Horizon Forbidden West Impressions, Sokobond Express & Quilts a Cats of Calico Recenze, novinky, prodeje a další –

Vítejte u tohoto týdenního vydání Steam Deck Weekly po mé nedávné recenzi Dragon's Dogma 2, kterou si můžete přečíst zde. Vedle Dragon's Dogma 2 vyšly tento týden na Steamu také Alone in the Dark a Horizon Forbidden West Complete Edition. K dispozici jsou také některá nová oznámení a hry Steam Deck Verified + Hratelné. Před novinkami se pojďme pustit do herních dojmů a mini recenzí na Steam Decku, kde se nejprve zaměřím na vzhled a chování konkrétních her na Steam Decku.

Recenze a dojmy her na Steam Deck

Horizon Forbidden West Complete Edition Steam Deck Impressions

S Horizon Forbidden West Complete Edition, která byla právě před dnem odemčena, jsem zatím moc času neměl, ale chtěl jsem sepsat krátké dojmy na základě otevírací doby. Horizon Forbidden West Complete Edition byla jednou z nejúžasnějších her v letech, kdy byla vydána na PS5, a jsem překvapen, jak dobře vypadá na Steam Decku. Pokud jste přeskočili Horizon Zero Dawn, rozhodně si ji zahrajte jako první. Horizon Forbidden West Complete Edition byla jednou z her, které jsem na Steam Decku pro rok 2024 nejvíce očekával, a jelikož jde o cross-gen verzi s verzí pro PS4, měl jsem velká očekávání.

Hrál jsem to pouze na svém Steam Deck OLED, ale zdá se, že střední předvolba s některými úpravami (velmi slabé stíny jako obvykle pro mě) je dost dobrá pro zážitek 30 snímků za sekundu s povoleným HDR. Omezil jsem hru na 30 snímků za sekundu při 90 Hz pomocí nabídky rychlého přístupu a nastavil jsem ji na 16:10 na Steam Decku. Líbí se mi, že hry Sony vám také umožňují hrát v poměru stran 21:9 nebo jiných poměrech stran, bez ohledu na obrazovku. Použil jsem to, abych otestoval, jak to vypadá, a možná bych toho mohl hrát víc na ultraširokoúhlém s tím, jak dobře to vypadá.

Jediné, co potřebujeme, jsou shadery zkompilované pro hru Steam Deck. Při vytváření nových částicových efektů nebo při stěhování do nových míst dochází k zadrhávání. Kromě toho je skvělé hrát a dokonce podporuje gyroskop na Steam Decku. Možná se do toho v příštích dnech ponořím více, abych si udělal úplnou recenzi. Opravdu chci vidět, jak vypadá rozšíření The Burning Shores na Steam Decku.

Recenze Sokobond Express Steam Bridge

Když Draknek and Friends oznamuje novou logickou hru, dávám pozor. Vydavatel mi prostřednictvím svých publikací, vlastních her a svého zpravodaje představil tolik úžasných her, že jsem vždy ochoten vyzkoušet cokoliv, co se týká Draknka a jeho přátel. Když byl Sokobond Express oznámen, vypadalo to, že by to mohl být pěkný mix dvou různých logických her: Sokobond a Cosmic Express. Konečným výsledkem je krásná logická hra s kvízy, chemií, orientací a dalšími, doprovázená relaxační hudbou a stylovými vizuálními prvky.

Na Steam Decku jsem neměl se Sokobond Express žádné problémy. Vypadá skvěle a běží skvěle při 90 snímcích za sekundu na mém Steam Deck OLED. Také jsem zapnul tmavý režim, jak to obvykle dělám ve hrách jako je tato a Mini Metro.

Pokud hledáte novou, odpočinkovou logickou hru, do které se zaboříte, Sokobond Express je vynikající. Ještě jsem se ani neobtěžoval vyzkoušet tento dock, protože vypadá tak dokonale v ručním režimu na Steam Deck OLED. Pro Draknek and Friends je to další výhra a já se nemůžu dočkat, co udělá vývojář José Hernández příště.

Hodnocení recenze Sokobond Express Steam Bridge: 4,5/5

Recenze Quilts and Cats of Calico Steam Deck

Když vývojář digitální adaptace Wingspan Monster Couch oznámil Quilts and Cats of Calico, okamžitě mě zajímalo, jak dobře si Wingspan vede na všech platformách. Dva z mých přátel chválili deskovou hru Calico a řekli mi, abych zkusil Quilts and Cats of Calico, až budu moci. Rozhodl jsem se podívat, jak to vypadá na Steam Decku, a jsem rád, že jsem to udělal.

V současné době je Quilts and Cats of Calico k dispozici pouze na PC na rozdíl od Wingspan, který je také na mobilních zařízeních a konzolích. Myslím, že to bylo proto, aby se Monster Couch mohl ujistit, že vše funguje správně, než to vezme jinam, ale je zjevně připraven. Tým pravděpodobně vzal všechny lekce získané z Wingspanu a jeho aktualizací, aby dodal Quilts a Cats of Calico od začátku v původním stavu. Vypadá výborně, má krásnou hudbu, skvělé animace a velmi dobrý tutoriál. Příběhový režim se více opírá o hádanku a tohle jsem si užil jako přestávku od hraní s ostatními.

Na Steam Deck podporuje Quilts a Cats of Calico 16:10 a Steam Cloud. Hraje se tak, jak má, s vlastním ovládáním decku. Můžete si také pohrát s dotykovým ovládáním, které docela dobře funguje se simulací myši. Z nějakého důvodu má nastavení grafiky hry rychlost snímků související s kvalitou. Nastavení hry na nízkou úroveň ji omezuje na 30 snímků za sekundu. Při hraní na středním je rychlost přibližně 70–80 snímků za sekundu, zatímco vysoká předvolba běží normálně mezi 50–60.

