme se nad tím, co je třeba zvážit při stavbě nové trati do nového nádraží. V první řadě je potřeba při pokládání kolejiště najít a doufejme se vyhnout stávajícím budovám. (Pokud ano, stojí to víc.) Chcete získat představu o tom, kam se stanice ubírá, protože bude větší. Budete muset prozkoumat oblast, abyste zjistili, zda existuje obydlená oblast nebo turistická lokalita, která funguje jako bod zájmu. K uspokojení poptávky možná budete potřebovat další platformy. (Určitě nutnost v oblasti s vysokým provozem.) Bude to potřebovat jen normální nebo rychlíky? Vy určíte, kdy to bude fungovat. Jsou v okolí nějaké silnice? Možná budete muset postavit silnice. Ale máte na to všechno peníze? No, možná budete muset hrát na burze. Pokud se to snažíte sami sobě ztížit, budete muset zkontrolovat spokojenost zaměstnanců. je rozlehlá.

a-vlak: všechny změny v cestovním ruchu na palubě

Je to také neuvěřitelně otevřená hra. A-Train: všichni na palubu! Cestovní ruch má svých osm scénářů. Některé jsou jednodušší, jako Accessible City of Old, vytvořené v roce 1955, což zahrnuje zlepšení města za pět let. Jiné, jako City Switch, začínají v roce 2006 a spočívají v přeměně průmyslové zóny na prosperující městské centrum. Pokud se vám nelíbí, umožňuje vám vytvářet vlastní scénáře. Pokud si to chcete jen užít, můžete si vyzkoušet scénáře vytvořené jinými lidmi. (Nezapomeňte, že když jsem hrál, než jsem napsal tuto recenzi, bylo jich jen pět.) Je to hra, ve které zvládnete všechno. Snažíte se utvářet město tak, aby se stalo turistickým centrem nebo aby rostlo jeho obyvatelstvo. Snažíte se, aby všichni, od lidí, kteří jezdí vaším vlakem, až po obchodníky, kteří sázejí na burze, byli s vašimi rozhodnutími spokojeni.

Ale přes veškerou důkladnost je to také překvapivě relaxační. Jakmile jsou věci urovnány, je třeba věnovat čas tomu, abyste viděli, jak se věci mají. Můžete se „projet“ jedním ze svých vlaků po trati a sledovat, jakou cestou jede. Můžete si přiblížit natolik, abyste dokonce mohli sledovat lidi, kteří jdou po městě. Můžete vidět, zda vaše linky generují druh růstu, který potřebujete, například pokud se kolem městských center nebo turistických center budují noční kluby. Je to samozřejmě náročné, ale také vám to dá spoustu času, abyste si vychutnali věci, které jste postavili. A i se dvěma tutoriály a šesti hlavními příběhovými liniemi si určíte, jak těžké to chcete mít. Existují tři obtíže, které vám pomohou otestovat se.

Jen… musíš si dávat pozor, jak si to vychutnáš. Všiml jsem si, že přílišné přibližování může hru rozjet, zvláště pokud je tam opravdu rušno. Taky si myslím, že to nevypadá tak dobře jako klasika Vlak Hra (vypnutí stínů a povětrnostních efektů může pomoci.) Během druhého výukového scénáře jsem narazil na pád. Také bych doporučil často ukládat, protože ačkoli záplaty přicházejí pravidelně, zkušenost mě nechala na pozoru. Nemluvě o tom, že se jedná o druh hry, kde ukládání v různých bodech vývoje může pomoci, pokud zabloudíte příliš daleko.

A-Train: všichni na palubu! Cestovní ruch je opravdu působivé. Lidé mají mimořádnou míru kontroly nad všemi prvky dopravy a nad zdravím měst jako celku. Vyžaduje to samozřejmě opatrnost. Jsou zde samozřejmě technické problémy. (Opravy byly vydány, když jsem hrál, takže se zdá, že Artdink si je vědom problémů.) Lidé, kteří tomu chtějí dát šanci, by mohli najít simíka, u kterého by mohli strávit měsíce hraním. Každému zájemci bych však doporučil nejprve vyzkoušet demo, aby se ujistil, že je to něco, co zvládne.

A-Train: vše na palubě cestovního ruchu je k dispozici pro Nintendo Switch.