Knuckles (TV Show) Recenze – Bare(ly) Knuckled

Sonic the Hedgehog byl široce chválen jako dobře realizovaná adaptace videohry na živo, a to díky výpůjčce ze známého hollywoodského vzorce: kámošský výlet s šerifem z malého města Jamesem Marsdenem jako jeho parťákem. Nyní přichází Knuckles, šestidílná podívaná spojující Sonicova parťáka s Marsdenovým parťákem, zástupcem Wade Whipplem (Adam Pally). Ale zatímco filmy Sonic se soustředily primárně na ježka a využívaly Marsdenovu postavu, aby si Sonic odskočil, adaptace Knuckles tento precedens převrací. Wade Whipple je zde hlavním zaměřením a Knuckles (Idris Elba) je střídavě pomocníkem, mentorem a MacGuffinem, jak si děj vyžaduje. Výsledkem je obecně zábavná rodinná komedie o ctižádostivém druhém místě v bowlingu Wade Whipple, ve které je Knuckles opepřen.

Knuckles hraje prominentně v první epizodě, když vidíme, jak se jeho válečnické tradice dostaly do konfliktu se Sonicovou rodinou, včetně krátkých vystoupení Sonica, Tailse a matriarchy Maddie v podání Tiky Sumpterové. (Marsdenova postava Toma je zmíněna, ale nikdy nebyla viděna). Když ale Knuckles zjistí, že Wade potřebuje povzbudit, aby vyhrál bowlingový turnaj, využije příležitosti a vycvičí svého chráněnce v jeho válečnických tradicích. Ti dva se vydají na výlet do Rena s temnými postavami na ocasech, jejichž cílem je ukrást Knucklesovu moc. Nahlásit podvody.

Zaměření na Wadea znamená, že vaše potěšení z Knuckles bude do značné míry záviset na vaší radosti z komediální postavy Adama Pallyho. Nedělá zde nic překvapivého: hraje stejného sympatického, urostlého idiota, kterého jste mohli vidět v jiných rolích, včetně prvních dvou filmů Sonic. V Knucklesovi je to obzvlášť široké a v první epizodě stráví několik okamžiků mrkáním do kamery, ale funguje to. A protože to staví toto více na „komediální“ stranu spektra akční komedie, skutečným důkazem je smích. Knuckles pro mě prošel tímto testem, s alespoň jedním velkým smíchem na epizodu a hrstkou lehkých smíchů, které je obklopovaly.

Wade je smolař a ví to, ale Knuckles vidí, že má velké srdce a chce mu pomoci získat větší sebevědomí. Výlet do Rena, údajně s cílem vyhrát bowlingový turnaj, je také příležitostí pro Wadea vyřešit své problémy se svým otcem. Jeho nepřítomný otec (Cary Elwes) je zjevně velkou celebritou ve světě bowlingu a hrávali spolu, než jeho otec opustil rodinu. Setkáváme se také s ostatními členy Wadeovy rodiny: milující židovskou matkou Wendy (Stockard Channing) a protivnou, panovačnou sestrou Wandou (Edi Patterson). Patterson zvláště vyčnívá, protože ovládl trh hraním neuvěřitelně příšerných sester (viz také: The Righteous Gemstones, Violent Night). Tentokrát je to agentka FBI, které vládne nad Wadem, který se stal jen zástupcem malého města. To vše pomáhá vysvětlit, co z Wadea udělalo zakrslého a potřebného člověka, a vytváří solidní cestu pro komedii, která nemá nic společného s mimozemšťany nebo zlými agenty.

Zároveň je zvláštní mít sérii s názvem Knuckles, která se na Knuckles tak málo zaměřuje. Ještě podivnější je, že show bývá tím nejlepším, čím více se zaměřuje na Wadea absence od Knuckles. Čtvrtá epizoda se točí kolem toho, že Wade je nucen se postarat sám o sebe bez svého superschopného přítele echidny, což znamená, že Knuckles je v epizodě sotva přítomen a je to jedna z nejlepších a nejzábavnějších v sérii. Později, jakmile duo dorazí na bowlingový turnaj, hodně času na obrazovce je věnováno komentátorům Paulu Scheerovi a Robu Huebelovi, kteří, jak se zdá, většinou dělají sportovní improvizaci v barvách. To vše funguje, ale také to znamená, že sám Knuckles ve své vlastní show ustupuje na zadní místo.

