Recenze Call of Duty: Warzone 2.0 – Battle Royale v DMZ

OPokud jde o Battle Royales, mám do experta daleko. Nechápejte mě špatně, hrál jsem absurdní množství battle royales a neustále jsem doufal, že za mě jedna klikne a já se nechám vtáhnout do žánru, jak se zdá, jako většina ostatních hráčů, ale bohužel, i když jsem vzal originál Call of Duty: Warzone V úvahu připadá, že nejblíže jsem se skutečně dostal k tomu, abych si opravdu užil battle royale Apex Legends. Dobrý, Call of Duty: Warzone 2.0 vyšel a poté, co jsem toho hrál docela dost, cítím, že se blíží změna větru.

Vynechme ty nejzákladnější věci; když jde o titulování válečná zóna 2.0vlastně byste se divili, jak málo se při přechodu z originálu změnilo Call of Duty: Warzone. Jsem si jistý, že několik zbraní a předmětů prošlo změnami, drastickými i menšími, a mapa je určitě nová, ale pro všechny účely, Call of Duty: Warzone 2.0 je iterativní sekvence. Není to tak drastický přechod jako originál Válečná zóna Était de Volání do službyprvní pokus o battle royale v podobě Call of Duty: Black Ops 4to je Výpadek proudu.

Být iterativní však není špatná věc a Call of Duty: Warzone 2.0 dokazuje poměrně snadno jako důkaz této skutečnosti. Na hře pracovalo mnoho studií a rodokmen a zkušenosti těchto vývojářů to dávají jasně najevo. Call of Duty: Warzone 2.0 také velmi jasně viděl, co udělali ostatní battle royales, a je více než šťastný, že adaptuje některé z nejlepších nápadů z tohoto žánru.

Nejprve bych ale chtěl mluvit o největší novince Call of Duty: Warzone 2.0– jeho nový režim DMZ. Sedí ve stejném žánru jako Útěk z Tarkova ou Hunt: Konfrontace, Válečná zóna DMZ 2.0 působí spíše jako kooperativní zážitek s některými lehkými prvky PvP, než aby byla přímou hrou PvP jako její hlavní protějšek Battle Royale.

"Call of Duty: Warzone 2.0 také docela jasně viděl, co udělali ostatní Battle Royale, a je více než šťastný, že přizpůsobí některé z nejlepších nápadů z tohoto žánru."

Koncept DMZ je jednoduchý: vy, sólo nebo jako součást týmu, rozbalíte mapu Battle Royale, abyste splnili cíle. Tyto cíle sahají od jednoduchých věcí, jako je vyplenění určitého počtu kontejnerů, až po složitější záležitosti, jako je potřeba najít nový plán zbraně. Zápletka je v tom, že vy a váš tým musíte také uniknout z mapy, abyste získali odměnu. I když se stále počítají splněné cíle a zkušenosti, které získáte bojem s nepřáteli, ovládanými umělou inteligencí a dalšími hráči, nebudete si moci ponechat svou kořist, pokud neutečete.

Co odlišuje DMZ od battle royale, kromě přítomnosti nepřátel ovládaných umělou inteligencí, je skutečnost, že střetnutí s ostatními hráči jsou poměrně vzácná a mají tendenci končit buď prodlouženými taktickými přestřelkami, nebo krátkými intenzivními dávkami, pokud jeden tým může úspěšně. přepadnout další. Pokud jde o boj s ostatními hráči v DMZ, zde opravdu neexistuje žádné mezitím.

To ve spojení se skutečností, že vlastně nikdy nevíte, kolik hráčů je na mapě ještě naživu, dodává velké napětí téměř všemu, co děláte. Myšlenka, že hned za rohem mohou být další operátoři, vás informuje o jakémkoli rozhodnutí, které nakonec učiníte, ať už se rozhodnete použít hlasité zbraně a zapojit se do přestřelek, zamířit k velkému sdílenému cíli na mapě nebo jen tiše ukořistit spoustu lidí. budov a dostaňte se odtamtud se svou kořistí.

call of duty warzone 2.0

"Myšlenka, že hned za rohem mohou být další operátoři, informuje o každém rozhodnutí, které nakonec učiníte."

