Recenze Chivalry 2: zatraceně dobrý čas

Po 15:2 s Chivalry 300 se mi podařilo zabít házením hořících kuřat, kovadlin, kopí, hlav ostatních hráčů, kamenů, klacků, balistických šroubů, štítů, kusů rozbitého žebříku a vidliček. Vykopal jsem nepřátele z útesů, asi 2; naložil jsem se do katapultu a vznášel se za nepřátelskými liniemi, abych zabil lukostřelce; vyhrál souboj poté, co ztratil paži stejnému nepříteli; a uhnul do kůlny, aby se ukryl před loupeživou hordou. Pokud o tom můžete snít, pak to pravděpodobně můžete udělat ve středověkých bojových sandboxech Chivalry XNUMX - které můžete shodou okolností koupit zde.

Za veškerou absurditou Monty Python se ale skrývá překvapivě složitý slasher z pohledu první osoby. Hráči na blízko mají tři základní typy útoků - horizontální lomítka, nálety a tlačení - k přepínání mezi nimi a podržením levého tlačítka myši můžete z kteréhokoli z nich udělat útok. Těžký, což je praktické při hraní s načasováním nepřítele et způsobující další poškození.

Kombinaci můžete provést zřetězením jednoho z těchto tří typů útoku dohromady, ale kombinaci můžete také přerušit stisknutím klávesy „R“ a spustit rychlý úder. Kopání s 'F' je skvělé pro rozbití soupeřova bloku nebo jeho zatlačení zpět, někdy do pastí hrotů nebo jam. "Q" spustí téměř fatální speciální útok a omráčí blokujícího nepřítele, a pokud jste si jisti, můžete svou zbraň hodit pomocí "G".

Úžasné, že? Ale je toho víc! Jakmile se naučíte základy, můžete začít táhnout, což zahrnuje rychlé otáčení ve směru úderu, abyste mohli navázat kontakt dříve. Pak jsou tu finty, jako ukončení lomítka před přepnutím na bodnutí, aby nepřátelé hádali. Pomlčka vám umožňuje rychle se vyhnout příchozímu útoku nebo se od něj vzdálit, ale záleží na vaší schopnosti přečíst si směr útoku do práce - nedokážu vám říci, kolikrát jsem se omylem vrhl do lomítka a přišel o hlavu pro to. Vyhýbání má podobnou složku rizika a odměny, někdy se hodí ve skupinových bojích, kde můžete přimět dva nepřátele, aby se navzájem eliminovali.

Recenze Chivalry 2 - uříznout ruku

Nakonec je tu zablokování. Na rozdíl od Mordhau můžete držet blok a negovat veškeré poškození způsobené jakoukoli zbraní v Chivalry 2, ačkoli to rychle vyčerpá vaši výdrž. Blok vás ochrání, poté můžete odvetu zaměřit na příchozí úder a okamžitě pokračovat v útoku. Můžete také provést dokonalou parry předvídáním a zrcadlením útoku vašeho nepřítele - druhý způsob je jediným způsobem, jak získat zaručený zásah, pokud není vyčerpána výdrž vašeho protivníka.

Více takových? Zde jsou nejlepší středověké hry pro PC

Získáte obrázek. Když vezmete v úvahu všechny výše uvedené, existuje a balíček různých způsobů, jak vyhrát boj v Chivalry 2. Pokud jde o šerm, není to tak přesné ani plynulé jako Mordhau. Základy jsou však přístupné a snadno se je naučíte a dokonce i mistr může udělat chybu, takže nikdy nebudete mít pocit, že jste boj prohráli, než vůbec začal. V chaosu bitvy o obléhání 64 hráčů také pomáhá, že pokud máte pocit, že se nejedná o čestný souboj, je zde dostatek místa pro bok a propad.

Jednoduchý třídní systém odděluje základní role hráčů a přidává postup, který vás provede prvních zhruba 15 hodin. Existují čtyři třídy - Knight, Footman, Vanguard a Archer - a v každé najdete tři podtřídy a řadu odemykatelných zbraní, které odpovídají vašemu požadovanému hernímu stylu.

