Recenze: NEO TWEWY bere kouzlo zpět

Siliconera +

Když jsem hrál Svět končí s tebou na mém Nintendo DS v roce 2008 mě ohromila živost a originalita hry. Roky jsem doufal ve více, zvláště po škádlení v přístavech. Nyní jsme zpět v Shibuya pro NEO TWEWY, a toto je pokračování, které si originál zasloužil. Přesto vyniká svými vlastními zásluhami a je vítanou zkušeností pro lidi, kteří tuto sérii vůbec neznají.

NEO TWEWY začíná podobně jako jeho předchůdce, tedy teenagerem v Shibuya. Rindo se chystá jít ven se svým přítelem Fretem. Věci jsou extrémně normální. Oba texty se samolepkami ve tvaru čar, které konverzaci doplňují. Potkají se před obchodem. Fret mu dá jeden ze dvou „vzácných“ odznaků, které získal. (I když Rindo náhodou upustí svůj a neviditelná osoba mu ho vrátí.) Mají něco k jídlu. Rindo hraje a Pokémon GO klonovat pomocí Final fantasy zvané příšery GO fanoušek. Poté se vydejte na Scramble Crossing a možná narazíte na a GO fanoušek Rindův přítel jménem "Vlaštovka", všechno jde špatně.

Vřeteno sekačky

Najednou jsou uprostřed bitvy. Rindo vidí vizi Fret ve vážném nebezpečí. Ti dva přežijí, ale zjistí, že jsou ve hře Reaper's Game. Přes Shibuya v „UG“ zesnulí soutěží v týmech, aby unikli eliminaci. Tým z minulého týdne do konce týdne je vyřazen. Prvnímu bude vyhověno žádosti. Hráči mohou pomocí pinů provádět psychické útoky proti členům jiných týmů nebo bojovat s podivnými příšerami zvanými Noise. Oh, a každý den mají Reaperi novou misi, kterou musí splnit, aby získali body, aby zůstali na prvních příčkách žebříčků. Rindo, Fret a spojenci, které naverbují do svého týmu Wicked Twisters, nyní musí bojovat o přežití.

Ano, to je hodně, ale NEO TWEWY zvládá to dobře. Ve skutečnosti je tak dobré, že by se lidé zcela noví v této sérii měli snadno přizpůsobit. Pomáhá, že tři hlavní protagonisté jsou Rindo, Fret a Nagi, všichni v sérii noví. Ačkoli Minamimoto, vracející se postava z předchozí epizody, je tam, když věci začínají. Když se objeví lidé, kteří se vracejí, mají tendenci být správně prezentováni a mají charakter, ze kterého vyrůstají TWEWY, přičemž je správně definujete jako znaky.

Avokádový toast NEO TWEWY

NEO TWEWY také dobře řídí svůj postup. Když procházíte slabými, čelíte výzvám každý den. Některé čtvrti v Shibuya, z nichž všechny jsou inspirovány místy v reálném světě a cítí se součástí hry, mohou být pro vás otevřené nebo uzavřené. (Nebo dočasně zavřeno a je třeba je odemknout při plnění úkolu pro Reapera.) Přestože lidé již nejsou ve skutečném světě, je možné v obchodech zakoupit oblečení, které lze použít jako vybavení a možná i špendlíky, které budou použity jako zbraně. Ty vždy poskytují stat buffy, i když něčí styl statistik musí být dostatečně vysoký, aby splnil požadavek, než se spustí speciální dovednost oděvu. (Oblečení také není uzamčeno na základě pohlaví, stejně jako nebylo v originále.) Můžete si koupit a jíst jídlo, ale poskytuje trvalé zlepšení stavu, nikoli uzdravování. Charakteristické rysy jídla vedou k silnějším účinkům.

Pokud využijete schopnosti postav, můžete například číst myšlenky lidí nebo hledat hluk v okolí. V prvním případě můžete najít způsoby, jak ve hře postupovat. Můžete například poskládat klíčová slova a fráze, které můžete někomu vložit do mysli, aby se věci staly. Nákladní doprava může vydat zpětné volání, aby přiměla lidi přemýšlet v určitém bodě zápletky, abyste se mohli dozvědět důležité detaily. Nagi se může ponořit do podvědomí lidí zažívajících hluk, takže s nimi můžete bojovat a eliminovat je.

