Recenze: Imp of the Sun (Nintendo Switch)

imp-of-the-sun-feature-image-png

Imp of the Sun je hra, která se odehrává ve světě, který připomíná starověkou společnost Inků. Hrajete za Nina, slunečního válečníka, který se snaží vrátit ke slunci. 2D plošinovka se odehrává v zábavném světě se spoustou prostoru pro průzkum, mnohem více, než byste od hry jako je tato čekali. Hra je relativně krátká, ale každý level design je barevný a zábavný. Vedou vás dobře navržené vedlejší postavy a Nin je úžasná hlavní postava. Malý bůh slunce je velmi svérázný a nepodobá se ničemu, co jsem dosud viděl.

Ninovým cílem je vrátit se ke slunci poražením čtyř strážců, kteří uzamknou Zemi do trvalého zatmění. K tomu je potřeba cestovat do různých částí země a dobýt tyto oblasti. Úroveň designu těchto dalších oblastí je prostě nádherná, a to samo o sobě mě udrželo v zapojení do této hry. Plynule se dostanete do podzemí, do jeskyní i nad zemí.

Zatímco herní design byl zvláštní a něco, co jsem si opravdu užil, skutečná hra zůstala hodně nedostatečná. Combat je neohrabaný a na ovladači Switch se nehraje dobře. Také nepřátelé nevypadali tak kouzelně, jak zbytek světa požadoval. Prozkoumávání tohoto 2D světa mě bavilo mnohem víc než jakýkoli aspekt boje, který je nutný k postupu hrou. Samotný boj mi připomínal old-gen průchody, stejně jako skok; někdy to bylo jako hrát „Disney's Aladdin“ na Super Nintendo.

Hra je rozhodně Metroidvania, kde je spousta sběratelských předmětů, a to mě udrželo v zapojení do mého pátrání po průzkumu. I když mi některá kola připadala kontraproduktivní, byl jsem odměněn novým předmětem nebo klíčem, který jsem později ve hře potřeboval. Udržel mě v záběru a zdálo se, že lépe pasuje do hry a postav.

Ninin vlastní design byl úžasný. Pokaždé, když projdete poblíž pochodně, regenerujete své zdraví a můžete se zábavnou formou i léčit. Silným způsobem se živíte tam, kde vámi proudí energie, a trochu se zvětšujete. Obrazovka také získá fialový film kolem okrajů, když je vaše zdraví nízké, takže když se vyléčíte, zmizí také.

Bohužel hratelnost a příběh časem začaly nudit a dokončit hru se stalo výzvou. Design úrovní a grafika 2D plošinovky byly vzrušující a zábavné. Tato hra měla pocit, jako by se snažila být "Ori and the Blind Forest", ale bez této úrovně pozoruhodného designu nebo hratelnosti. Hra samotná byla zábavná, ale byl jsem zklamaný, protože jsem si myslel, že by mohla být opravdu speciální s trochu více příběhem a herními mechanismy.

The post Recenze: Imp of the Sun (Nintendo Switch) appeared first on Pure Nintendo.