Recenze King's Bounty 2 - hodí se pro krále

Stavět na franšíze, která zapustila kořeny na začátku 90. let, není žádný malý výkon, ale přesně to doufá společnost 1C Entertainment s vydáním hry King's Bounty 2, kombinace RPG v reálném čase s tahovými souboji a jedinečnou armádou Systém řízení.

Moderní RPG se již dávno odklonilo od taktického přístupu založeného na tahu z dávných dob a místo toho se rozhodlo vše modernizovat okázalými triky a triky v reálném čase. Protože však tyto reinvence klasické formule nadále vrhají stín na turn-based kořeny mého mládí, čekám na tento zářící světelný maják, tato hra dostatečně odvážná na to, aby přiznala tahovou, je prostě lepší. Vím, jak to zní kýčovitě, ale nechci nic jiného než fantastické tahové RPG a fantastické tahové RPG je přesně to, co hraji.

Živá recenze King's Bounty 2

Trvalo jen pár okamžiků po boku mého věrného oře, abych si všiml, jak je tato hra obrovská. Málokdy se franšíza vyvíjí tak významným a fantastickým způsobem - vzpomeňte si na počátky franšízy Grand Theft Auto nebo na neuvěřitelné skoky Zaklínače 3. King's Bounty 2 je tak důležitým vývojem pro RPG strategii 1C Entertainments. to vše, co jsme předtím viděli. Starší hry představovaly převážně izometrický styl pohledu s vizuální podobností více kreslenou než realistickým zobrazením světa vysoké fantazie. King's Bounty 2 ponoří hráče do naprosto ohromujícího herního světa třetí osoby, plného kouzel a charakteru až po okraj. Ačkoli jeho vizuální a prostředí prošlo rozsáhlou rekonstrukcí, hlavní rysy franšízy zůstávají silné.

King's Bounty 2 je sladká směsice RPG a strategie. Ovládáte -li hlavní postavu ve třetí osobě, procházíte se po rušných městech, prozkoumáváte strašidelné hřbitovy a drancujete četné truhly a truhly. Má vše, co fantasy RPG slibuje a nabízí, a přestože je velká část stylu velmi známá, je to povaha hlavní postavy a boje, díky kterému si King's Bounty 2 v sobě vybojuje svůj vlastní jedinečný výklenek. Prostor RPG.

Sám hlavní hrdina nikdy opravdu nebojuje. Můžete najít legendární vybavení, naučit se mocná kouzla a vylepšovat své spojence, ale vždy jste na okraji boje a z dálky sledujete, jak vaše pečlivě vytvořená armáda poráží vše, co jí stojí v cestě. Základní mechanika boje King's Bounty 2 je kombinací tahového boje ve stylu stolního počítače a správy moderních strategických jednotek. Můžete si najmout impozantní seznam vojsk, od chrličů a orlů až po začarované vlky a baculaté trpaslíky s plamenomety. Každá jednotka patří ke konkrétnímu hernímu stylu, zvyšuje se úroveň, odemyká nové dovednosti a přináší do vaší armády různé silné a slabé stránky.

Jako generál svého vlastního týmu smrti se musíte ujistit, že jste připraveni na cokoli. Zapojte těžce obrněnou jízdu, abyste se dostali za nepřátelské linie a odstranili mágy, než meteor padne z nebe. Naverbujte obrněné trpaslíky, aby tankovali vaše přední linie, zatímco vaši lučištníci snižují počet nepřátel zezadu. Obsahuje veškerou komplexní strategii dnešních rozsáhlých her RTS, ale v menším, osobnějším a pohlcujícím balíčku, který je také obohacující a vzrušující od první minuty do poslední.

Každá bitva je jedinečná. Mezi kombinací nepřátelských jednotek, schopností dostupných nepřátelskému generálovi a bitevních map, které jsou dokonalým vyobrazením protějšků v reálném čase, jste neustále ve střehu. Hráči se budou neustále přizpůsobovat každé spuštěné výzvě, ale nemýlí se v ní; King's Bounty 2 může být někdy brutálně obtížné.

