Přednosti, Novinky / Hry, Nintendo

Recenze: DLC Splatoon 3: Side Order

V nové kampani Splatoon 3 pro jednoho hráče se hráči vydají na zaslouženou dovolenou na náměstí Inkopolis, kde se jim však naskytne znepokojivý pohled. Kdysi pulzující Inkopolis byla zbavena barev a nahrazena podivnými mořskými tvory. Další špatné zprávy, Marina zmizela a je na vás, abyste ji a její přátele zachránili. Na rozdíl od typických online zápasů Splatoon 3 se nové DLC Side Order vydává do zcela nové sféry hratelnosti připomínající rogue. Tento příběh začínáte jako Agent 8, Octoling, který se snaží přežít ve světě chaosu. Hráč si prorazí cestu tajemnou budovou zvanou Deca Tower a pokusí se přežít 30 úrovní. Pokud to nedokážete, nevadí. Můžete to zkusit znovu!

V každém patře/úrovni se vám zobrazí výběr úkolů podle obtížnosti. Můžete hrát na jistotu a sklízet méně odměn, nebo se pustit do těžších výzev a získat tolik potřebný Membux. Membux můžete použít k upgradům, stejně jako barevné žetony, které budete cestou sbírat. Barevné čipy jsou podle mého názoru to nejúžasnější na tomto DLC. Způsob, jakým si můžete přizpůsobit své schopnosti a zbraně Octolings, je docela působivý. Můžete například použít různé kombinace a získat Roller, který má odstřelovací dalekohled. Můžete přidat nové schopnosti, zvýšit dostřel a poškození. Existuje spousta barevných žetonů ke sbírání a spousta kombinací k vyzkoušení. Po každém spuštění budou vaše upgrady převedeny na Prlz, které můžete utratit za trvalé upgrady.

Jak jste pravděpodobně poznali z mého předchozího odstavce, budete muset hrát Deca Tower více než jednou. To vám umožní vytvářet strategie a plány, jak příště postupovat dále. Některé z výzev, kterým můžete čelit, jsou ochrana splash zón před nepřáteli, navádění věže k cíli, hromadné pronásledování nepřátel (podobně jako Salmon Run) a překážkové dráhy. K setkání s bossy dochází každých devět pater. Některé z nich mohou být docela obtížné, ale jakmile pochopíte jejich slabost, začnete je rychle překonávat. Poražením bosse získá hráč klíče, které odemknou cenné předměty, včetně dalších palet zbraní. Můžete navštívit obchod, který má užitečné tipy, které vám pomohou splnit úkoly, pokud máte s některou z nich potíže.

I když to není tak obtížné jako Octo Expansion DLC, Side Order představuje pěknou řadu výzev. Nicméně, jako ostřílený hráč Splatoon (lol) jsem považoval většinu těchto úrovní/výzev za středně snadné. Bylo jich několik, které jsem považoval za obzvlášť frustrující, ale to bylo obvykle kvůli zbrani, která mi byla přidělena. Když už jsme u toho, v závislosti na tom, na jakou zbraň jste zvyklí a jakou zbraň získáte, když spustíte Deca Tower, se vaše šance na výhru zvýší. Udělal jsem mnohem lépe, když jsem dostal zbraně, které jsem znal.

Celkově má ​​Side Order velkou hodnotu pro opakování a různé způsoby, jak přistupovat ke hře. Pokud hledáte něco „čerstvého“, vřele doporučuji tento nový režim vyzkoušet. Nicméně, pokud roguelikes nejsou vaše věc, možná budete chtít zůstat u online zápasů. Ale pro ty, kteří chtějí uniknout chaosu v multiplayeru, je to zajímavá alternativa s dobrou hodnotou pro přehrávání.