Recenze: Indigo 7 Quest for Love (Nintendo Switch)

Indigo 7 Quest for Love je logická hra pro Nintendo Switch. Vyžaduje to nový pohled na skládání barevných hádanek a zabalí je do příběhu ve stylu komiksu. Na první pohled to zní jistě přitažlivě, ale dodržuje tento slib? Ano i ne.

Nech mě to vysvětlit. Tato hra má dvě části, které mě zaujaly od začátku. Za prvé, unikátní hlavolam, který hraje trochu jako zjednodušená verze Puyo Puyo bez pohyblivých částí. Za chvíli to vysvětlím. Druhá část je příběh ve stylu komiksu, který vypadá, jako by byl převzat přímo ze stránek skutečného komiksu.

Nejprve si promluvme o hádankách. Zobrazí se vám sloupec naplněný objekty ve tvaru šestiúhelníku v různých barvách. Ty se nepohybují ani nespadají a nemůžete je elementovat ani prohodit jejich pozice, což je například trochu liší od Tetris nebo Candy Crush. Cílem je vzít všechny šestiúhelníky zpět a po cestě změnit barvu tak, aby všechny skončily se stejnou barvou. Můžete změnit pouze barvu sousedních šestiúhelníků, takže jejich dobytí trvá několik otáček. Tady to začíná být složité; některé úrovně omezují váš čas nebo počet tahů, jiné vás postaví proti soupeři, aby zjistili, kdo dokáže generovat nejvyšší skóre. Je to úhledný koncept, který obecně funguje dobře.

Indigo 7 Quest for Love - Nintendo Switch - obrazovka 3

K dispozici jsou tři režimy: Adventure, Singleplayer a Multiplayer. Režimy pro jednoho hráče a pro více hráčů jsou docela samozřejmé a nabízejí několik způsobů, jak hrát barevné hádanky proti počítači nebo až se čtyřmi místními hráči. Dobrodružný režim však vyniká v dobrém i ve zlém.

Dobrodružný režim slouží jako příběhový režim pro hru. Je hezké vidět příběhový režim v logické hře, a tento je dobře prezentován pomocí přístupu ve stylu komiksu, který jsem zmínil dříve. Sleduje humorná dobrodružství Nathana a jeho skupiny, jak se spřátelí, začínají boje, čistí bary a sami se dostávají přes smrt. Každá úroveň začíná krátkým úryvkem tohoto příběhu, který je uveden v úhledných polích ve stylu komiksů a ve spodní části jsou dialogy. Někdy to může být trochu kýčovité, ale je to dobře nakreslené a chválím talentované umělce.

Indigo 7 Quest for Love - Nintendo Switch - obrazovka 1

V tomto režimu je pět aktů, z nichž každý obsahuje šest kapitol, takže máte k dispozici 30 úrovní. Každá kapitola má hodnocení hvězdičkami, což vám umožní přehrát si ty dokonalé tři hvězdičky. Osobně jsem necítil potřebu znovu hrát úrovně - některé jsou prostě příliš tvrdé. Rovněž nemůžete postupovat bez dokončení aktuální kapitoly, což je vzhledem ke stejné citlivosti také škoda. Ve skutečnosti je to největší zklamání hry: nevyrovnaná úroveň obtížnosti, kterou nelze upravit.

Některé úrovně jsou snadné - obvykle se hraje sólo s omezeným počtem tahů jako jedinou výzvou. Když je čas soutěžit s CPU, je to mnohem těžší - a zdánlivě nefér. Jak mohou CPU řízené postavy získat tak vysoká komba? Ve skutečnosti by bylo hezké, kdyby to bylo v pozdějších úrovních namísto úrovně dvě! To lze opravit nastavením obtížnosti - nebo jakýmkoli jiným způsobem. Nikdy jsem neviděl hru bez jediné položky, kterou lze upravit, ať už jde o jazyk, hudbu nebo ovládací prvky. Tenhle nenabízí nic z výše uvedeného.

Indigo 7 Quest for Love - Nintendo Switch - obrazovka 2

Celkově je Indigo 7 Quest for Love v pohodě. I když zde najdete kouzlo a zábavu, není to dokonalá hra. Koncept je skvělý a hádanky mohou být zábavné, ale nedostatek nastavení - zejména schopnost upravit úroveň obtížnosti - je zdrcující a vytváří frustrující zážitek. Umělecký styl se mi líbil více než samotná hra, i když přidání režimu pro více hráčů může některé hráče stále přitahovat.