Recenze herních sluchátek JBL Quantum One a Q100 - Pixelated Gamer

JBL je průkopníkem v audio průmyslu a právě se pustila do zcela nové oblasti, kde lze skutečně předvést své odborné znalosti v této oblasti. Nyní jsou oficiálně na herním trhu se svými náhlavními soupravami Quantum Series. Tato řada zahrnuje 7 různých modelů, které nabízejí širokou škálu funkcí a cen pro všechny hráče. Dnes se podíváme na dva modely. To zahrnuje vstupní úroveň Quantum 100 a bestii schopnou držet krok s náskokem další úrovně... Q ONE.

Trh s herními náhlavními soupravami čelí tvrdé konkurenci, ale to nezabránilo JBL předvést, čeho jsou schopni se zcela novou řadou Quantum Line. Sedm modelů tvoří tuto nejnovější řadu, která se skládá z kabelových a bezdrátových jednotek složených z působivých komponent a nejmodernějších technologií, jejichž cílem je posunout váš herní zážitek na další úroveň.

Jak procházíte modelovou řadou, přecházíte od kabelových sluchátek do uší s JBL QuantumSOUND a 40mm měniči k bezdrátovým funkcím s 50 mm certifikovanými ovladači s JBL QuantumSPHERE 360 Audio a sledováním. Integrovaná hlava pro přesnost zvukové scény nové generace. Kompatibilita je neuvěřitelně působivá, protože všechny modely fungují na konzolách Xbox, PlayStation, Nintendo Switch, PC, Mac, mobile a VR.

JBL Q100 je základní náhlavní souprava v herní řadě Quantum. Přichází na 39,95 $ a za tuto cenu obsahuje spoustu oomph a funkcí. Náhlavní souprava je velmi lehká a náušníky jsou obaleny velmi měkkou koženou podšívkou, která pokrývá polstrování z paměťové pěny, což umožňuje pohodlné nošení po mnoho hodin bez únavy.

Vždy testuji zvukový materiál s velmi náročnými instrumentálními stopami se zesílenými basy, které skvěle zobrazují rozsah zvuků, které každá zvuková komponenta pro hudbu dokáže. Posouvají středy, výšky a basy na své absolutní limity a jsem rád, že mohu oznámit, že Q100 lze posunout na vrchol své hlasitosti bez jakéhokoli zkreslení nebo ztráty jasnosti. Reproduktory také poskytují čisté, rovné basy a celkově působivé vyvážení zvuku. Výkon zde mnohem více odpovídá tomu, co byste mohli očekávat za dvojnásobnou požadovanou cenu. Dobře, JBL, začínáme dobře. Nyní zkusíme nějaké hry.

Právě byl vydán vzrušující nový rváč, na který se už nějakou dobu netrpělivě čeká. Mám samozřejmě na mysli Streets of Rage 4. Je to fenomenální arkádový beat, který je známý svou výjimečnou hratelností a naprosto ikonickými soundtracky. Každý hák, vysoký kop a úder tělem prošel ostrými středy a křišťálově čistými výškami. 40mm měniče produkovaly pevné basové tóny nad každým neuvěřitelným hudebním dílem a vykazovaly pevnou a přesnou odezvu.

Posledním místem na testovací stolici pro tuto sadu byl Doom Eternal. Jedná se o trestající střílečku, která se pohybuje závratným tempem. JBL QuantumSOUND zde odvedl skvělou práci a poskytuje vynikající přehled o tom, kde byli nepřátelé během chaosu každé bleskové války. Pro multiplayerové nabídky jsem nasadil odnímatelný mikrofon a staral se o démonické hordy online v režimech Revenant a Macubus. Doručování konverzace bylo jasné a přímo pod ovladačem hlasitosti na levém náušníku je jedno fyzické tlačítko ztlumení. Strategie během žáru bitvy byla hračka; porazit opozici byl někdy jiný příběh.

JBL Q100 je v této cenové hladině jasným vítězem a výkon, který nabízí, je pravděpodobně mnohem lepší než cokoliv, co je v současné době na trhu pod 50 $. Je to super pohodlné a vyznačuje se solidní kvalitou sestavení všude kolem, což z něj dělá obrovský krok výš než vaše standardní sluchátka nebo televizní reproduktory.

Quantum One je vlajkovou lodí této řady herních headsetů od JBL. Je nabitý prémiovými technologiemi a materiály a je dodáván s působivým sortimentem příslušenství pro použití tohoto modelu na vašem PC a herních konzolách. V krabici obdržíte odnímatelný boom mikrofon, 3,5 audio kabely, 4 (pro Xbox, PSXNUMX, Switch , VR a mobilní zařízení), kalibrační mikrofon a kabel USB Discord Certified Type C to Type A připojený k hardwarovému modulu hry/chatu.