DMZ není v žádném případě univerzální koncept. Jak jsem již zmínil dříve, hry jako Escape from Tarkov a Hunt: Showdown již používají podobnou strukturu pro své základní herní režimy a osobně považuji za nejlepší implementaci pseudohororovou atmosféru Hunt: Showdown, starověké zbraně a nástroje a intenzivní souboje s bossy. tohoto vznikajícího nového žánru. S DMZ však Call of Duty: Warzone 2.0 určitě udělal silný první dojem a jsem nadšený, když vidím, jak se DMZ od nynějška vyvíjí.

Co se týče samotného battle royale, tak to nejlepší, co o něm můžu říct je, že je pořád stejně zábavné jako jednička. Základní smyčka hry spočívající v sestupu na obří mapu a hledání zbraní a vybavení, abyste se pokusili přežít úvodní salvu bojů, které téměř jistě začaly tam, kde jste přistáli, stále existuje. Válečná zónaJedinečnější aspekty v podobě gulagu a jeho základní přestřelky vždy vytvářejí jedinečný zážitek. Nicméně, pokud jde o posouzení síly battle royale, mapa s největší pravděpodobností sdílí stejné postavení jako střelec při rozhodování o kvalitě.

Mapa nabízí fenomenální mix prostředí a nebezpečné otevřené oblasti se přirozeně dotýkají intenzivních, těsných kapes budov a struktur. Nyní jsem v žádném případě neprošel celou mapu pixel po pixelu. Podařilo se mi však spadnout na mnoha různých místech v průběhu několika zápasů a téměř každý pád jsem shledal jedinečným a vzrušujícím.

Karta s sebou také přináší jeden z válečná zóna 2.0Co je nového v: Pevnosti a Černá místa. Stejně jako režimy DMZ, i tyto nové oblasti obsahují nepřátele s umělou inteligencí. Jak to funguje, je jednoduché; během typického battle royale zápasu se po celé mapě otevřou pevnosti. Hráči mohou na tyto pevnosti zaútočit, aby zneškodnili bombu. To jim poskytne klíč k přístupu na temnou stránku a také vlastní načítání. Blacksites jsou v podstatě těžší verze opevnění a nabízejí trvalou odměnu za zbrojní plán, stejně jako další kořist, kterou můžete použít po zbytek hry.

„Nabízí fenomenální směs prostředí a nebezpečné otevřené plochy naturalistickým způsobem narážejí na intenzivní, těsné kapsy budov a struktur.“

Další nové přírůstky do Call of Duty: Warzone 2.0 jsou opravdu zábavné, ale neudělají mnoho pro to, aby otřásly základní hratelností. Z těchto nových funkcí mají z hlediska hratelnosti asimilace a výslech dobrý potenciál pro získání zajímavějších a jedinečných setkání. Nejzábavnějším doplňkem je však poměrně snadno nový proximity chat, který se nejčastěji mění v neustále omílané veselé a podlé urážky.

Call of Duty: Warzone 2.0 je solidním pokračováním již tak velmi dobré battle royale. Namísto drastických změn se vývojáři rozhodli udělat menší změny, které by otřásly věcmi na mikroúrovni a přinesly překvapivou úroveň jedinečných setkání mezi hráči. Pokud jde o jádro Battle Royale, přidání pevností a temných míst je zdaleka nejúžasnější novou funkcí. Celkově však může být DMZ největším a nejzábavnějším novým přírůstkem Call of Duty: Warzone 2.0z dálky. Jeho přístup zaměřený na PvE, i když je sám o sobě zábavný a návykový, stále udržuje atmosféru napětí a hrůzy tím, že maskuje přítomnost hráčů ovládaných bojovníků. Jeho vyprávění, i když je minimální, je také zajímavým háčkem, jak dostat hráče do hry.

Nakonec, zatímco Call of Duty: Warzone 2.0Battle Royale nemusí být můj šálek čaje, jsem si docela jistý, že si hra našla trvalé místo na mém SSD díky svému návykovému režimu DMZ.

Tato hra byla testována na PC.