NEO TWEWY Battle

Pokud jde o samotný hluk, některé koncepty z původní hry jsou vychytány. Tvar odkazuje na nepřátele, kterým budete čelit. Bitvy můžete řetězit dohromady, abyste zvýšili své zkušenosti a rychlost padání pinů. Ale místo bitev zahrnujících ovládání lidí na dvou obrazovkách přejetím prstem je každému přiřazen pin. Různé piny mají různé úvodní linie, vstupy a prvky. Cílem je shromáždit skupinu tří až šesti, aby se spojily dohromady komba. Některé piny jsou ideální pro konfiguraci jiných pinů. Jiní jsou dobří v udržování drážky v chodu. Protože během útoku získáte bonusy za občasné přesunutí na jiný pin. Budování synergie mezi spojenci vám umožní rozpoutat dočasně silnější útok. Takže vaše ideální tahová sada nemusí používat nejsilnější piny nebo ty, které mají stále prostor se vyvíjet. Může jít o nalezení těch, které jsou pro vás nejpohodlnější a které vám umožní řetězit výstřely.

Co je zajímavé NEO TWEWY také to podporuje spojení. Jako hry jako Kroniky Xenoblade, existuje celý plán sociálních médií. Když navštívíte obchody nebo se setkáte s lidmi, odemknete přístup k jejich uzlům na mapě. Prováděním vedlejších úkolů získáváte body, které můžete investovat. Ty vám mohou poskytnout fyzické položky, například nové oblečení nebo další funkce. Například obtížnost obtížnosti je uzamčena za uzlem někoho, koho potkáte během první hodiny. Investice vám umožňuje kdykoli přejít na tuto obtížnost. (Což je dobře, protože některé piny lze získat pouze v „tvrdých“ bitvách.) Možná ale máte také možnost přeskakovat malé zdi.

Nagi

A skvělé je také to, že hra netrestá lidi, kteří chtějí upřednostnit příběh před odemykáním všeho. Díky schopnosti postavy existuje věrohodné vysvětlení, proč byste se mohli vrátit a znovu navštívit den, který uplynul. To vám umožní vrátit se zpět a zachytit věci, které jste možná zmeškali, jako další osoba ve vašem plánu sociálních médií. Tato schopnost přetáčet se také objevuje během dnů v týdnu, což umožňuje večírku vrátit se k dřívějšímu času, aby změnil události a změnil budoucnost, aby mohli být úspěšní. A pro lidi, kteří si to chtějí všechno vyzkoušet, jsou za to i odměny.

Pokud jde o jeho vzhled a zvuk, NEO TWEWY zůstává věrný svým kořenům. Postavy vypadají úžasně a moderně, přičemž každý Reaper a Reaper's Game hráč vypadá svým způsobem trendy. I ležérní vzhled je dobrý. Hudba je úžasná, se spoustou nových skladeb a několika remixy starých. The Noise má několik skvělých designů, díky nimž se pouliční umění cítí jako živé. A samotná Shibuya je tak zábavná na zkoumání, zvláště když narazíte na rekreace skutečných památek.

Tosai Furesawa Fret

NEO Svět končí s tebou je jak hra, na kterou fanoušci čekali a v kterou doufají, tak strhující RPG pro nováčky. Svět je znovu plně realizován, je skvělé sbírat piny a najít kombinace, které pro vás fungují, a je to šíleně chytré. Při hraní jsem si mohl pomoci, ale měl jsem pocit, že se Square Enix podařilo splnit výzvu vytvořit hru, která vzdává hold a může stát po boku svého předchůdce.

NEO Svět končí s tebou dorazí na Nintendo Switch a PlayStation 4 27. července 2021. V létě 2021 se také nakonec objeví na PC prostřednictvím obchodu Epic Games Store.