Recenze: Touch Detective 3 + Complete Files je v pořádku

Recenze: Touch Detective 3 + Kompletní soubory případu jsou v pořádku

Le Klepněte na Detektiv Série a její maskot Funghi se nakonec v Japonsku staly fenoménem se třemi hlavními hrami, vedlejšími produkty a všemi druhy zboží. Nicméně pouze první vstup a Klepněte na Detektiv 2 ½ byl nakonec lokalizován. Touch Detective Rising 3: Sní Funghi o banánech se objevil pouze na 3DS v Japonsku. S Klepněte na Detektiv 3 + Kompletní soubory, Nicalis shromáždil a přivezl sbírku na Západ, a přestože je vynikající pro účely uchování, nepřipomíná nejlepší verze her.

Pro ty, kteří to nevědí Klepněte na Detektiv, je to dobrodružný seriál typu point-and-click o mladém detektivovi jménem Mackenzie. Je známá jako Touch Detective díky tomu, že zaznamenává její myšlenky o dotýkání se různých předmětů, když procházíte jejími věcmi. (Navíc to bylo jen chytré jméno v éře DS, vezmeme-li v úvahu, že jste ke hraní používali stylus a dotykovou obrazovku.) Jeho cílem je jít ve stopách svého otce. Svět, který obývá, je gotický a fantastický a různé případy a zločinci mohou být fantastické a dokonce absurdní. Její kamarádka Penelope často začíná tím, že nahlásí věci jako ukradené sny, chybějící ledová víla, ukradené barevné nudle, ukradené banány nebo chybějící lístky do tomboly. Klepněte na Detektiv 3 pokračuje v tomto trendu, počínaje krádeží banánů, která je součástí rozšířenější vlny zločinu. To také pokračuje v trendu představování nových rivalů nebo hlavních hráčů, přičemž soupeřem je mladý kolega detektiv Norman Touche.

Co je zábavné Klepněte na Detektiv 3 a další hry Stiskněte Detektiv 3 + Kompletní soubory kolekce je, jak jsou fantastické. Příběhy jsou lehké a praštěné, ale působí dobře zvládnutým a ne příliš hloupým prostředím. To také znamená, že mohou existovat podivnější řešení, protože to dává smysl, když vezmeme v úvahu herní logiku, která se na ně vztahuje. Tempo je opravdu vynikající pro každý případ, v každé sekci. Také, i když počáteční nastavení vypadá trochu povědomě, jako krádež barevných nudlí přítomných v Dotkněte se detektiva 2 1/2 a krádeží banánů 3to, co následuje, je obvykle dostatečně nové a svěží, aby ten zážitek stál za to.

Navíc má vynikající hodnotu za peníze. Pokud chcete používat pouze vozíky verze DS, možná budete moci získat první dvě hry za přibližně 40 $. Ale třetí záznam v angličtině jsme ještě nikdy neviděli, takže to je velký problém a velká pobídka. Nemluvě o tom, že když je na Switchi, je mnohem dostupnější. Širší publikum by si to mohlo vzít a hrát.

Nevýhodou je, že Stiskněte Detektiv 3 + Kompletní soubory není optimalizován pro Switch. Nemůžete Mackenzie pohnout analogovou páčkou a stisknout akční tlačítko, abyste ji přiměli prozkoumat okolí, komunikovat s lidmi nebo prozkoumávat nové oblasti. Analogová páčka ovládá kurzor myši, kterým musíte pohybovat po obrazovce, abyste zvýraznili oblasti a stisknout akční tlačítko, abyste provedli akci. (Můžete také klepnout na dotykovou obrazovku.) Vzhledem k práci, která byla věnována názvu, se zdá, že by to byla dostupnější možnost.

Vizuálně to vypadá, jako by se hry remasterovaly jen málo nebo vůbec. Modely postav a pozadí vypadají neohrabaně, zastarale a nevyrovnaně. Zvlášť když se objeví nové prvky uživatelského rozhraní. Celá hra je také v režimu okna, aby odpovídala předchozímu rozlišení, což není špatné. Přál bych si, aby bylo skladování věnováno trochu více pozornosti.

Líbí se mi doplňky zahrnuté jako bonusové funkce. Existují starší komiksy lokalizované pro tuto verzi. Je tu spousta koncepčních umění, což se mi opravdu líbilo vzhledem k tomu, jak detailní a zajímavé jsou návrhy postav. Je to skvělý způsob, jak lépe ocenit goticko-roztomilý směr hry a její lokace a možná zachytit prvky, které nemusely být tak jasné kvůli manipulaci s portem Switch.

Klepněte na Detektiv 3 je chybějící kousek skládačky, který je stejně nádherný jako předchozí dvě hry, a je skvělé mít na Switch snadno přístupnou kompletní sbírku všech tří her. Stiskněte Detektiv 3 + Kompletní soubory. Tato verze má však jednu nevýhodu. Port se nezdá být optimalizovaný pro konzoli, a to jak z hlediska grafiky, tak schématu ovládání.

Stiskněte Detektiv 3 + Kompletní soubory est disponible na Nintendo Switch.

7

Stiskněte Detektiv 3 + Kompletní soubory

Tato nabitá kolekce obsahuje Touch Detective 3, největší a nejlepší point-and-click adventuru od mladého detektiva Mackenzieho a jeho věrného parťáka Funghiho, poprvé hratelnou v angličtině. Touch Detective 3 + The Complete Case Files také obsahuje celou původní hru Touch Detective a Touch Detective 2½ plus dvě bonusová pouzdra s Funghim a rozsáhlé muzeum umění a hudby z celé série Touch Detective. Revidovaná verze Switch. Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. Je skvělé, že konečně máme Touch Detective 3 na Západě a díky této kolekci je snadné si užít všechny tři hry, ale nezdá se, že by byla úplně optimalizovaná pro Switch.