Živá recenze Legend of Mana Remastered

Více než 20 let po původním vydání na PlayStation 1 se svět hry Legend of Mana od Square Enix dočkal remasteru. Stojí vylepšení kvality života za to, nebo vládne originál? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Živá recenze Legend of Mana Remaster

Když začíná Legenda o Maně, hráči si vybírají mezi ženskou nebo mužskou postavou a poté si vyberou zbraň. Nejste blokováni výběrem zbraně, ale postavou je, kým budete pro celou hru. Svět, ve kterém žijete, kdysi obsahoval velký strom many, který šířil magii po celém světě. Strom byl spálen a všichni bojovali o zbývající manu, dokud nezbyl žádný. Začnete hrát, když je svět prázdný, a je jen na vás, jak jej obnovíte. Poté odjedete z domova na 25 až 30 hodinové dobrodružství.

Začněte svým domem a jediným městem, které chcete umístit na mapu. Položky, které umístíte na mapu, se nazývají artefakty. Mohou to být města, doly, džungle, jezera a další oblasti, které prozkoumáte. Každý nový artefakt má obvykle úkol, který je třeba dokončit, a také poklad, který je třeba najít. Je to zvláštní systém, protože na začátku není žádný hlavní příběh, který by bylo možné sledovat; stačí splnit několik menších úkolů. Jedinou nevýhodou tohoto systému je, že nevíte, kam se vydat na další úkol. Neexistují žádné trasové body, takže si často budete muset promluvit s každým, koho uvidíte, dokud vám někdo nedá misi.

Recenze hry Legend Of Mana

Boj v této hře není tahový, ale místo toho nabízí systému podobnému RPG více akce. Bojujete a skutečné boje se odehrávají v reálném čase. Jedná se o náhodný bojový systém, který můžete někdy ovládat nebo být zneužit. Nemůžete se houpat nahoru ani dolů; jen doleva a doprava. Abyste měli někoho nad sebou nebo pod sebou, musíte pohybovat svou postavou nahoru a dolů. Hitboxy fungují stejným způsobem; někdy zjistíte, že značka je snadná, zatímco jindy vaše zbraň prochází nepřítelem. Jak již bylo řečeno, dokázal jsem několik šéfů úplně omráčit opakovaným dvojitým zásahem za rohem. Mám slabost pro tahové souboje a této hře by to velmi prospělo.

Legend of Mana také dává hráčům možnost najít monster vejce a vylíhnout je do stvoření, která cestují po vašem boku. Stejně jako bojový systém, AI nechává mnoho být žádoucí. Vaši spojenci budou někdy na druhé straně obrazovky a nebudou nic dělat, zatímco budete bojovat. Jindy vytáhnou tři nepřátele, než stihnete nabít speciální útok. Víte, co je skvělé? Konzistence. Je to opravdu skvělá věc v boji. Pokud můžete hrát dva z vás, doporučuji to, ale také ve hře zcela dominujete.

Speciální útoky se učí zbraněmi a vytvářením nástrojů pro použití magie. Během boje naplníte svůj speciální pruh a stisknutím jednoho z tlačítek aktivujete své schopnosti. Ty musí před spuštěním provést lehký náboj, což často znamená, že se nepřítel pohne, než udeříte. Abych se tomuto problému vyhnul, používal jsem hlavně útoky v široké oblasti efektů. Při nabíjení svého speciálního útoku jste však nezranitelní, což znamená, že jej můžete použít k tomu, abyste se místo poškození dostali z lepkavé situace.

Když nebojujete, vrátíte se domů a budete pracovat na své zahradě. Zde můžete vytvořit nové vybavení, vytvořit nové nástroje, semena planet a starat se o svá monstra. Cena zbraní a brnění je absurdní, takže tvorba je výhodná. Přešel jsem ze železné sekery na stříbrnou sekeru, jakmile jsem se stal kovářem a ušetřil jsem asi 3 000 dolarů. Semena poskytují potravu, která nakrmí vaše příšery, aby byly silnější nebo se prodaly za peníze navíc. Vaše příšery se k vám mohou připojit ve vašem dobrodružství a bojovat s vámi. Můžete také posílat další příšery, abyste sbírali předměty a získávali zkušenosti, když jste pryč.

Recenze hry Egend Of Mana Honest

Minigame pro chytání příšer pravděpodobně mohla být jeho vlastní hrou. Musíte najít vajíčko příšery a chytit ho; tak jednoduché. Vejce se pohybují, když je najdete, takže je musíte nalákat do jídla a čekat, až usnou. Problém je, že pokud vás uvidí, utečou opačným směrem a jídlo ignorují. Každé vejce líhne jiný typ tvora a vy se pak můžete rozhodnout, zda si ho necháte, prodáte nebo ho necháte ve stodole. Můžete vlastnit pouze pět, takže jejich prodej se nakonec stane povinným. Jedná se o zábavný malý vedlejší úkol, který můžete provádět při hraní hry. Jedinou nevýhodou je, že se nenachází mnoho vajec; buď to, nebo mi chyběly.

Pokud jde o upgrady, můžete uložit kdekoli a hra se ukládá automaticky. To je obrovské zlepšení, protože se můžete snadno zabít v bitvě na začátku. Nelze to nijak urychlit, ale seznamování můžete vypnout, pokud chcete. Zvukový doprovod byl upraven, ale stále můžete použít původní hudbu. Verze PlayStation 4 použitá pro recenzi neměla žádné chyby, pády ani padání snímků.

The Legend of Mana Remaster to se svým bojovým systémem hraje až příliš bezpečně, ale toto akční RPG se vždy ukáže jako zajímavý zážitek. Každý fanoušek staré školy Mana nebude zklamán.

Tato recenze hry Legend of Mana Remaster byla vytvořena pro PlayStation 5 pomocí verze hry PlayStation 4. Vydavatel poskytl digitální kód.