Je těžké se zbavit pocitu, že by to mohlo být způsobeno rozpočtovými omezeními. Adam Pally jako idiot nestojí tolik jako animace mimozemské echidny a některé momenty s hlavním obsazením Sonic se zdají rozhodně méně uhlazené než jejich filmové protějšky, zejména v jejich animaci synchronizace rtů. Koneckonců, toto je streamovaná televizní show a ne velkorozpočtový film, takže omezení možná ovlivnilo volby vyprávění. A to samo o sobě není špatná volba – opět, Wadeův oblouk je zajímavý a umožňuje spoustu dobré komedie – ale přesto vyčnívá.

Knuckles má svůj vlastní příběh. Agenti, kteří slouží jako hlavní antagonisté, hledají jeho sílu, což zvyšuje sázky a připravuje příležitostné bojové scény. Knucklesova vlastní cesta se točí kolem přijetí Země jako svého nového domova, který byl od narození trénován jako potulný válečník, který se nikdy neusadí na jednom místě. A z představení máme pěkná velikonoční vajíčka, jako je scéna, která předvádí jeho schopnost klouzání, nebo jiná, kde dostane svůj charakteristický klobouk.

Stejně tak ne všechny tahy ve Wadeově běhu vypadají obzvlášť vydělané. Jeden prvek probíhajícího děje se točí kolem jeho sbírky mix CD, která je zdrojem častých kapek jehel ve stylu Guardians of the Galaxy. Ale když je její obal na CD-R na zip použit k nesení části emocionální tíhy jejího komplikovaného vztahu s otcem, padne to naprázdno. (Je těžké si představit, že tato pompézní, noblesní verze Caryho Elwese dokonce předstírá, že si užívá pop music se svým tupým synem.) A nakonec se rodinné drama prolíná s příběhem padoucha způsobem, který namáhá důvěřivosti pro vše, co bude následovat. .

Když už mluvíme o padouších, tito jsou pro Knuckles zvláště slabým místem. Možná je nespravedlivé očekávat něco, co by odpovídalo manické energii Jima Carreyho jako Robotnika, ale tito padouši jsou prostě nezapomenutelní. Velkým záporákem je brilantní, ale brutální kulisák (Rory McCann), o kterém máme podezření, že má vazby na Robotnika, zatímco dva nohsledi (Kid Cudi a Ellie Taylor) jsou nespokojení agenti hledající výplatu. Jejich představení jsou užitečná, ale nikdy nedostali šanci zazářit jako něco jiného než Knuckles fodder, dokonce odsunuli své motivace na jedinou výstavní skládku, kde se prostě střídají ve vysvětlování svých příběhů jeden druhému.

To vše vede k závěrečné bitvě mezi Knucklesem a Machinistem, která vypadá jako pěkný konec pro Wadea, ale je ve všech směrech nedovařená. Deus ex machina, který problém vyřeší, je proveden nazpaměť a padouch je vyslán relativně rychle. Navíc v tuto chvíli jsme již viděli Wadea, jak se vypořádává s hlavními překážkami ve svém životě, takže velká bitva se zdála být povrchní, aby uvázala volné konce.

V pokračování filmového vesmíru Sonic the Hedgehog se Knuckles cítí lehce. Neposouvá to příběh žádným výrazným způsobem dopředu, nejsou zde žádná velikonoční vajíčka orientovaná na budoucnost nebo portréty Keanu, které jsem si všiml, a Knuckles sám se moc nepoklonil. Jen se cítí trochu pohodlněji, když nazývá Zemi svým domovem. Jako obecně rodinná kamarádská komedie o milém smolařovi, který získává trochu sebevědomí, Knuckles funguje docela dobře. Plyne plynule a poskytuje pár smíchů s občasnými nepříliš násilnými bojovými scénami, ale ani se nesnaží a ani se mu nedaří nabídnout nic víc.