Recenze: Fire Emblem Warriors: Three Hopes se ptá „Co kdyby“

Fire Emblem Warriors: Three Hopes je musou hra, která vyžaduje hodně „co kdyby“. Co kdyby Byleth nepřišel ke Garregu Machovi jako učitel? Co když někdo jiný nakonec pomůže Claudovi, Dimitrimu a Edelgardovi, až se tři bandité potkají? Co kdyby místo tradiční taktické hry jako Tři domy, tři naděje byl aktivnější? Odpovědi na každou z nich, i když možná nejsou šokující, jsou spíše fascinující.

Shez je žoldák. Pro koho pracovali? To je vlastně jedno. Co dělá, je, že čelí žoldnéřské společnosti Ashen Demon Byleth a Jeralt na bitevním poli a věci se zvrtnou. Všichni, se kterými Shez pracovala, jsou zabiti a málem spadnou. Osud bytosti jménem Arval však nakonec splyne s jejich. To jim dává mimořádnou sílu. Také to ponechává těm dvěma poslání. Jinými slovy, pomsta Bylethovi. Když se však pokoušejí vystopovat Jeraltovu skupinu, ocitnou se ve stejné pozici jako Byleth Fire Emblem: Three Houses. To znamená, že skončí v Garregu Machovi a jsou připojeni k jednomu ze tří domů. Shez je však v tomto případě vedle ostatních postav studentkou a jejich osud se prolíná s osudem Clauda, ​​Dimitriho nebo Edelgarda.

Co je zajímavé Fire Emblem Warriors: Three Hopes je alternativní příběh, který nabízí ve srovnání s originálem Tři domy. Protože Shez nahrazuje Byletha jako „hlavní“ postavu, mnohé se také mění. Některé postavy se chovají jinak. Události, které jsme na akademii viděli dříve, neprobíhají podle ‚plánu‘. Je to fascinující. Což neznamená, že jeden říká „dobrý“ nebo druhý „špatný“. Je to případ „co kdyby“. Co se týče srovnání příběhů, bude záležet na člověku. Myslím, že se mi líbil příběh Zlatého jelena Tři domy více než to tři naděje. Ale obojí má své přednosti. I když vzhledem k množství politických diskuzí a intrik mám tak trochu pocit, že se do toho někdo pouští Fire Emblem Warriors: Three Hopes nehrálo to Tři domy bude trochu ztracen.

Jako a musou Hra, Fire Emblem Warriors: Three Hopes je aktivnější zážitek než tradiční plátky. Když zamíříte na pole, uvidíte mapu s různými cíli. Další budou přidány během hraní spolu s vedlejšími úkoly. Budete moci přímo ovládat čtyři postavy, které do bitvy přiřadíte. (Ačkoli v některých případech mohou být čtyři další také nasazeni jako nehratelní spojenci.) Zatímco jste v poli, mačkáte tlačítka k útoku na jednotky. Úkoly obvykle zahrnují pojmenované jednotky. Jejich stráž bude často muset být zlomena, aby způsobila devastující poškození a porazila je. Kromě toho budete muset zabírat určité body, udržovat spojence, otevírat uzavřené prostory a dokonce se potýkat s truhlami.

Lorenz

Co se mi opravdu líbilo Fire Emblem Warriors: Three Hopes o to se cítí strategičtější než ostatní musou Hry. Systém zbraňových trojúhelníků je plně efektivní a při hře se silnými stránkami postavy je patrný rozdíl v poškození. Vše viditelně ovlivňuje i získávání schopností navíc změnou třídy. Hra vám důrazně doporučuje, abyste v boji neustále vyskakovali nabídku a řídili postavy, které neovládáte, nebo které se vynořují jako NPC na mapě, abyste zvládli určité cíle. Skvělé je také získávání strategických bodů za implementaci určitých akcí, kterými se změní hlavní bitva kapitoly, například zpřístupnění nepřátelského velitele nebo přidání dalších NPC spojenců. Nemluvě o tom, že je zaveden systém pobočníků pro přidávání partnerů.

Nicméně řeknu, že tutoriály někdy nejsou dobře zvládnuté. Za prvé, je jich mnoho. Což se může hodit! Někteří lidé možná nejsou zvyklí musou hry a Fire Emblem Warriors: Three HopesS tím může pomoci úchop. Ale také mohou být trochu panovační. Zvlášť, když je vám pět a stále je vidíte. Také jsem měl pocit, že některé tutoriály nevysvětlují věci tak dobře. Zmíněný systém praporčíků je toho dobrým příkladem. Skoro jsem měl pocit, že je to spíše stranou než cokoli jiného, ​​a musel jsem hledat online, abych zjistil, jak to správně implementovat.

Recenze: Fire Emblem Warriors: Three Hopes Ptá se

I zde dochází k řadě obecných změn v kvalitě života oproti tomu, co se objevilo v minulosti. musou hry a originál Fire Emblem Warriors. Shez může během bitvy několikrát rychle cestovat. Určitě to pomáhá při dosahování cílů. Dostat postavy na stejnou úroveň je docela snadné díky tréninkovým zařízením a možnostem levelování. Za své činy jste neustále odměňováni, což také pomáhá připravit lidi na bitvu. Velmi snadno se ovládá. I když by se mohl na rukou trochu opotřebovat, neměl jsem pocit, že by to bylo tak velké stisknutí tlačítka jako u jiných dílů.

Také se mi líbilo, jak moc Fire Emblem Warriors: Three Hopes vzáno z Tři domy. Nosný systém zůstává na svém místě. Postavy se spojují prostřednictvím darů, výprav, domácích prací, společného stravování, společného tréninku a společného boje. Což se ostatně stalo i v původní hře! Je zde volitelná možnost permadeath, která vstoupí v platnost po čtvrté kapitole. Ve hře je morální systém, je zde také výše zmíněný systém tříd a schopností s určitými položkami potřebnými k absolvování „testů“ pro pokročilejší role. Nemluvě o tom, že jako Tři domy, existuje několik tras. Při hraní jsem měl pocit, že pochopil, proč lidé milovali původní hru a snažili se jí vzdát hold.

Claude

Fire Emblem Warriors: Three Hopes je druh musou hra, která nejenže dostane to, co je speciální Požární znak obecně, ale o Tři domy Přesněji. Je to velmi zajímavý titul. Příběh je docela podrobný. Tolik lidí, kteří to nemají Tři domy zkušenosti nemusí vytěžit maximum Fire Emblem Warriors: Three Hopes. Ale obecně je neuvěřitelně pevný musou hru a spoustu zábavy, pokud jste si vědomi všeho, co se děje.

Fire Emblem Warriors: Three Hopes je k dispozici pro Nintendo Switch.