Přednosti, Novinky / Hry, Nintendo

Recenze: Princezna Peach: Showtime! (NintendoSwitch)

Princezna Peach: Showtime! přišla zdánlivě odnikud, když byla původně škádlena během Nintendo Direct v roce 2023. O necelý rok později je plná hra před námi. To staví Peach do centra pozornosti poprvé od jejího sólového vydání v roce 2005, Super Princess Peach. Mezi tituly uběhla dlouhá doba, ale stálo to za to počkat.

Ve hře Peach odjíždí na noc do divadla Sparkle se svými věrnými ropuchami. Věci se pokazí, když divadlo napadne hrozná čarodějnice známá jako Grape. Peach se ocitne v pasti a spřátelí se s rozkošnou strážkyní ve tvaru hvězdy známou jako Stella. Společně se tito dva vydají na výpravnou výpravu za obnovením bývalé slávy divadla a jeho lidí.

Princezna Peach: Showtime! Nintendo Switch – obrazovka 2

Dekor byl proto připraven několika způsoby. Divadlo Sparkle má několik pater, každé se čtyřmi místnostmi pro hry. Hlavním trikem je schopnost Peach transformovat se do různých rolí v závislosti na tom, kterou místnost se snaží zachránit. To poskytuje výjimečnou rozmanitost, přičemž každá role poskytuje zvláštní pravomoci.

Peach je na tuto výzvu více než připravena. Během dobrodružství si oblékne deset různých oblečení, od Cowgirl Peach po Dashing Thief Peach. Objevování každého z nich je super zábava a hra odvádí dobrou práci při jejich rozmístění. Začnete tím, že vstoupíte do čtyř různých místností v prvním patře divadla, než odemknete další patro. To poskytuje tři nové hry a také pokračování jedné z původních čtyř her. Až ve čtvrtém patře objevíte všech deset schopností.

Jakmile ovládnete schopnost dobytím dvou vyhrazených úrovní, odemkne se třetí úroveň v suterénu. Pokud se mnou počítáte, měli byste skončit se třiceti úrovněmi, které si můžete užít. Zpočátku jsem měl obavy, zda to stačí k tomu, aby to hráče zabavilo. Ano i ne, to je odpověď.

Princezna Peach: Showtime! Nintendo Switch – obrazovka 5

Každá úroveň trvá 10 až 20 minut, takže opravdu nejsou krátké. K dlouhé životnosti přispívá i několik dalších funkcí. Za prvé, každá úroveň má skryté sběratelské předměty: řadu třpytivých drahokamů a stuhu. Zjistil jsem, že mi v každé úrovni při mém prvním hraní chybí alespoň pár, což zaručuje další přehrání, pokud jste úplnými hráči jako já.

Za druhé, existují bonusové úrovně výzev, které je třeba zdolat, což vám poskytne načasovaný zážitek, abyste porazili určitý počet nepřátel nebo sbírali mince. Tyto kratší úrovně poskytují pěkný kontrast ke zbytku hry s jednoduchým cílem. Jsou také náročnější na zvládnutí, zaměřené na zkušenější hráče. V závislosti na vaší zdatnosti získáte bronzovou, stříbrnou nebo zlatou trofej. Žádný sběratel si nedá pokoj, dokud zlato nezíská, což z těchto malých výzev dělá skvělý doplněk.

To vše je skvělé, ale je to povrchní ve srovnání se skutečností, že Princess Peach: Showtime! vyzařuje osobnost, laskavost a zábavu. Každá proměna je jedinečná a zvláštní, s malými detaily, které vás pokaždé rozesmějí. To je patrné ve způsobu, jakým se Peach kradmo schovává za trávou jako Ninja Peach nebo letí do nebe ve stylu Batmana jako Dashing Thief Peach. Mighty Peach může zvednout autobusy; Mořská panna Peach ovládá rybu písní sirén. Ať už Peach jede na koni jako Cowgirl Peach nebo bruslí bouří jako krasobruslařka Peach, každá verze naší hrdinky je svěží. Sláva vývojářům za kreativitu za každou scénou.