Chivalry Exam 2 - Projděte brány

Rychle jsem se přistihl, že mířím do třídy Glass Cannon Vanguard, než jsem se zabydlel v její podtřídě Raider, která vám umožní nosit dvě těžké primární zbraně a je skvělá zábava, pokud ji umíte házet. Začněte boj vhozením sekery přímo do hrudi nepřítele a poté vybavením další sekera, zatímco kulhají, je extrémně kovová. Každá třída má také schopnosti a vlastnosti, díky nimž jsou smrtící vrhače jako Oil Jars uzamčeny za cooldownem a chrání bitevní pole před levnými spamovými útoky.

v obléhacích bitvách 64 hráčů v Chivalry 2 je dostatek prostoru pro bok a gank

Když o tom mluvíme, lučištníci mohou být jedinou frustrující třídou, proti které se hraje, a většina mých úmrtí je způsobena útoky na dálku. Existuje pevný limit na to, kolik lučištníků může mít každý tým, a přestože je škoda být zabit uprostřed duelu, který vyhrajete kvůli zbloudilému šípu, je to ještě uspokojivější. Když se vám podaří izolovat lukostřelce a strhnout mu zbraně. A jak mě upozornil náš vedoucí redaktor Ian Boudreau, pokud se vrhnete z katapultu, můžete úplně obejít přední linii a okamžitě je začít pronásledovat.

Design karty je další silnou stránkou Chivalry 2. K dispozici jsou tři karty Team Deathmatch a pět karet Team Objective, což jsou grandiózní vícestupňové bitvy, ve kterých budete útočit nebo bránit sérii bitev. “Cíle. Toto jsou hlavní atrakce, které přinášejí takovou podívanou, jakou očekáváte od hollywoodského trháku, zatímco váš tým brousí každý centimetr země, tlačí obléhací zbraně proti městským hradbám, snaží se otevřít dveře, drancovat. Město uvnitř, útočit na pevnost, a nakonec zabil krále.

Chivalry Critique 2 - Explosion

Každá z pěti map má svůj vlastní malý příběh, a když skočíte do zápasu, dostanete vzrušující řeč před bitvou, která stanoví účel vaší armády, než postaví dva týmy proti sobě. Různorodost cílů v každé fázi zajišťuje uspokojivý odliv a odliv při každém střetu, a dokonce i v zápasech, kde jsme měli pocit, že jsme oklamáni, vždy existovala fáze, kdy jsme téměř obrátili příliv ve svůj prospěch. - a několik, když udělali jsme.

Můj absolutně oblíbený cíl na těchto pěti mapách je konec Útěk z Falmire. Po boji za osvobození vojáků ze zajateckého tábora, dobytí mostu a útoku na pevnost se vám podaří osvobodit šampiona z vaší armády. V tomto okamžiku se náhodný hráč z vašeho týmu objeví jako šampion a vaším konečným cílem je bezpečně je vyprovodit z pevnosti.

Vědomí, že výsledek celého zápasu závisí na schopnosti vašeho týmu bránit jednu osobu, dodává pocit naléhavosti, který na bojišti vytváří naprostý chaos. Spoluhráči se překrývají ve snaze udržet svého šampiona naživu, zatímco zoufalí nepřátelé mohou vidět lámání světových rekordů, když na ně vrhají zbraně v naději, že vytrhnou vítězství z čelistí porážky.

Recenze Chivalry 2 - bitevní jáma

Menší týmové mapy deathmatchů jsou mnohem méně zajímavé, což vyhovuje zjednodušenému cíli, přestože The Fighting Pit je výjimkou. Tato gladiátorská aréna má ve svém středu studnu s ostny a platformu uprostřed, která je sotva dostatečně velká, aby se tam mohli postavit dva hráči. Existují požární pasti a poklopy, které můžete aktivovat, abyste potrestali hráče, kteří ztratili ze zřetele své okolí, a body spawnů se mění tak často, že jsem vstoupil do arény a nabíjel jsem po boku nepřítele. Je to totální chaos.

To zní dobře ? Chivalry 2 můžete koupit zde

S Chivalry 2 si užívám tolik zábavy, právě když to vypadá, že všechny hry pro více hráčů bojují o konkurenceschopnou integritu a potenciál esportu, skočí do pomyslného obléhání hradu vyzbrojený ničím jiným než pstruhem. Chivalry 2 je krvavá naběračka sherbetu, hravého čističe patra, který je neúprosnou hloupostí a vykouzlí úsměv každému, kdo ho hraje.