Quilts and Cats of Calico je oficiálně označeno jako hratelný Steam Deck od Valve, ale mělo by se to jen zkontrolovat. Vše funguje perfektně, včetně online multiplayeru s podporou upozornění na odbočení a na obrazovce Steam Decku to vypadá nádherně. Quilts and Cats of Calico je snadné doporučení pro každého, kdo hledá relaxační směs puzzle a strategické hry.

Quilts and Cats of Calico Steam Deck Recenze Hodnocení: 4,5/5

Novinky a upoutávky

The Future Games Show Spring Showcase odvysílal včera se spoustou oznámení a odhalení nad rámec těch, které jsme již měli v průběhu týdne. Níže uvádím to nejdůležitější z týdne a události. Raw Fury během showcase učinil dvě oznámení. První je záhadná hra z pohledu první osoby s názvem Modrý princ. Druhá reklama je pro mě vzhledem k žánru zajímavější. Knights in Tight Spaces je tahová taktická hra na budování balíčků. Podívejte se na trailery k oběma níže:

Playdigious, kterého všichni známe a milujeme pro jejich mobilní porty, také dělá věci na PC a konzolích. Spolupracuje s Kimeria Games na vydání Linkita na Steamu letos v létě. Linkito je logická hádanka založená na spojení, která byla také odhalena během jarní přehlídky Future Games Show. Podívejte se na trailer níže:

Když Grasshopper Manufacture oznámilo remaster Shadows of the Damned (původně vydaný v roce 2011 pro PS3/Xbox 360), nebyl jsem si jistý, co mám očekávat. Spolu s NetEase Games se v budoucnu očekává vydání Shadows of the Damned: Hella Remastered na Steam, Switch a další konzole. Je to také hratelné na PAX, pokud se zúčastníte nyní. Podívejte se na trailer níže a přidejte si ho do seznamu přání zde na Steamu:

Atlus posunul datum vydání Shin Megami Tensei V: Vengeance o týden dopředu na 14. června pro Steam a všechny konzole. Myslím, že je to proto, aby se zabránilo vydání Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Bez ohledu na to jsem rád, že budu moci zažít SMT5 dříve s výrazně vylepšeným vizuálem a výkonem. Na Switch jsem hru porazil čtyřikrát a nyní jsem připraven ji hrát na Steamu a PS5.

Ačkoli to ještě nebylo oznámeno pro Steam, Skydance New Media a Marvel Games oznámily výpravnou akční adventuru Marvel 1943: Rise of Hydra se všemi čtyřmi hratelnými hrdiny.

Společnost Bandai Namco Entertainment představila hru DRAGON BALL: Sparking! ZERO s úplným přehledem uživatelského rozhraní a novými pohyby. Podle očekávání to vypadá úžasně. Doufám, že to na Steam Decku bude fungovat dobře. Podívejte se na gameplay níže:

Podobně jako Myst, i Cyan Worlds vytváří kompletní remake Riven pro ploché obrazovky a platformy VR. Níže se podívejte na trailer k remaku Riven:

Phantom Fury, pokračování Ion Fury s Shelly „Bombshell“ Harrison z 3D Realms a Slipgate Ironworks, vyjde celosvětově na PC 23. dubna. Později v tomto roce přijde i na konzole. Podívejte se na trailer k datu vydání Phantom Fury níže:

Paradox Interactive předvedl nový trailer na Prison Architect 2 před jeho uvedením 7. května, ukazující způsoby, jak můžete ve hře vydělávat peníze. Hrál jsem hodně z původního a doufám, že tento - bude to na Steam Decku dobře fungovat . Podívejte se na trailer níže:

Nové hry Steam Deck ověřené a hratelné na tento týden

• Death Trick: Double Blind – hratelné
  • Duna: Imperium – ověřeno
  • Calico Quilts and Cats – hratelné
  • Roots of Yggdrasil – ověřeno
  • Snufkin: Moominvalley Melody – hratelné
  • Tales of Kenzera: ZAU – ověřeno (přes přehrávač TouchArcade Mor)
  • Taxi Life: Simulátor jízdy ve městě – hratelné
  • Tchia – hratelné
  • TEST TEST TEST – Hratelné
  • Vítejte v ParadiZe – hratelné
  • WRATH: Aeon of Ruin – ověřeno
  • WWE 2K24 – hratelné

Výprodeje a slevy her Steam Deck

Jarní výprodej na Steamu 2024 právě skončil před dnem, takže zatím nečekejte obrovské prodeje. Humble Bundle nabízí nový balíček boomerských stříleček včetně Turbo Overkill, Ultrakill, Prodeus a dalších. Tenhle vypadá úžasně, pokud ještě nevlastníte hry jako já. Kromě balíčku má Square Enix svůj Publisher Sale na Steamu a dovolte mi využít této příležitosti, abych vám připomněl, abyste si vyzvedli Final Fantasy VII Remake Intergrade, protože je to úžasné a vypadá skvěle na Steam Deck OLED. Tento prodej trvá do 25. března. Prodej také nabízí velké slevy na LIVE A LIVE, Triangle Strategy a další.

To je pro tento týdenní vydání Steam Deck Weekly vše. Jako obvykle si zde můžete přečíst veškeré naše minulé i budoucí zpravodajství o Steam Decku. Pokud máte nějakou zpětnou vazbu k této funkci nebo k čemukoli jinému, co byste chtěli, abychom udělali kolem Steam Deck, dejte nám vědět v komentářích níže. Přeji vám všem krásný den a děkuji za přečtení.