Recenze Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown

Původně vydán v době, kdy byly všechny vzteklé telefony Razr, svět Virtua Fighter 5 se vrací s vydáním Ryu Ga Gotoku Studios a SEGA Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown. Má tento titul po těch letech ještě pořád, nebo Akira a její přátelé ztratily kouzelný nádech?

Arkádoví válečníci odstavení na rozložení se šesti tlačítky budou procházet smyčkovým schématem ovládání třemi tlačítky, které se zde nachází-alespoň zpočátku. Skládaný ze stráže, úderu a kopu, co vypadá jednoduše, skrývá neuvěřitelnou hloubku.

Komba jsou jen začátek; existují také různé hody, útoky dolů, pohyby na zeď závislé na aréně, útoky zpět, útoky přeskakováním a dokonce i pohyby, které přicházejí po určitých tahech. Pro ty obětavější z nás, výkony slávy, jako je Akira's Guard Breaker „Toryu Tenshin Hazankai“, umožní hráčům cvičit, dokud každý bez problémů projde.

Pokud nechcete, nemusíte si pamatovat kombinované stránky; Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown umožňuje těm, kteří mají dobré základy, aby tam zůstali. Konečným cílem je najít otvor a potrestání špatně načasovaných spláchnutí a zablokování je klíčem k úspěchu. Ti, kteří se chtějí dozvědět všechny vlčí zápasové chyty, to určitě mohou udělat (a vypadat skvěle), ale jeho základní základna umožňuje všem druhům hráčů.

Bojovníci žijí a umírají podle svého seznamu a 19 základních postav tohoto titulu nabízí značnou rozmanitost. Opilé kung fu, lucha libre, kickbox a judo jsou jen některé z praktik, do kterých se mohou hráči ponořit. Skutečnost, že nejsou k dispozici žádné nové funkce, trochu unáší vítr z plachet této verze, ale existuje dostatek variací, aby věci byly zajímavé.

Bohužel, ti, kteří létají sólo, nebudou mít spoustu obsahu, který by je zabavil. K dispozici jsou pouze standardní arkádový režim proti AI soupeřům, offline režim Versus a tréninkový režim se základním tutoriálem, výcvikem příkazů a volnými možnostmi školení. Režim Quest původní verze je MIA, což výrazně brání její znovuhratelnosti. To, co je zde, je použitelné, ale série již zaznamenala mnohem více obsahu pro jednoho hráče.

Naopak hlavním prodejním místem Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown je jeho online hra. Hlavním tahákem jsou hodnocené zápasy, kdy se hráči posouvají o úroveň výš a vyřazují každého, kdo jim stojí v cestě. Aby byly věci co nejjednodušší, mohou si hráči vybrat typ hodnocených hráčů, se kterými se setkají, kvalitu jejich připojení a míru odpojení svých protivníků - dobrý nápad.

Síťový kód tohoto titulu bohužel může vyžadovat nějakou práci. Navzdory kabelovému připojení k internetu jsme čelili malému zpoždění a několika odpojením od 30 her, které jsme hráli. Najít protivníka byla přímočará záležitost, ale základní zkušenosti mohly velmi pomoci obnově síťového kódu. To, co je zde přítomné, funguje, ale něco tak zásadního pro zážitek, jak by to mohlo být výrazně vylepšeno.

Třítlačítkové nastavení Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown prošlo zkouškou času a přináší neuvěřitelné množství hloubky se silným důrazem na základy. Je jen škoda, že nepravidelný netcode zpomaluje celkový zážitek; ti, kteří hledají nové vyzyvatele, by měli mít trochu trpělivosti.

Tato recenze Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown byla vytvořena pro PlayStation 5 pomocí verze hry PlayStation 4. Hra byla stažena zdarma s předplatným PlayStation Plus.