Vizuální design helmy je pozoruhodný, se třemi jasnými oblastmi RGB na každé straně a zřetelnými úhly v celém rozsahu, které jí dodávají kradmou atmosféru podobnou stíhačce. Silný polstrovaný nastavitelný hlavový most poskytuje skvělou podporu, zatímco každý náušník je neuvěřitelně měkký a podpůrný. Na svém místě je velké množství paměťové pěny, což z nich dělá velmi pohodlnou helmu i přes znatelnou váhu použité technologie a materiálů. Dokonce i po několika hodinách a dnech testování byla malá nebo žádná únava. Je zřejmé, že pohodlí zde bylo nejvyšší prioritou a JBL to pochopilo.

Na levém náušníku jsou umístěny všechny ovládací prvky, včetně kolečka hlasitosti, aktivního ovládání hluku / hovoru a tlačítka pro přeostření funkce sledování hlavy. Uvnitř každého sluchátka uvidíte L a R vyražené jasně oranžově... Nemůžu uvěřit, že to někdo ještě neudělal. Tkanina uvnitř je průsvitná, což vám umožní podívat se na 50mm Hi-Res certifikované neodymové piloty. Barvy a efekty, které pulzují a dýchají kolem exteriéru Q One, lze upravit pomocí JBL QuantumENGINE.

JBL QuantumENGINE má také nastavitelný ekvalizér, stejně jako přednastavené zvukové profily, ze kterých si můžete vybrat. Zde můžete také využít prostorové zvukové schopnosti této jednotky, včetně DTS, QuantumSPHERE 360 a 7.1 prostorového zvuku. Všimněte si, že kalibrační nástroj v softwaru ještě není funkční (brzy se chystá aktualizace). V pravém horním rohu uvidíte tlačítko „REFOCUS“. Klikněte na něj a podívejte se přímo na svůj monitor. Nakonec klikněte levým tlačítkem myši na obrazovku a headset je nyní správně zkalibrován. Mějte na paměti, že na levém náušníku je také šikovné a novější tlačítko pro provedení této úpravy během hraní, pokud budete někdy potřebovat.

QuantumSPHERE 360 je opravdu vzrušující technologie, zejména pro ty, kteří hrají soutěžní střílečky online. Kromě ponoření dosaženého prostřednictvím běžného prostorového zvuku vám funkce sledování hlavy umožňují přesněji lokalizovat kroky a směr střel související s vaší pozicí a místem, kam se díváte. Spustili jsme Modern Warfare a Halo: Master Chief Collection pro hodiny týmového deathmatchingu a bezplatné akce pro každého. Povolením tohoto režimu na obou střílečkách bylo vše v provedení ostřejší a detailnější. Absolutně zvyšuje vaši informovanost během přestřelek a věřím, že časem, s ještě větším leskem, to bude absolutní změna hry.

Daymare: 1998 jsem také testoval na Q One. Jedná se o survival hororovou hru inspirovanou původními hrami Resident Evil. Je to brutálně těžké, temné a naprosto děsivé. Každá zombie a monstrum číhající ve stínech se okamžitě stalo ještě děsivějším. Odvážný a silný zvuk vycházel z 50mm reproduktorů a vytvořil naprosto mrazivý zážitek.

Herní sluchátka JBL Quantum jsou opravdu to pravé. Q100 nabízí výkon a zvuk daleko za svou cenou 39 $. Vlajková loď Q One demonstruje sílu zvukového inženýrství JBL, přináší skvělé RGB osvětlení, aktivní potlačení hluku, 3D zvuk prostřednictvím integrovaného sledování hlavy a 50mm neodymové měniče s certifikací Hi-Res. Konkurenční hráči skutečně ocení možnosti prostorového zvuku Q One. Počáteční nastavení a nastavení zabere trochu času, ale jakmile je vše vytočeno a nainstalováno, stojí to za to.

Softwarová sada QuantumENGINE je všestranný nástroj, který umožňuje PC hráčům přizpůsobit si svůj zvukový zážitek a RGB efekty. JBL šel vpřed se svou první řadou sluchátek určených a vyvinutých speciálně pro hráče. Jejich odbornost na základě desetiletí zkušeností v audio průmyslu je jasně demonstrována prostřednictvím řady Quantum. Je to oficiální, ve městě je nový hráč.