Resident Evil 3: Remake recenze

Resident Evil 3: Remake stojí za váš čas, což je to, jak málo času na provedení této hororové akce získáte. Je to bezpochyby hra, která vypadá, cítí se a hraje mimořádně, ale ve srovnání s konkurencí GOTY 2019 trpí poněkud nevyzpytatelným zážitkem. Resident Evil 2: Remake. Jako každý scénář RE3 předchůdce může být dokončen během 1–2 hodin, hra je posetá dalším obsahem, díky kterému jsem se stále více vracel. Jako zarytý fanoušek série už zjišťuji, že dělám totéž s Resident Evil 3, většina fanoušků však pravděpodobně bude mít jedno dokončení hlavní kampaně, pravděpodobně na obtížnost Standard nebo Assisted. Pokud se vám líbil remake posledních let pro Resident Evil 2, pak je velká šance, že se vám bude líbit RE3, stranou omezená kampaň.

(Varování: odsud budou drobné spoilery. Pokud chcete, aby přišel zcela nový zážitek - protože jste se rozhodli nesledovat upoutávky ani hrát demo, doporučuji si hru nejprve zahrát.)

Miluji Jillin nový vzhled hvězdného motoru RE.

Moje herní zkušenost RE3: Předělat bude velmi odlišný od vašeho příležitostného fanouška série; Vyrostl jsem s Resident Evil. Je to jedna z mých oblíbených franšíz ve videohrách. Tvrzení, že je nestranný při kritice Resident Evil série by pro mě byla hloupý úkol. Vím, že jeho slavná historie přetéká neuvěřitelnými maximy a znepokojivými minimy. Ačkoli jsem zaujatý, domnívám se, že podle názoru dlouholetého fanouška hry to má hodnotu. Během hraní bych se stále ptal sám sebe, je to něco, čeho bych ocenil, kdybych neznal tradici?

Záleží na konkrétním aspektu hodnocené hry. Dialog je například typickým „táborovým“ fanouškem, který od show očekávají. Fanouškům, kteří očekávají, že se jejich survival horory budou brát vážně, se však může zdát práce s hlasem nechutná a možná trochu kýčovité. Sakra, i ten poslední hlavní titul – fantastický Resident Evil 7, je vznešeně pohlcující zážitek. Do tábora se ponoří opravdu jen DLC.

Podobně jako u RE 2: Remake můžete rockovat Jillův klasický vzhled.

Hratelnost si naopak mohou užít fanoušci akce a hororu. Popsat to jedním slovem? Uspokojivý. Pohyb je plynulý, zbraně mají skutečnou váhu a Jillina dokonalá schopnost uhýbat se mění hru, podobně jako série upgradů pohybů tankového typu. Ve spojení s motorem RE a hrou běžící na 60 FPS (hrál jsem na Playstation Pro) je to zážitek jako žádný jiný. To je důvod, proč jsem se stále vracel i poté, co byly kredity uvolněny. Vlastně jsem odešel a získal platinovou trofej na start. Není třeba říkat, že jsem velkým fanouškem těchto Resident Evil hrají se hry. Přesto se vší chválou na cestě, Resident Evil 3 je možná můj nejméně oblíbený ze všech tří, přičemž dva a sedm jsou nejlepší tituly.

Dokončil jsem celkovou dobu hraní přes 20 hodin, hru jsem porazil na několik obtížností a po posledním sprintu jsem nakonec získal platinu. Pro skalního fanouška je zde spousta obsahu.

Nejhorší aspekt Resident Evil 3: Remake tak se cítí 'Hollywood'. Hodnota produktu je samozřejmě prvotřídní a akce je úžasná, ale často to vypadá jako procházka po zavěšené chodbě. Velmi krátká, ale krásná chodba. To neznamená, že v tomto titulu není žádná opakovatelnost, protože „obchod“ vyhraný hráčem slouží jako spása pro novou aktivitu plus aktivitu. Přesto není nic vzdáleně průzkumného nebo otevřeného světa. Hlavní padouch Nemesis spadá do této kategorie a neslouží ničemu jinému než hře, která udržuje protagonisty v pohybu po celém městě.

Ten chlap bude ve vašich DM po celou dobu.

Nejvíce zklamáním ze všech je však rozdíl v obtížnosti v průběhu hry. Přestože je Nemesis obecně hrozivým nepřítelem, jeho předvídatelnost ho po prvním dílu činí irelevantním. Skutečnost, že jeho konečný vývoj připomíná a Jako duše bossové na obtížnosti Nightmare a výše způsobí odpojení od zbytku hry. Je to šokující a předchozí setkání vypadají až směšně snadno. Námitkou je, že jsem spolu s mnoha dalšími hardcorovými fanoušky získal své hodnocení S na nejtěžších obtížích po odemčení raketometu (neomezená munice). Nedokázal jsem si ani představit, že bych dostal S na nejvyšší obtížnost bez raketometu, takže jsem si dokázal představit tu obrovskou výzvu, která by mohla představovat.

Hej, velká hlava, jsi vzhůru?

Samozřejmě to jde bez samostatné asymetrické hry pro více hráčů Resident Evil 3: Remake - Odolnost vůči rezidentním zlu. Myslím, že si to zaslouží vlastní úvahu, ale můj krátký čas s ní byl poněkud příjemný, ne -li frustrující. Mnoho uživatelů Playstation 4 v současné době zažívá chybu, kvůli které je téměř nemožné najít hry Mastermind. Bez možnosti hrát Mastermind i Survivor se hra rychle otupí. Mám také obavy z cenové bariéry, která brání stabilní populaci dlouhodobých hráčů. Po pravdě řečeno, vidím, že se z toho v budoucnu stane možnost hrát zdarma.

Nakonec, Resident Evil 3: Remake zaslouží pochvalu za návykovou hratelnost a hvězdný technický výkon. Jeho nedostatky způsobí, že tento titul bude pro mnohé obtížné doporučit, ale je to nutnost pro každého fanouška žánru nebo Resident Evil série sama. Pokud to není vaše starost, doporučuji také Redbox tento titul nebo čeká na prodej. Sakra, pokud jste nový hráč, který hledá úvod do série, vřele doporučuji začít Resident Evil 7 nebo 2: Remake než se podíváte na tento název. Obsah těchto her je masový a stojí méně než novější verze.