Recenze: Descenders (Nintendo Switch)

Když jsem vyrůstal, moji tři bratři byli pro BMX opravdu zapálení. Na PS1 jsem tedy hodně hrál Dave Mirra a Matta Hoffmana Pro BMX. Přestože jsem nikdy nebyl příznivcem normálních sportů, extrémní sporty jsou úplně jiná míčová hra (haha). Není třeba říkat, že proto mě Descenders zaujali. Měl jsem však udělat více výzkumu, protože to nebylo přesně to, co jsem očekával.

Vidíte, Descenders je extrémní sportovní hra, ale není to BMX. Je to něco, co se nazývá Extreme Downhill Mountain Biking. Zpočátku jsem byl trochu zklamaný, neschopnost „skartovat“ bylo trochu zklamáním. Ale musím vám říci, že extrémní sjezd na horských kolech není vtip. Descenders je skutečnou výzvou pro ty, kteří si chtějí vyzkoušet své vůdčí schopnosti, rovnováhu a načasování. Descenders je vybaven hloubkovým fyzikálním systémem, takže téměř cítíte smyk na kole nebo nevyhnutelné kauci a bourání. Bylo docela uspokojující bičovat za zatáčku vysokou rychlostí a pak být schopen znovu získat kontrolu a být připraven na velký skok.

Další opravdu skvělá věc na Descenders je, že úrovně jsou generovány náhodně, takže nikdy nebudete hrát dvakrát stejně. Úrovně se budou lišit podle tří různých atributů; svah, zatáčky a vodopády. Hraní hlavního kariérního režimu hry pro mě bylo pravděpodobně nejzábavnější a pravděpodobně i nejtěžší. V režimu kariéry hráč projde čtyřmi různými oblastmi (každá s jiným nastavením a prostředím). Skutečnou výzvou však je, jak uspět ve své kariéře, aniž byste umírali.

Na rozdíl od většiny ostatních extrémních sportovních her, které jsem hrál, vám Descenders poskytuje určité množství zdraví. Jakmile je toto zdraví vyčerpáno, vaše kariéra je u konce. Na každé úrovni vás čeká výzva, například „dojet do cíle, aniž bys pustil tlačítko zrychlení“ nebo „udělat 2 zpětné pohyby“. Pokud splníte výzvu před dosažením konce, získáte 1 bod zdraví. Řešení výzev bylo relativně snadné. Vybudoval jsem si tedy slušné množství zdraví, ale když zničíte nebo zachráníte své kolo, obvykle to zabere více než jeden zdravotní bod, v závislosti na závažnosti vymazání. Během své kariéry také získáte členy posádky, což vám poskytne dočasné schopnosti, jako je plynulejší ovládání a schopnost snížit množství zdraví, které ztratíte po nehodě.

Hlavním cílem, bez ohledu na to, v jakém režimu hrajete, je snažit se být co nejrychlejší, nezatěžovat se a získat co nejvíce bodů za opakování. Reputační body jsou do značné míry jen kumulativní skóre, které všem ukazuje, jak jste úžasní. Když mluvíme o „všem“, pokud hrajete Descenders a jste připojeni k internetu, pravděpodobně uvidíte další hráče, jak chodí po hale a dokonce i na některých úrovních vaší kariéry. Je docela zábavné sedět a sledovat někoho jiného, ​​jak bombarduje na kole, nebo někoho, kdo opravdu ví, co dělá.

Místo hlavní nabídky, kde si vyberete režim, který chcete hrát, má Descenders jakousi `` lobby '' nebo tréninkovou plochu, kde můžete trénovat a jezdit na kole, navštívit garáž pro přizpůsobení oblečení nebo kola, nebo jen sledovat ostatní hráče nepořádek okolo. Kromě kariérního režimu a bezplatného režimu si můžete také vybrat, zda budete hrát v lobby pro více hráčů s přáteli, nebo si zahrajete na 3 úrovních bike parku, což je, pokud jste již viděli show Wipeout, jak tyto úrovně vypadají. K překonání je spousta šílených překážek a skoků. Myslím, že se mi nepodařilo dokončit žádnou z úrovní Bike Parku, takže s tím hodně štěstí. Ale hraní je stále velmi baví.

Descenders nebylo vůbec to, co jsem očekával. Ale nakonec to byla opravdu zábavná a náročná hra. I když nejste dobří v těchto druzích her, nebo pokud máte malé děti, které možná nerozumí cíli, toto si může užít celá rodina, jen kvůli válcování a válcování. Ničte věci se svými přáteli lobby, kdyby něco. Vřele doporučuji si to ověřit, pokud jste uvízli v domě nebo hledáte něco nového na hraní.