Jak se vaše vojska zvyšují a učí se nové dovednosti, stejně tak hlavní hrdina. Existují čtyři hlavní cesty k pokroku - bezpráví, řád, jemnost a moc - základní principy, které jsou vryty do samotné společnosti hry. Tyto základní hodnoty přímo souvisejí s různými typy vojsk, ale nikoli. výběr toho nejlepšího ze všeho; vaše volby postav budou mít obrovský dopad na dostupné možnosti.

Během těchto velkých dobrodružství si často budete muset vybrat. Tyto volby navazují na výše uvedený systém a vytvářejí poutavé a neustálé morální dilema, když zvažujete potenciální důsledky svých činů s prospěchem nebo nedostatkem vaší armády. Jeden přítel vás požádá, abyste dobili brány hradu, abyste zachránili milovaného, ​​zatímco druhý vám nabídne skupinu vysoce kvalifikovaných rytířů smrti, pokud se vydáte jinou cestou. Co děláš? Vybíráte správně? Gurmánská volba? Co dělá správnou volbu, správnou volbu? Je to velmi zajímavý systém, díky kterému budete neustále zpochybňovat každé vaše rozhodnutí.

King's Bounty 2 je plná možností, víc, než jsem chtěl spočítat. Některé jsou obrovské a mění samotný svět, za který bojujete, zatímco jiné jednoduše mění život malé vesničky nebo osud dvou mrtvých milenců, kteří se snaží znovu zapálit plamen v posmrtném životě. Každá cesta, každá řeka, všechno k něčemu vede, někde nové a vzrušující, nové úkoly, nové odměny, nové příběhy, rozsah herního světa odpovídá kvalitě a charakteru obsahu, který se tam skrývá.

Vizuálně je přechod na tento mnohem velkolepější projekt téměř bezchybný. Svět Nostrie je krásný od pobřeží k pobřeží, ale některé oblasti hry nezaznamenaly stejný skok. Uživatelské rozhraní má v celém průběhu problémy. Měl jsem asi 20 hodin hraní, než se začaly objevovat další návody, takže tento úvod do základů byl poněkud tupý. Pokus o kontrolu vojsk a schopností má podobný problém, výzvy se objevují a mizí způsobem, který se stává frustrujícím. Musíte procházet téměř nekonečným fondem inventáře, abyste zjistili, jaká byla odměna za poslední úkol; zpočátku to nebyla legrace a na konci to rozhodně nebylo.

Skořápka RPG asi někoho oblbne, ale King's Bounty 2 je v zásadě hrou trpělivosti. Souboje jsou pomalé, metodické, strategické a o zbytku hry lze říci hodně. Neustále budete objevovat truhly, kešky, zajímavé postavy a tisíc a jednu věc, která vás odvede od vašeho aktuálního cíle. Jen si všimněte, že to vše probíhá velmi pomalým tempem. Sejdete z koně (pomalu), dojdete ke kořisti (pomalu), posbírejte kořist, pak se vraťte ke svému koni a jeďte na něm (pomalu). Pokud jste typ hráče, který skutečně oceňuje úroveň úsilí, která je věnována každému malému detailu herního světa této velikosti, typ hráče, který se rád zastavuje a voní po růžích, King's Bounty 2 je svátek kytic pro smysly. Pro ty, kteří mají trochu méně trpělivosti, by tento strach mohl rychle zastínit frustrace.

King's Bounty 2 je vše, o co fanoušci turn-based prosí. Tradiční prvky RPG jsou provedeny k dokonalosti. Boj je tvrdý a poutavý od začátku do konce. Příběh je temný, dojemný a působivý. Jednoduše řečeno, tato hra má všechno.

Tato recenze King's Bounty 2 byla vytvořena na PC. Vydavatel poskytl digitální kód.