Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – Recenze The Hinokami Chronicles Switch – Blade Runner

jeNení jasné, proč adaptace videohry trvala tak dlouho Zabiják démonů dělat, vzhledem k tomu, jak snadno se nemovitost hodí k podpoře. Je ještě těžší pochopit, proč, jakmile byla hra osvětlena zeleně, trvalo tak dlouho, než se dostala na Switch, zvláště s ohledem na to, jak bezchybně by se zdálo, že se publikum anime a systém seřadí. Ale nyní, šest let po prvním vydání mangy a téměř rok poté, co zasáhla všechny ostatní systémy, máme Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chroniclesprvní, i když nízkorozpočtová videoherní adaptace nové transmediální senzace v Japonsku na Switch.

Tomuto roku navíc by se dalo předejít, ale pod mostem je teď voda, zvláště jak opravdu dobře vypadá port Switch ve hře. Obsahově verze Switch přichází s původní hrou a veškerým obsahem vydaným po jejím uvedení. Z hlediska grafiky a mechaniky se jedná o pozoruhodně dobrý přechod na mnohem slabší systém, přičemž hra vypadá svěže a běží neuvěřitelně dobře. Při hraní se mi skutečně objevilo jen málo škytavek, pokud vůbec nějaké. Zabiják démonůa největší výtku, kterou bych proti tomu měl z technického hlediska, by byly časy načítání, které mi připadají příliš dlouhé – dostatečně dlouhé na to, aby často narušily vynikající plynulost, které mohou herní bojová střetnutí dosáhnout.

Pojďme si o těchto bojích něco říct. Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles je bojovník ve 3D aréně. A i když se nejedná o hru, která by od svých hráčů vyžadovala dokonalé vstupy do snímků a dlouhé memorování komba, soubojový systém zde funguje docela dobře. Je to snadno pochopitelné (snadněji pochopitelné díky některým z nejlepších integrací, které jsem v bojové hře viděl v... no, od minule už to bylo hodně dlouho, nechám to tak), uspokojující hraní a vede k neuvěřitelně okázalým a elegantním pohybům na obrazovce, které je zábavné sledovat bez ohledu na to, kolikrát jste je předtím spustili. Vypadají drsně a v souladu s jejich zdrojovým materiálem také vypadají věrně příběhu, který vyprávějí.

"Zabiják démonů má pozoruhodně komplexní komponentu pro jednoho hráče s režimem příběhu, který věrně sleduje zdrojový materiál, rozprostřený do několika kapitol, které vás provedou všemi hlavními dějovými prvky.

A ano, je tu příběh a není to příběhový režim, jaký byste od většiny bojovníků očekávali. Zabiják démonů má pozoruhodně obsáhlou komponentu pro jednoho hráče s příběhovým režimem, který věrně sleduje zdrojový materiál, rozložený do několika kapitol, které vás provedou všemi hlavními dějovými prvky, a několika dobře vytvořenými setkáními, která všechna odvádějí skvělou práci a pomalu pomáhají novému hráči, aby pochopili, jak mechanika hry funguje. Ve chvíli, kdy skončíte s nenáročným příběhovým režimem, budete více než schopni obstát v bitevních režimech.

Tyto bitevní režimy, které se odemknou po dokončení tutoriálů příběhového režimu, jsou podobné jako v jakémkoli jiném bojovníkovi – vyberete si své postavy (v jednotném čísle, pokud si vyberete démony), vyberete si arénu a poté bitvu. Soubojový systém je dostatečně zábavný na to, aby podporoval čistě bojový režim, jako je tento, i když zjevně Zabiják démonů postrádá hloubku, kterou mohou mít jiné specializované bojové hry. Místní a online podpora pro více hráčů také činí tyto bitvy zábavnými a poutavými – dlouho poté, co vyčerpáte zábavu, kterou můžete mít z opakování bitev proti CPU a nevolnost, už jen možnost hrát proti jinému protivníkovi, člověku, může pomoci prodloužit čas, který budete mít. strávit hrou.

Ne, že by fanoušci série potřebovali další pobídky, aby se hrou skutečně trávili více času, protože Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles je v mnoha ohledech milostným dopisem zdrojovému materiálu, který je plný tolika anime a manga přikývnutí, odkazů a sběratelských předmětů, se kterými fanoušci jistě najdou radost. Příběhový režim vám vydrží 8–10 hodin v závislosti na tom, jak moc se rozhodnete prozkoumávat jeho svět a prostředí, a vrátíte se do něj spolu s dalšími herními režimy a obsahem, abyste si odemkli další body, které pak můžete použít k odemknutí bojovníků. , arény, profilové obrázky, hudba, citáty, posměšky a další pro bitvy. Je toho hodně k procházení - chcete-li Zabiják démonůdost na to, že pravděpodobně chcete strávit nějaký čas, abyste si všechno pořádně prošli.

vrah démonů kimetsu no yaiba kroniky hinokami

„Svět Zabiják démonů je fascinující a tato hra je dostatečně spravedlivá, že si dovedu představit, že intrikuje i ty, kteří s IP neměli žádný předchozí vztah.“

A pokud nejste fanoušek? Tady jsou věci riskantní. Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles je oprávněně zábavný a dobře navržený sám o sobě, má také spoustu obsahu, ale může být velmi obtížné se do něj dostat, pokud nemáte základní znalosti anime nebo mangy. Ačkoli tato hra zjevně pokrývá stejné příběhové rytmy, nejsou izolované a téměř se zdá, že jsou upraveny hrou v naději, že hráč má plný kontext odjinud, aby je doplnil. Jednoduše řečeno, pokud jste nováčkem Demon Slayer, Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles můžete mít pocit, jako byste byli hozeni na dno bazénu a bylo vám řečeno, abyste na to přišli sami. Ačkoli příběh začíná méně spoléhat na znalosti pozadí, jak se rozvíjí, celkově bych to nikomu nedoporučoval jako první vstup do franšízy.

Jediné, co mohu říci, je, že svět Zabiják démonů je fascinující a tato hra to dělá dostatečně spravedlivě, že si umím představit, že intrikuje i ty, kteří s IP neměli žádný předchozí vztah. Ale upřímně, řekl bych, že je to více ke cti série než hry.

Pokud nejste fanouškem a přesto skončíte s touto hrou, stále je to zábava. Rvačky jsou skvělé, průzkum je většinou lineární, ale obohacující, svět zobrazený ve hře je zajímavý a vyžaduje více obeznámenosti, hlasové hraní, hudba a grafika jsou vynikající a je tu spousta obsahu, který si můžete užít. . Co když JSTE fanoušek? Těžko si představit lepší videoherní adaptaci milovaného majetku než Demon Slayer, Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles končí být. Doufejme, že to předznamená začátek mnoha dalších vysoce kvalitních her založených na IP.

Tato hra byla testována na Nintendo Switch.