Recenze: Cruis'n Blast (Nintendo Switch)

Když jsem sledoval E3 Direct od Nintenda, Cruis'n Blast byla hra, která mě nejvíce vzrušovala. Jsem velkým fanouškem arkádových závodníků a Cruis'n se díval přímo mou uličkou. Bohužel špatná volba brání tomu, co mohlo být docela příjemným zážitkem.

Jako vylepšený port stejnojmenné arkádové hry 2017 nabízí Cruis'n Blast zábavnou mechaniku jízdy na různých kurzech. Existuje spousta prvků na pozadí, které vás zabaví při běhu. Věci jdou docela dobře, s několika drobnými poklesy framerate sem a tam, ale celkově to funguje dobře.

Velký počet jízd na výběr je vítán; Obzvláště jsem si užíval běh jako triceratops (což s potěšením mohu říci, že se může převrátit). Je trochu zklamáním, že se všechna auta cítí téměř identická, i když každé má individuální statistiky. Ale to dělá výměnu auta snadným přechodem.

Pokud jde o tratě, jsou docela zábavné, se spoustou velkých skoků a ostrých zatáček k driftování. Ale zatímco se hra chlubí tím, že má „téměř 30 tratí“, významnou část tvoří stejná hřiště s drobnými rozdíly. Například existuje dráha s Yetisem jako prvky pozadí a další, která je stejná, ale s Yetisem zakázaným pro dinosaury. Je to obrovský případ deja vu a vede k velmi opakujícímu se zážitku. Můžete také umístit PNG štěňat po celém hřišti a nazvat to „nová trať“.

Nejhorším pachatelem hry je silně skriptovaná AI. Automobily odmítnou být předjížděny, aby si během závodu stanovily body, a i když se vám je podaří předjet dříve, než si to hra přeje, budou opět jen zrychlovat. Auta můžete odpálit tak, že do nich narazíte vysokou rychlostí nebo do zdí, ale 90 procent času vás projdou o několik sekund později. Dokonce jsem nechal znovu objevit auta přede mnou a přitom je vyhodit do vzduchu a zrychlit. Výsledkem je, že vyhodit do povětří auta se jeví jako nevhodné a užitečné pouze v posledních několika sekundách závodu.

Když už mluvíme o těch posledních sekundách, AI vás odmítá pustit z prvního místa až do posledních sekund závodu. V kombinaci se skriptem AI na prvním místě to činí prvních 9/10 jakéhokoli závodu relativně zbytečnými. Měl jsem mnoho závodů, ve kterých jsem udělal o mnoho sekund méně než předchozí pokusy, ale přesto jsem skončil první jen proto, že můj cíl byl lepší. Tento skript také znamená, že si své posily budete muset do značné míry uložit na konec, protože protilehlé vozy (zejména u vyšších obtížností) na konci obvykle značně zrychlují.

Výše uvedené lze snadno vidět, pokud použijete herní měnu k nákupu dalších bonusů za závody. Měl jsem závody, kde jsem si koupil maximální částku pro účely testování, a bez ohledu na to, jak rychle jedu, AI trvá na dodržování skriptu. Z nějakého důvodu vám hra také umožňuje zakoupit další vylepšení v režimu časovky. Časovky jsou tedy celkem zbytečné, pokud si nekoupíte maximální částku.

Cruis'n Blast také nabízí multiplayer, a to buď na stejné konzoli, nebo prostřednictvím místního hraní (žádné online hraní). I když bych si přál říct, že je to jiný zážitek než pro jednoho hráče, skriptovaná AI bohužel pokračuje spolu s extrémními gumičkami mezi hráči. Pokud je někdo za hrou, dává mu velkou rychlost, aby se pokusili udržet hráče co nejblíže během celého závodu. To opět vede k závodům, kde se dovednosti zdají být nedůležité, pokud se dokážete dostat dopředu během umírajících sekund.

Celkově má ​​Cruis'n Blast kosti být dobrým závodníkem: vypadá a zní skvěle a jízda je zábavná. Skriptovaná AI a další špatné možnosti však většinu zábavy překážejí. Překračování rovinek a driftování v zatáčkách je příjemné, ale k čemu, když je posledních pár vteřin o všem, na čem v závodě záleží? Cruis'n Blast bylo hořkým zklamáním.