Recenze Shredder's Revenge - Pizza Time

Recenze Shredder's Revenge - Pizza Time

Bzpět do konce 80. a začátku 90. let, kdy byly beat 'em up velmi populární, Želvy Ninja hry patřily k nejlepším představitelům žánru a těžily z úspěchu svého zdrojového materiálu a žánru, aby poskytly mnohonásobné zážitky, které konzistentně zachycovaly blesk v láhvi. O desítky let později se beat 'em up nepravděpodobně vrátily a zdá se, že znovu vzkvétají, takže dává smysl, že se želvy také vracejí na výsluní. Developer Tribute Games' TMNT: Shredder's Revenge je skvělým pokračováním arkády Torty porazit je a snes Želvy v časea trochu jako Streets of Rage 4 předtím rozlišuje mezi vzdáním pocty minulé době a nabídkou její solidní modernizované nové verze se spoustou sebevědomí.

Jedna věc, která je zcela jasná od prvního okamžiku spuštění hry, je láska Tribute Games ke zdrojovému materiálu a ke zmíněné klasice. TMNT Hry. Více způsoby než jedním, Shredderova pomsta je nádherný milostný dopis těmto duchovním předchůdcům a samotnému legendárnímu animovanému filmu. Od perfektně vykreslených milovaných postav po hluboce vystřižená velikonoční vajíčka, od původních kreslených hlasových herců, kteří si zopakují své role, po vynikající soundtrack a to, jak dokonale zachycuje atmosféru 90. let, od úžasně animovaných cutscén rozmístěných po celé hře a toho, jak jsou plné. s nostalgií po mnohem více, Shredderova pomsta je hra, která využívá každou příležitost, aby ukázala svou lásku k beat 'em up, který ji inspiroval, a samozřejmě Želvy Ninja sám.

„Hry s poctou vývojářům“ TMNT: Shredder's Revenge je skvělým pokračováním arkády Torty porazit je a snes Želvy v časea trochu jako Streets of Rage 4 předtím rozlišuje mezi vzdáním pocty minulé době a dodáním její moderní, solidní nové verze se spoustou sebevědomí.“

Není to ale hra, která se jen tak veze na vlně nostalgie. Namísto toho, abyste se na této frontě jen snažili rychle a snadno získávat body, Shredderova pomsta neztrácí čas dokazováním hráčům, že jde také o dokonalou hru, která sama o sobě nekopíruje klasické hry z konce 80. a začátku 90. let, ale přináší také několik vlastních klíčových vylepšení. uhlazenější, rafinovanější a zase příjemnější zážitek.

Hned od začátku je zde šest hratelných postav – samotné Želvy, Splinter a April O'Neil, přičemž Casey Jones přijde později jako odemykatelná postava. Obecný způsob hraní je s každou postavou stejný, což znamená, že přístupnost a snadné zachycení přírody, která je v beat 'em ups tak důležitá, je zde zachována. Zároveň však existují významné způsoby, jak se každá postava liší od všech ostatních. Všechny mají zcela odlišné animace a bojují samozřejmě pomocí svých vlastních jedinečných zbraní, ale mají také pozoruhodné mechanické rozdíly, přičemž každá se liší ve věcech, jako je jejich rychlost, dosah zbraní a útoků a jak velké poškození způsobí. zatímco všichni mají také své vlastní jedinečné speciální útoky. Hraní pro každého je zábava, a i když každý přirozeně tíhne ke svým osobním favoritům, mohu s jistotou říci, že všechny jsou skvělé na hraní.

Pomáhá samozřejmě, že základní boj v Shredderova pomsta je brilantní a dosahuje dokonalé rovnováhy mezi zábavou při mačkání knoflíků a mechanickou hloubkou. Ať už hledáte něco příjemného nebo něco se stropem dovedností, hra vám to přinese. Primární útoky jsou řešeny pomocí jediného tlačítka, přičemž hlavním cílem je opakovaně jej rozbíjet, aby vznikla zřetězená komba. Kromě toho však máte k dispozici různé další pohyby – převýšení, které nepřátele vyšle nahoru, kop dolů ve vzduchu, nabitý útok k prolomení obrany nepřátel nebo zasazení silnějších úderů, uhýbání, které lze kombinovat s útoky nebo použít. aby se po zásahu rychle vzpamatoval.

"Všechny ty útoky a pohyby se tak dobře doplňují, protože když se dostanete do rytmu řetězení různých pohybů a shazování komb a dlouhých řetězců útoků, aniž byste byli zasaženi, je to stále neuvěřitelně zábavné a uspokojující."