Princezna Peach: Showtime! Nintendo Switch – obrazovka 4

Existují další doteky, které přidávají zážitek. Například Peach dělá ten nejroztomilejší malý tanec, když stojí na místě. Je to rozkošné a vypadá to, že se opravdu baví, aniž by se předváděla. Prostě...je Peach. Má také několik sloganů v závislosti na jejím oblečení. Miluji jednoduché „It's Peach time!“ “, což mi připadá jako malé kývnutí na jednu z Mariových vlastních frází.

Samozřejmě, že některým hráčům budou věci připadat až příliš snadné. To je zaměřeno především na mladší publikum, i když, jak již bylo uvedeno, existují problémy. Aby byly věci dostupné pro hráče všech věkových kategorií a úrovní dovedností, ovládání je jednoduché: A pro skákání a B pro útok nebo provedení jedné ze speciálních transformačních schopností Peach. To je problém, který jsem měl se hrou zpočátku, protože podle mě má být skákání tlačítkem B, zejména ve hrách Mario. Nevím, proč byla tato volba provedena pro změnu věcí, ale můžete to změnit sami v nastavení. Fuj!

Vizuálně se toho na Showtime hodně líbí. Každá scéna je nabitá scénami, které konkurují nejdražší produkci na Broadwayi. Často se oblast otočí a odhalí zcela novou fázi. Mezi další drobnosti patří provázky pro určité předměty, jako je Peachův kůň, nebo předměty, které vypadají jako skutečné, ale jsou zjevně vyrobeny z lepenky, jako je oheň a trnité větve. Ty vyvolávají živoucí přítomnost, která se spoléhá na barvu a styl, aniž by byla příliš realistická nebo násilná. Funguje to dobře.

Princezna Peach: Showtime! Nintendo Switch – obrazovka 3

Témata se liší natolik, že na obrazovce nikdy nenastane nudný okamžik. Středověké hrady, podvodní království, futuristické město napadené mimozemšťany a Divoký západ jsou jen některá z prostředí, s nimiž se Peach setkává. Polovina zábavy je objevování každé nové oblasti, i když otevření druhé úrovně je stejně vzrušující.

Za zmínku také stojí zvuk, jehož stopy se liší téměř stejně jako obraz. Některé skladby obzvláště vynikají, jako Cowgirl Peach a krasobruslařská broskev, ale všechny jsou dobře provedené. Přispívá k celému zážitku a Showtime má dokonce seznam skladeb a videí, které můžete sledovat ve svém volném čase.

Oblečení pro Peach a Stellu můžete také zakoupit v obchodě umístěném ve vstupní hale. Je to malý dotek, ale líbí se mi, že změna oblečení Peach přetrvává po celou dobu hry, včetně cutscén. Díky tomu je dynamičtější a autentičtější.

Je Peach perfektní hra? Ne, tohle nepotěší každého. Je zaměřena na mladší publikum, ale jako dospělý hráč, který má rád výzvu v podobě Mario titulu, jsem se nikdy nenudil nebo neangažoval. Rozmanitost a osobnost mě přiměly se celou dobu usmívat a tam sont těžké chvíle. Občas jsem zaznamenal pomalý výkon, i když se zdá, že se to omezuje na načítání obrazovek nebo cutscén. Například záclona, ​​která se mezi jednotlivými úrovněmi zavírá, se zadrhá, místo aby se jemně vrtěla, což působí trochu rušivě. Naštěstí žádný z těchto problémů neovlivňuje hratelnost.

Celkově lze říci, Princess Peach: Showtime! je vítaným návratem do centra pozornosti pro naši oblíbenou princeznu v růžovém oblečení. Vyzařuje šarm, s důrazem na detail, který vás dokáže rozesmát. Rozmanitost je fantastická a nabízí spoustu práce v různých transformacích, úrovních a režimech. Není to moc těžké, ale je to tak zábavné, že je mi to jedno. Navíc je tu spousta výzev, aby se hráči vraceli pro další.