Nejkrištičtější ze všech je super útok. Vybudujte svou super laťku na maximum tím, že zahájíte útoky, a jakmile bude nabitá, můžete rozpoutat super útok, který okamžitě zlikviduje většinu nepřátel ve vaší bezprostřední blízkosti. Super bar se také zaplní docela rychle, takže tyto útoky budete používat s určitou pravidelností. Všechny tyto útoky a pohyby se krásně spojují, protože když se dostanete do rytmu spojování různých pohybů a rozdávání komb a dlouhých řetězců útoků, aniž byste byli zasaženi, je to stále neuvěřitelně zábavné a uspokojující. Přispívá k tomu i různorodost nepřátel – čím dále hrou postupujete, tím více vám přináší nové typy nepřátel s různými útoky a pohyby, které vyžadují různé strategie, jak se s nimi vypořádat. Pokud mám v jedné oblasti pocit, že boj zaostává, je to situace, kdy se musíte vypořádat se vzdušnými nepřáteli – i když se naštěstí většina hry ve hře soustředí na boj na zemi.

Shredder's Revenge úrovně si také zaslouží zvláštní pochvalu. Ve hře je celkem šestnáct úrovní, většina z nich se odehrává po celém New Yorku, a i když jsou zde některé nudné úrovně na hoverboardu, o kterých jsem si myslel, že jsou trochu nedbalé v provedení, drtivá většina z nich je úžasná. Od televizní stanice po stoky plné krys, od muzea po zoologickou zahradu, panorama New Yorku až po mnohem více, během 2–3 hodin, které zabere procházení titulků, existuje široká škála úrovní. A nejde jen o vizuální rozmanitost – úrovně často obsahují jedinečně tematické ekologické pasti a nebezpečí, která pro vás mohou být přínosem i zkázou v závislosti na tom, jak hrajete, od nabíjení nosorožců v muzeu po opice, které na vás házejí banány ze svých klecí. zoo k průlezům dokořán v ulicích města. Třešničkou na dortu je mezitím interaktivita úrovní. V klasickém beat 'em up módu jsou věci, které je třeba rozbíjet a rozbíjet, a tajemství, která je třeba odhalovat, a skutečně vás to vybízí, abyste věnovali pozornost každému novému prostředí, ve kterém se ocitnete.

TMNT: Shredder's Revenge také vám dává dvě možnosti, jak se rozhodnete k těmto úrovním přistupovat. Je tu Arcade Mode, což je klasický arkádový beat 'em up zážitek – omezené nepřetržité životy, žádné kontrolní body a žádné ukládání, které vás provedou šestnácti úrovněmi hry jednu po druhé. Pak je tu Story Mode, který orámuje všechny úrovně na mapě světa, umožňuje přehrávat úrovně a přidává další zvonky a píšťalky navrch. Oba režimy mají své výhody a Arcade je rozhodně výhodnější pro ty, kteří hledají klasický beat 'em up zážitek, ale osobně jsem si více užil čas s režimem Story. Zde je zaveden jednoduchý systém postupu pro každou jednotlivou postavu a také volitelné cíle v každé úrovni, jako jsou konkrétní výzvy nebo sběratelské předměty, které je třeba najít. Pokud hledáte masitější zážitek, Story Mode je tou správnou cestou, i když řeknu, že jsem byl trochu zklamán tím, jak byla mapa světa ošoupaná a na druhou stranu nesmyslná.

dospívající mutant ninja želvy pomsta shredder

"Toto je láskyplně vytvořená a velmi dobře sestavená hra, která je nejen vynikající a nostalgickou připomínkou minulé éry, ale také skvělým zážitkem sama o sobě, který se velmi chytře modernizuje ve všech požadovaných ohledech."

Nakonec však Shredderova pomsta je přinejmenším solidní hra. Ať už jste noví TMNT nebo rváčů nebo zkušených s jedním nebo oběma, ať už chcete hrát sólo nebo s pěti dalšími hráči, ať už se chcete prokousat Arcade Mode nebo se pustit do Story Mode, tady je toho hodně, co se vám líbí. Jedná se o láskyplně vytvořenou a velmi dobře sestavenou hru, která je nejen vynikající a nostalgickou připomínkou minulé éry, ale také skvělým zážitkem sama o sobě, který se velmi chytře modernizuje ve všech potřebných ohledech.

Tato hra byla testována na konzole Xbox Series X.